Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:10 uur
Repondez-Moi vind ik iets beter dan Tout L’Univers, maar het scheelt niet veel. On Fire klinkt even goed als Discotheque voor mij.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:10 uur
Ik ook niet, maar Destiny 2021 had nog iets speels. Deze niet. Daarom nog wat minder.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:23 uur
Toch nog een ballade, Griekeland
.
Dacht dat die allen elkaar hadden geëlimineerd…
.
Dacht dat die allen elkaar hadden geëlimineerd…
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:24 uur
8/10
Geen grote schok eigenlijk, vond het allemaal wat minder duidelijk dan afgelopen dinsdag. Armenië verbaast me, maar dat is denk ik toch wel hip of zo.
Geen grote schok eigenlijk, vond het allemaal wat minder duidelijk dan afgelopen dinsdag. Armenië verbaast me, maar dat is denk ik toch wel hip of zo.
0
Onweerwolf
Denemarken en Armenië, wie verzint dat? Twee slechtste nummers van het jaar gewoon door?
1
Onweerwolf schreef:
Ik blijk gewoon een preutse 40 plusser te zijn nu.
Ik blijk gewoon een preutse 40 plusser te zijn nu.
De jeugd is conservatiever aan het worden dus dat klopt dan wel (zegt dit oudje).
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:25 uur
Australie en Tsjechie zijn de Belgie en Cyprus van deze semi. Australie verbaast me echt.
Aan de andere kant: Litouwen en Letland door is wel een opluchting.
Aan de andere kant: Litouwen en Letland door is wel een opluchting.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:25 uur
Porcupine Head schreef:
Mijn gok voor de finalisten:
Australië
Letland
Oostenrijk
Litouwen
Malta
Tsjechië
Luxemburg
Israël
Servië
Finland
7/10. Had Australië, Tsjechië en Servië moeten inwisselen voor Armenië, Denemarken en Griekenland.Mijn gok voor de finalisten:
Australië
Letland
Oostenrijk
Litouwen
Malta
Tsjechië
Luxemburg
Israël
Servië
Finland
1
geplaatst: 15 mei 2025, 23:26 uur
Onweerwolf schreef:
Denemarken en Armenië, wie verzint dat? Twee slechtste nummers van het jaar gewoon door?
Denemarken heb ik altijd al gezegd dat dit door zou gaan. Ik merkte om me heen dat dit nummer goed lag bij het 'algemene' publiek (ken twee mensen die het zelfs het beste van dit jaar vinden) en ook in de app scoorde het hoog. Dat was voor mij dus geen verrassing. Armenië wel.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:26 uur
Ik vond Armenië best ok. Steeg ook bij de bookies.
Weer maar 8/10.
Australië en Tsjechië out voor Armenië en Denemarken. Die laatste superverrassend.
Zeer blij met Letland en Litouwen.
Weer maar 8/10.
Australië en Tsjechië out voor Armenië en Denemarken. Die laatste superverrassend.
Zeer blij met Letland en Litouwen.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:27 uur
Net als dinsdag 8/10
Letland en Denemarken voor Tsjechië en Australië
Leuk dat Letland door is. Australië is wel veel leuker dan Denemarken maar maken ieder jaar weinig kans. Misschien moet Nieuw Zeeland ook maar mee doen.
Letland en Denemarken voor Tsjechië en Australië
Leuk dat Letland door is. Australië is wel veel leuker dan Denemarken maar maken ieder jaar weinig kans. Misschien moet Nieuw Zeeland ook maar mee doen.
Djarune schreef:
Ik ga vanavond voor deze 10, maar totaal niet zeker. Tsjechië kan zomaar een België doen.
Oostenrijk
Finland
Israël
Australië
Malta
Tsjechië
Armenië
Luxemburg
Litouwen
Griekenland
Ik ga vanavond voor deze 10, maar totaal niet zeker. Tsjechië kan zomaar een België doen.
Oostenrijk
Finland
Israël
Australië
Malta
Tsjechië
Armenië
Luxemburg
Litouwen
Griekenland
* denotes required fields.