Muziek / Algemeen / Online muziek kopen
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2010, 21:04 uur
L_T_B schreef:
Op 11 februari (Amazon) en 20 februari (CDBaby) een aantal cd's besteld, maar tot op heden nog niks ontvangen.
Op 11 februari (Amazon) en 20 februari (CDBaby) een aantal cd's besteld, maar tot op heden nog niks ontvangen.
De bestelling van CDBaby, samen met een paar recentelijk verstuurde cd's, vandaag van een buurman (!) ontvangen.
Nu is zo'n beetje alles binnen....
0
geplaatst: 14 april 2010, 21:32 uur
Zou dat het zijn? Ik verwacht er ook een paar uit de VS die er al lang hadden moeten zijn.
0
geplaatst: 15 april 2010, 13:53 uur
Ik kreeg toen net een pakketje met twee CD's uit Japan geleverd, moest ik verdorie bijna € 30 contant bij dokken bij die TNT-dude. Is dit normaal (heb totaal geen ervaring met bestellingen buiten EU)?
0
geplaatst: 15 april 2010, 15:57 uur
Ik heb slechte ervaringen met Garden of Exile.
Een paar jaar terug een mooie LP gekocht die snel en netjes verpakt binnenkwam.
Afgelopen januari had ik 2 CD's en een t-shirt besteld en direct betaald per PayPal.
Na ruim een maand ging ik informeren waarom ik nog niks had vernomen. Ik kreeg te horen dat er door een fout in de shop mijn bestelling niet was doorgekomen. Ze vroegen me toen of ik hen kon laten weten wat ik had besteld?
Na dit te hebben doorgegeven en weer een maand te hebben gewacht maar weer eens een mailtje gestuurd.
Mail terug;
"onze excusses. doordat je order niet geregistrwerd staat in de shop is er wat fout gegaan denk ik. Volgens mij wachten we nog op 1 item en dan is je order compleet. Ik ben nu niet op kantoor, maar laat het je uiterlijk morgen weten."
Twee weken wachten leverde niks op. Ik maar weer in het toetsenbord geklommen en gezegd dat als het nou niet lukt dat ik dan graag mijn geld terug zou willen krijgen.
Mail terug;
"sorry voor de enorme vertraging. Ik ben bang dat tjeerd door de enorme drukte omtrent zijn verhuizing vergeten is je te mailen. Dat MW shirt is helaas niet meegekomen. We hebben dan ook alleen die BCH CD. Wil je deze opgestuurd krijgen en de rest gerefund, of wil je een volledige refund?"
Ik heb gereageerd dat ik het liefst alle 3(!) bestelde items alsnog zou willen ontvangen maar als dit niet lukte dat ik dan graag, voor datgene wat niet leverbaar zou zijn, geld terug gestort zou krijgen.
Na een weekje krijg ik zowaar post. Het bestelde CD'tje, dat ze dus wel hadden, lag in de brievenbus.
Een dag later (we spreken 8 april) kreeg ik een mailtje;
"Het geld is terug gestord op je bankrekening. zal je morgen moet hebben".
Het is vandaag weer eens een week verder en je raadt het al.... Nog geen centjes binnen.
Wordt vervolgd....
Een paar jaar terug een mooie LP gekocht die snel en netjes verpakt binnenkwam.
Afgelopen januari had ik 2 CD's en een t-shirt besteld en direct betaald per PayPal.
Na ruim een maand ging ik informeren waarom ik nog niks had vernomen. Ik kreeg te horen dat er door een fout in de shop mijn bestelling niet was doorgekomen. Ze vroegen me toen of ik hen kon laten weten wat ik had besteld?
Na dit te hebben doorgegeven en weer een maand te hebben gewacht maar weer eens een mailtje gestuurd.
Mail terug;
"onze excusses. doordat je order niet geregistrwerd staat in de shop is er wat fout gegaan denk ik. Volgens mij wachten we nog op 1 item en dan is je order compleet. Ik ben nu niet op kantoor, maar laat het je uiterlijk morgen weten."
Twee weken wachten leverde niks op. Ik maar weer in het toetsenbord geklommen en gezegd dat als het nou niet lukt dat ik dan graag mijn geld terug zou willen krijgen.
Mail terug;
"sorry voor de enorme vertraging. Ik ben bang dat tjeerd door de enorme drukte omtrent zijn verhuizing vergeten is je te mailen. Dat MW shirt is helaas niet meegekomen. We hebben dan ook alleen die BCH CD. Wil je deze opgestuurd krijgen en de rest gerefund, of wil je een volledige refund?"
Ik heb gereageerd dat ik het liefst alle 3(!) bestelde items alsnog zou willen ontvangen maar als dit niet lukte dat ik dan graag, voor datgene wat niet leverbaar zou zijn, geld terug gestort zou krijgen.
Na een weekje krijg ik zowaar post. Het bestelde CD'tje, dat ze dus wel hadden, lag in de brievenbus.
Een dag later (we spreken 8 april) kreeg ik een mailtje;
"Het geld is terug gestord op je bankrekening. zal je morgen moet hebben".
Het is vandaag weer eens een week verder en je raadt het al.... Nog geen centjes binnen.
Wordt vervolgd....
0
geplaatst: 15 april 2010, 16:19 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik kreeg toen net een pakketje met twee CD's uit Japan geleverd, moest ik verdorie bijna € 30 contant bij dokken bij die TNT-dude. Is dit normaal (heb totaal geen ervaring met bestellingen buiten EU)?
Check o.a. eens hier op de site van de douane.Ik kreeg toen net een pakketje met twee CD's uit Japan geleverd, moest ik verdorie bijna € 30 contant bij dokken bij die TNT-dude. Is dit normaal (heb totaal geen ervaring met bestellingen buiten EU)?
0
geplaatst: 16 april 2010, 18:00 uur
aERodynamIC schreef:
Zou dat het zijn? Ik verwacht er ook een paar uit de VS die er al lang hadden moeten zijn.
(quote)
Bij mijn komen losse aankopen ook wel 'ns in bulk binnen. Je zou bijna denken dat ze het opsparen bij TNT inderdaad.
0
geplaatst: 19 april 2010, 20:16 uur
herman schreef:
Bij mijn komen losse aankopen ook wel 'ns in bulk binnen. Je zou bijna denken dat ze het opsparen bij TNT inderdaad.
(quote)
Ik ben ook al weer even zonder internationale post terwijl ik nog wel een en ander verwacht. Ik bedacht me toen ineens: het meeste komt toch door de lucht? Misschien heeft die verdraaide aswolk er nog wel iets mee te maken. Ik stel me zo voor dat er hier en daar wel stapels pakketjes liggen. Anderen die van Play.com nog iets verwachten?
0
geplaatst: 19 april 2010, 20:25 uur
Hm, ja buitenlandse post (airmail) zal nu ook wel vertraging oplopen. Ik heb ook nog een en ander onderweg.
0
geplaatst: 20 april 2010, 08:13 uur
Dat klopt, de aswolk - en het ontbreken van luchtverkeer - heeft zonder twijfel invloed op de leveringstijden. Amazon.co.uk waarschuwt er zelfs voor bij zijn leveringsvoorwaarden. Ga bij luchtpost dus maar uit van een paar dagen extra. Ik wacht ook alweer bijna drie weken op een pakketje uit Engeland dat ik via eBay heb besteld, en twee cd's van Play.com.
"Delivery Update: Volcanic eruption in Iceland
UK domestic deliveries and deliveries to the Republic of Ireland are unaffected by the volcanic eruption in Iceland. Most other international deliveries are taking longer than usual. We are unable to estimate the length of the delay at this stage, but will update this notice as we get additional information."
"Delivery Update: Volcanic eruption in Iceland
UK domestic deliveries and deliveries to the Republic of Ireland are unaffected by the volcanic eruption in Iceland. Most other international deliveries are taking longer than usual. We are unable to estimate the length of the delay at this stage, but will update this notice as we get additional information."
0
geplaatst: 27 april 2010, 22:45 uur
Running On Empty schreef:
Even een voorbeeld van de uitmuntende service van Amazon UK.
Ik had een week of 2 geleden een kleine wenslijst waarvan ik dacht laat ik die maar eens in één keer bestellen bij Amazon UK, ong 110 UK ponden bij elkaar. Pakket na 2 dagen verstuurd bij Amazon UK en je raadt het al. Duurt meestal 2 werkdagen maar na een week nog niets. Even gemaild met Amazon die mij vroegen nog 3 dagen te wachten (tot dinsdag=gisteren). Pakketje was via geen enkele Tracking code te traceren. Gisteren rond het middaguur even naar Amazon gemaild dat pakje nog steeds niet was gearriveerd. Vervolgens heeft men de hele zwik gisteren nóg een keer gestuurd (per UPS koerier op hun kosten) en de zaak werd vanmorgen bezorgd.
Netjes wat mij betreft.
Even een voorbeeld van de uitmuntende service van Amazon UK.
Ik had een week of 2 geleden een kleine wenslijst waarvan ik dacht laat ik die maar eens in één keer bestellen bij Amazon UK, ong 110 UK ponden bij elkaar. Pakket na 2 dagen verstuurd bij Amazon UK en je raadt het al. Duurt meestal 2 werkdagen maar na een week nog niets. Even gemaild met Amazon die mij vroegen nog 3 dagen te wachten (tot dinsdag=gisteren). Pakketje was via geen enkele Tracking code te traceren. Gisteren rond het middaguur even naar Amazon gemaild dat pakje nog steeds niet was gearriveerd. Vervolgens heeft men de hele zwik gisteren nóg een keer gestuurd (per UPS koerier op hun kosten) en de zaak werd vanmorgen bezorgd.
Netjes wat mij betreft.
Vervolg nu 4 weken later: ik krijg vandaag een mailtje van Amazon UK dat TNT Post het oorspronkelijke pakket als onbestelbaar retour heeft gestuurd naar Amazon UK. Wat is er toch aan de hand bij TNT?
0
geplaatst: 28 april 2010, 23:55 uur
Ik bestel vrij veel cd's online, en krijg er dus ook weleens een thuisgestuurd met een beschadigde cover (en dan bedoel ik uiteraard niet de jewelcase, maar het cd-boekje of de (kartonnen) verpakking van het digi-pack).
Ik ben zelf heel zuinig op m'n cd'tjes (iets té, volgens sommigen), dus ik baal er altijd van als ik er een met een beschadiging thuiskrijg. Mijn vraag: sturen jullie er weleens een terug en wat is dan je criterium: een forse beschadiging of stuur je 'm ook al terug als de verpakking licht is beschadigd (hoekje eraf, scheurtje erin)?
Ik vind mezelf zo'n zeur als ik iets zou terugsturen, dus daar begin ik meestal niet aan. Tenzij ik echt de verkeerde cd opgestuurd heb gekregen, uiteraard
Ik ben zelf heel zuinig op m'n cd'tjes (iets té, volgens sommigen), dus ik baal er altijd van als ik er een met een beschadiging thuiskrijg. Mijn vraag: sturen jullie er weleens een terug en wat is dan je criterium: een forse beschadiging of stuur je 'm ook al terug als de verpakking licht is beschadigd (hoekje eraf, scheurtje erin)?
Ik vind mezelf zo'n zeur als ik iets zou terugsturen, dus daar begin ik meestal niet aan. Tenzij ik echt de verkeerde cd opgestuurd heb gekregen, uiteraard

0
geplaatst: 29 april 2010, 16:01 uur
@philipstown: ik herken het probleem. Ik vind mezelf ook een pietlut als het gaat om de kwaliteit van bestelde CD's. Vroeger, in de tijd dat je nog gewoon al je cd's in de winkel kocht (
) lette ik er altijd op dat de boekjes en de doosjes nog heel waren voordat je ermee naar de kassa ging.
Dat was overigens niet altijd een garantie dat je met een gave CD de winkel uitliep (zie hiervoor ook het topic 'algemene muziekgerelateerde ergernissen' - ik blijk gelukkig niet de enige te zijn die ervan baalt als een verkoper het boekje met kracht tussen de bolletjes van het CD-doosje drukt). Dan vond ik het altijd heel vervelend om er wat van te zeggen, maar ik deed het meestal toch.
Bij online bestellen hanteer ik dezelfde (vrij hoge) standaardnorm. Bij tweedehandsjes op eBay e.d. informeer ik vaak vrij gericht naar de conditie van de CD en het boekje/de verpakking. Meestal pakt dat goed uit, een enkele keer valt het tegen maar daar kan ik doorgaans wel mee leven.
Maar als ik nieuwe CD's bestel bij een online-leverancier wil ik gewoon puntgave exemplaren. Ik geef toe, een enkel gedeukt hoekje van een digipak is bijna onvermijdelijk, maar als het iets verder gaat dan dat, start ik vaak toch de retourprocedure. Al heb ik dat gelukkig nog weinig hoeven doen.
Het hangt ook een beetje van de prijs af. Bij een dure aanschaf ben ik eerder geneigd dingen terug te sturen dan bij CD's van een paar euro. Bij sommige leveranciers kun je ze gratis terugsturen en bij andere betaal je de kosten van de retourzending. Zeker als het internationaal is, wegen die kosten vaak niet op tegen het terugsturen. Soms verkoop ik zo'n CD ook wel via Marktplaats of Ebay.
Kapotte jewelcases vervang ik zelf, dat vind ik geen enkel probleem. Lastiger wordt het bij digipaks en aparte verpakkingen - en daar heb je er de laatste jaren heel veel van. Als het zo'n digipak is met zo'n vastgelijmde plastic tray erin, en de krammetjes die de CD op zijn plaats houden zijn stuk, dan gaat de CD onherroepelijk retour.
) lette ik er altijd op dat de boekjes en de doosjes nog heel waren voordat je ermee naar de kassa ging. Dat was overigens niet altijd een garantie dat je met een gave CD de winkel uitliep (zie hiervoor ook het topic 'algemene muziekgerelateerde ergernissen' - ik blijk gelukkig niet de enige te zijn die ervan baalt als een verkoper het boekje met kracht tussen de bolletjes van het CD-doosje drukt). Dan vond ik het altijd heel vervelend om er wat van te zeggen, maar ik deed het meestal toch.
Bij online bestellen hanteer ik dezelfde (vrij hoge) standaardnorm. Bij tweedehandsjes op eBay e.d. informeer ik vaak vrij gericht naar de conditie van de CD en het boekje/de verpakking. Meestal pakt dat goed uit, een enkele keer valt het tegen maar daar kan ik doorgaans wel mee leven.
Maar als ik nieuwe CD's bestel bij een online-leverancier wil ik gewoon puntgave exemplaren. Ik geef toe, een enkel gedeukt hoekje van een digipak is bijna onvermijdelijk, maar als het iets verder gaat dan dat, start ik vaak toch de retourprocedure. Al heb ik dat gelukkig nog weinig hoeven doen.
Het hangt ook een beetje van de prijs af. Bij een dure aanschaf ben ik eerder geneigd dingen terug te sturen dan bij CD's van een paar euro. Bij sommige leveranciers kun je ze gratis terugsturen en bij andere betaal je de kosten van de retourzending. Zeker als het internationaal is, wegen die kosten vaak niet op tegen het terugsturen. Soms verkoop ik zo'n CD ook wel via Marktplaats of Ebay.
Kapotte jewelcases vervang ik zelf, dat vind ik geen enkel probleem. Lastiger wordt het bij digipaks en aparte verpakkingen - en daar heb je er de laatste jaren heel veel van. Als het zo'n digipak is met zo'n vastgelijmde plastic tray erin, en de krammetjes die de CD op zijn plaats houden zijn stuk, dan gaat de CD onherroepelijk retour.
0
geplaatst: 29 april 2010, 16:09 uur
Ik koppel er meteen een gerelateerd vraagje aan vast: ik kreeg een tijdje geleden een waardebon van 5 euro bij besteding van 25 euro bij de website van de Free Record Shop. Ik heb 'm nog niet verzilverd en overmorgen loopt-ie af.
Ik heb nog nooit eerder iets besteld bij de FRS. Ik weet het, het is de goden verzoeken, maar toch zie ik wel twee interessant geprijsde CD's die ik graag wil hebben. Maar aan de andere kant ben ik bang dat je dan gewoon CD's geleverd krijgt die al maanden in de bakken van de FRS-winkels hebben staan rotten. Dat soort beschadigde CD's koop ik uit principe al niet.
Heeft iemand ervaring met de website van de Free Record Shop? Krijg je dan nieuwe en/of gesealde CD's of zijn het inderdaad winkeldochters?
Ik heb nog nooit eerder iets besteld bij de FRS. Ik weet het, het is de goden verzoeken, maar toch zie ik wel twee interessant geprijsde CD's die ik graag wil hebben. Maar aan de andere kant ben ik bang dat je dan gewoon CD's geleverd krijgt die al maanden in de bakken van de FRS-winkels hebben staan rotten. Dat soort beschadigde CD's koop ik uit principe al niet.
Heeft iemand ervaring met de website van de Free Record Shop? Krijg je dan nieuwe en/of gesealde CD's of zijn het inderdaad winkeldochters?
0
geplaatst: 29 april 2010, 20:23 uur
^@Gaucho: Ik koop regelmatig bij FRS, en ik heb er alleszinds nog geen problemen mee gehad. Ik weet wel niet of het inderdaad nieuwe zijn, ik denk van wel.
Degene die ik besteld en gekregen heb, zagen er prima uit.
Degene die ik besteld en gekregen heb, zagen er prima uit.
0
geplaatst: 29 april 2010, 21:54 uur
Vervolg nu 4 weken later: ik krijg vandaag een mailtje van Amazon UK dat TNT Post het oorspronkelijke pakket als onbestelbaar retour heeft gestuurd naar Amazon UK. Wat is er toch aan de hand bij TNT?
Mijn neef werkt sinds kort bij de TNT..Zou dat 't kunnen zijn?
0
geplaatst: 6 mei 2010, 19:58 uur
gaucho schreef:
Na een vijftigtal geslaagde transacties zit ik nu voor het eerst met een eBay-kwestie waarvan ik niet goed weet wat ik ermee aan moet. Ik heb een kleine twee weken geleden een bod gedaan op een vrij lastig te verkrijgen CD, die door iemand werd aangeboden voor een startbod van $ 1,99. Probleem was dat de aanbieder volgens zijn advertentie alleen binnen Amerika verzond. Ik heb gevraagd of hij deze CD ook naar Europa kon versturen tegen meerkosten en het antwoord was 'Yes'.
(...)
En wat ik me achteraf ook afvraag: heb ik door mijn handelwijze eBay-regels overtreden?
Na een vijftigtal geslaagde transacties zit ik nu voor het eerst met een eBay-kwestie waarvan ik niet goed weet wat ik ermee aan moet. Ik heb een kleine twee weken geleden een bod gedaan op een vrij lastig te verkrijgen CD, die door iemand werd aangeboden voor een startbod van $ 1,99. Probleem was dat de aanbieder volgens zijn advertentie alleen binnen Amerika verzond. Ik heb gevraagd of hij deze CD ook naar Europa kon versturen tegen meerkosten en het antwoord was 'Yes'.
(...)
En wat ik me achteraf ook afvraag: heb ik door mijn handelwijze eBay-regels overtreden?
Ik zal jullie nog even de afloop van dit verhaal laten weten. Die was nogal teleurstellend, vond ik. Ik heb mijn verhaal in mijn beste Engels uitgelegd aan de klantenservice van eBay. Krijg ik eerst een mailtje retour:
"Thank you for contacting eBay's Customer Support for the Netherlands and the Dutch speaking part of Belgium. We are happy to assist you further. However, as you agreed upon the terms and conditions in the Dutch language, we are only able to offer you assistance in Dutch."
Daar doe je dan je best voor...
Maar goed, daar kan ik nog wel om lachen. Minder blij was ik met het inhoudelijke antwoord. Dat kwam ongeveer op het volgende neer: "We hebben de betreffende aanbieding bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de verkoper duidelijk heeft aangegeven dat het object alleen binnen de Verenigde Staten wordt verzonden. Omdat u niet aan deze voorwaarde voldoet, hebt u ons beleid rond 'ongewenst kopen' overtreden."
Formeel zal dat wel kloppen, maar ze reppen met geen woord over het feit dat de verkoper heeft ingestemd met een internationale transactie en volgens mij dus in feite net zo goed als ik vastzit aan de overeenkomst. Nou ja, ik leg me er maar bij neer, maar vind eigenlijk dat eBay zich niet voldoende heeft verdiept in mijn specifieke vraag.
Overigens heeft die verkoper sinds een paar weken geen nieuwe aanbiedingen meer geplaatst en ook geen nieuwe feedback meer afgegeven. Er kan dus best méér aan de hand zijn. Maar via eBay zul je dat niet te weten komen...
Ik heb er trouwens ook zelf wat leeswerk en ge-googel aan besteed. Met de trefwoorden 'eBay international bidder' en 'ongewenste bieder' krijg je een aardig beeld van het probleem. Het komt bijna dagelijks voor dat een internationale bieder een 'US only' verkoper benadert en vaak komen ze ook tot overeenstemming. Maar formeel mag het niet en als bieder heb je dus eigenlijk nooit het recht aan je kant.
Ook wel weer enigszins begrijpelijk, want uit de verhalen begrijp ik ook dat het voor verkopers soms best een heel gedoe is om dingen vanuit de VS over de hele wereld te sturen, zeker als ze in een dunbevolkte staat wonen met postkantoren op flinke afstanden.
0
geplaatst: 27 mei 2010, 21:29 uur
Zijn er mensen met ervaring met kopen op Musicstack? Het is allemaal wat anoniemer qua uiterlijk, lang niet altijd een foto, maar ze hebben wel enorm veel 

0
geplaatst: 27 mei 2010, 23:59 uur
Het lijkt wel een beetje op Gemm al ken ik Musicstack zelf niet, maar het lijkt me geen verkeerde website. Wel een beetje aan de dure kant...
0
geplaatst: 29 mei 2010, 19:41 uur
Ik heb enkele CD's via Musicstack aangeschaft (via Gemm ook trouwens). Geen probleem. Je bestelt en betaald via de site, zij brengen daarna de verkoper in contact met jou, en houden de transactie een beetje in de gaten. Na afloop geef je door feedback een beoordeling. Maar zoals L_T_B schrijft niet (of zelden) goedkoop. Voor echte koopjes kun je beter op eBay terecht.
0
geplaatst: 30 mei 2010, 16:19 uur
Klinkt een beetje als een tussenweg tussen Ebay en de tweedehandsverkopen van Amazon. Misschien toch maar eens proberen dan. Ik heb nl en aantal zaken op t oog die gewoon niet beschikbaar zijn via Ebay of Amazon.
0
geplaatst: 31 mei 2010, 23:01 uur
Maxisingles vooral. Aanbod op de Amazons en aanverwant is vooral albumgericht en op Musicstack en Gemm is het aanbod vooral van singles toch veel groter. Ik heb overigens nog geen ervaring met online vinyl kopen. Het is toch een beetje een stap in het onbekende.
0
geplaatst: 1 juni 2010, 09:29 uur
sq schreef:
Ik heb overigens nog geen ervaring met online vinyl kopen. Het is toch een beetje een stap in het onbekende.
Ik heb overigens nog geen ervaring met online vinyl kopen. Het is toch een beetje een stap in het onbekende.
Twee keer gedaan via eBay (waaronder twee albums van de jou ongetwijfeld bekende groep Stargard
). Maar ik ben er blijf er huiverig voor. Het is bij mij in beide gevallen goed gegaan, maar ik ken zat verhalen van mensen die hun LP in stukken op de deurmat aantroffen. Je bent sterk afhankelijk van de verkoper, of die zijn waren goed en stevig verpakt of niet. Aanbieders die vaak online verkopen, weten doorgaans wel hoe het moet, maar met iemand die af en toe eens iets aanbiedt, moet je voorzichtiger zijn.
Dat vind ik dan weer een groot voordeel van CD's. Met online bestellen loop je veel minder risico, én het is goedkoper.
0
geplaatst: 1 juni 2010, 11:25 uur
Ik koop vaak vinyl via ebay, gewoon kijken bij de betrouwbaarheid van een persoon en hoe lang deze al verkoper is. Het is tot nu toe altijd goed gegaan en de kwaliteit was ook altijd goed.
0
geplaatst: 1 juni 2010, 23:53 uur
sq schreef:
Zijn er mensen met ervaring met kopen op Musicstack? Het is allemaal wat anoniemer qua uiterlijk, lang niet altijd een foto, maar ze hebben wel enorm veel
Ik heb al een paar keer cd's gekocht via Musicstack en heb daar goede ervaringen mee. Je doet hier zaken met particuliere handelaren die, net als sommigen op Ebay, hun eigen winkel(tje) hebben.
Musicstack werkt ook met een beoordelingssysteem, al is dat niet zo degelijk als dat van Ebay.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 14:52 uur
CD's en DVD's bestellen bij Amazon UK is vanwege de beroerd staande Euro helaas nu een stuk minder aantrekkelijk dan 6 maanden geleden. Erg jammer.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 14:54 uur
CD's en DVD's bestellen bij Amazon UK is vanwege de beroerd staande Euro helaas nu een stuk minder aantrekkelijk dan 6 maanden geleden. Erg jammer.
Vind ik ook, want ik deed dat steeds vaker om die reden (en het werkt prettiger dan bv cd-wow).
Maar goed: ook bedrijven als play.com en cd-wow zijn omhoog gegaan met de prijzen helaas.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:56 uur
aERodynamIC schreef:
Vind ik ook, want ik deed dat steeds vaker om die reden (en het werkt prettiger dan bv cd-wow).
Maar goed: ook bedrijven als play.com en cd-wow zijn omhoog gegaan met de prijzen helaas.
(quote)
Ja in de UK is per 1 jan 2010 ook de BTW nog eens omhoog gegaan. Marketplace en enkele nieuwe CD's van veelal onder de 10 pond zijn nog wel interessant bij Amazon UK.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 17:28 uur
Ja in de UK is per 1 jan 2010 ook de BTW nog eens omhoog gegaan. Marketplace en enkele nieuwe CD's van veelal onder de 10 pond zijn nog wel interessant bij Amazon UK.
Dat laatste vind ik ook nog steeds. Maar het is allemaal helaas wel een stuk duurder geworden de afgelopen maanden. Ik moet zeggen dat ik in 2009 behoorlijk heb ingeslagen en eigenlijk is dat prijstechnisch gezien maar goed ook, constateer ik achteraf.
Ik doe het momenteel maar even wat rustiger aan. Dan kan ik ook eens echt goed gaan zitten voor al die aangeschafte CD's. Want er waren periodes dat het stapeltje 'nog te beluisteren' een verontrustende hoogte bereikte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.