Muziek / Algemeen / Online muziek kopen
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:47 uur
Hier dus. De luxe editie is dan wel duur maar dan heb je wel een exemplaar met mijn naam erin bij de bedankjes

0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:52 uur
Bol.com is cool 
Had een cadeaubon voor mijn verjaardag gekregen, gelijk Damien Rice - O, Jeff Buckley - Grace en Thin Lizzy - Vagabonds of the western worlds besteld.

Had een cadeaubon voor mijn verjaardag gekregen, gelijk Damien Rice - O, Jeff Buckley - Grace en Thin Lizzy - Vagabonds of the western worlds besteld.

0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:56 uur
Pfff, er staan toch wel een hoop goede titels voor EUR 7,99. Ben bang dat ik weer teveel ga bestellen. 

0
geplaatst: 21 juni 2006, 00:07 uur
Fuck ja zeg! Mijn eerste bolbezoek levert de bestelling van Serge Gainsbourgs meesterwerk "Histoire de Melody Nelson" op. Meteen goed gebolwerkt als je het mij vraagt!
0
geplaatst: 27 juni 2006, 16:30 uur
bubbachups schreef:
Duur en beperkt aanbod.
Ik snap sowieso niet waarom je bij Nederlandse online winkels zou kopen. Ze zijn namelijk zo veel duurder dan de buitenlandse online winkels. Het enige argument wat ik kan bedenken is de langere levertijd. Al gaat die vlieger ook lang niet altijd op aangezien de meeste buitenlandse online winkels hun spullen gewoon op voorraad hebben terwijl winkels als NLStore alles eerst zelf nog moeten bestellen.
(quote)
Duur en beperkt aanbod.
Ik snap sowieso niet waarom je bij Nederlandse online winkels zou kopen. Ze zijn namelijk zo veel duurder dan de buitenlandse online winkels. Het enige argument wat ik kan bedenken is de langere levertijd. Al gaat die vlieger ook lang niet altijd op aangezien de meeste buitenlandse online winkels hun spullen gewoon op voorraad hebben terwijl winkels als NLStore alles eerst zelf nog moeten bestellen.
Is het niet zo dat je voor de buitenlandse sites altijd met creditcard moet betalen? Want die heb ik dus niet.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 16:57 uur
Tzadik schreef:
Is het niet zo dat je voor de buitenlandse sites altijd met creditcard moet betalen? Want die heb ik dus niet.
(quote)
Meeste sites wel, al zie je steeds meer mogelijkheden om met Paypal te betalen. Vooral labels en artiesten werken hier al veel mee, maar zelfs grote online winkels als cduniverse.com werken inmiddels ook met Paypal.
Maar een creditcard is zo aangevraagd hoor, tientje per jaar als je een studentenrekening hebt.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 17:54 uur
http://nl.wikipedia.org/wiki/PayPal
Wat hier echter niet goed wordt uitgelegd is dat je ook geld van je bankrekening kunt overmaken naar je paypal account en daar vervolgens betalingen mee doet.
Wat hier echter niet goed wordt uitgelegd is dat je ook geld van je bankrekening kunt overmaken naar je paypal account en daar vervolgens betalingen mee doet.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 10:03 uur
In Muziek > Algemeen > Goede online-stores?:
Wat zijn volgens jullie goede online-stores?
Goede prijs/kwaliteit verhouding en geen leveringstijden van 4 weken als ze beloven dat je pakketje binnen de 5-10 dagen zal worden afgeleverd.
Graag jullie meningen.
Wat zijn volgens jullie goede online-stores?
Goede prijs/kwaliteit verhouding en geen leveringstijden van 4 weken als ze beloven dat je pakketje binnen de 5-10 dagen zal worden afgeleverd.
Graag jullie meningen.

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 10:14 uur
Ik houd niet zo van online stores. Ik vind het elke keer weer een klein feestje om op zaterdagmorgen op mn gemakkie de Sounds in Rotterdam uit te pluizen. Als ik echter toch een keer iets online bestel is het bij Plato Online en daar heb ik wel goede ervaringen mee.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 10:23 uur
www.cdwow.nl blijft gewoon erg goedkoop. Eerst was de verzendtijd steeds 7 tot 10 dagen, maar ik heb ze nu steeds al in 3 dagen thuis. Volgens mij komen de cd's nu uit Amsterdam ipv Luxemburg. Daarbij is hun assortiment onlangs ook een stuk groter geworden. Heb er altijd goede ervaringen mee gehad 

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 10:25 uur
Ik wacht daar al ruim een week op Labradford - Labradford... zou nu toch wel eens verzonden mogen worden... Anders dan de 7 dagen die ze beloven in ieder geval. Gelukkig heb ik er wel goede ervaringen mee 

0
Sietse
geplaatst: 9 augustus 2006, 10:33 uur
http://tomentosarecords.com/ heb ik goede ervaringen mee. Pakje was er binnen een week van uit de VS (alleen denk ik niet dat dit dingen zijn die je zoekt)
Ook veel gehoord, maar nog nooit zelf gebruikt, is www.boomkat.com[/url] (hebben vaak ook acties)
en aangezien je iets met Metal hebt: http://www.relapse.com
Dit is zowel een label als een webshop. Verkopen echt ontzettend veel metal enzo.
Ook veel gehoord, maar nog nooit zelf gebruikt, is www.boomkat.com[/url] (hebben vaak ook acties)
en aangezien je iets met Metal hebt: http://www.relapse.com
Dit is zowel een label als een webshop. Verkopen echt ontzettend veel metal enzo.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 17:57 uur
Kan het dat als ik iets bestel bij bv. CDWOW ik langer moet wachten omdat ik in Belgie woon?
0
Omayyad
geplaatst: 9 augustus 2006, 18:00 uur
xplorer schreef:
Kan het dat als ik iets bestel bij bv. CDWOW ik langer moet wachten omdat ik in Belgie woon?
Ik heb inderdaad vernomen dat bestellers uit België langer moeten wachten, maar dat heeft met de (trage) postbezorging in België zelf te maken.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 18:06 uur
Ik merk hier in Nederland ook wel verschil hoor: soms heb ik het binnen 3 dagen en soms pas 7. Dat is nogal een verschil natuurlijk.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 18:08 uur
Ik denk dat ik Christ Illusion maar ga bestellen.
Ik betaal bij CDWOW 13 euro ipv 18 in de
Free Record Shop.
Ik betaal bij CDWOW 13 euro ipv 18 in de
Free Record Shop.
0
geplaatst: 10 december 2006, 17:06 uur
De CD-Uitleen in Enschede was altijd al zeer goedkoop, maar nu kun je je cd's en dvd's er ook online bestellen:
http://www.cd-uitleen.nl
Alleen wel even lid worden...
http://www.cd-uitleen.nl
Alleen wel even lid worden...
0
geplaatst: 13 december 2006, 03:42 uur
Zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.cdexpress.com? Ik zie daar een paar leuke dingen staan, die zeer moeilijk te verkrijgen zijn.
0
geplaatst: 13 december 2006, 09:43 uur
Prima, professionele winkel met een buitengewoon assortiment. Gewoon doen. 

0
Improve
geplaatst: 5 januari 2007, 19:31 uur
In Muziek > Algemeen > Waar bestellen jullie je cd's op internet?:
Heeft iemand toevallig ervaring met het bestellen van cd's via internet, en zo ja waar?
Alvast bedankt,
Maarten.
Heeft iemand toevallig ervaring met het bestellen van cd's via internet, en zo ja waar?
Alvast bedankt,
Maarten.
0
geplaatst: 5 januari 2007, 20:10 uur
Mocht je 't nog willen weten: Bol.com
. Vrijwel nooit problemen mee gehad in al die bestellingen die ik in het verleden gemaakt heb. Top winkel, niet duur, niet goedkoop 
Voor de goedkoopste cd's kan ik je www.cd-wow.nl wel aanraden. Echt spotgoedkoop! Betalen gaat iets vervelender als Bol, maar je betaald wel aanvankelijk veel minder. Heb nooit cd's besteld, alleen een spelletje. Levertijd van het spelletje was wel vrij lang, maar dat kwam denk ik omdat ze zaten te dubben over de verzending van het pakket, gezien deze vrij groot was. Verzendkosten zijn overigens gratis bij cd-wow.
. Vrijwel nooit problemen mee gehad in al die bestellingen die ik in het verleden gemaakt heb. Top winkel, niet duur, niet goedkoop 
Voor de goedkoopste cd's kan ik je www.cd-wow.nl wel aanraden. Echt spotgoedkoop! Betalen gaat iets vervelender als Bol, maar je betaald wel aanvankelijk veel minder. Heb nooit cd's besteld, alleen een spelletje. Levertijd van het spelletje was wel vrij lang, maar dat kwam denk ik omdat ze zaten te dubben over de verzending van het pakket, gezien deze vrij groot was. Verzendkosten zijn overigens gratis bij cd-wow.
0
geplaatst: 5 januari 2007, 20:18 uur
Als ik via internet koop dan probeer ik het eerst bij de artiest zelf en anders bij het label. Dat is vaak goedkoper, makkelijker en sneller. Als beiden niet kunnen dan eventueel bij deze winkels:
play.com (redelijk aanbod/prijzen, snel)
blahdvd.com (idem, maar vaak iets goedkoper)
djangos.com (super lage prijzen, super lange levertijden)
cduniverse.com (amazon-achtig aanbod, interessant vanaf 4 cd's)
play.com (redelijk aanbod/prijzen, snel)
blahdvd.com (idem, maar vaak iets goedkoper)
djangos.com (super lage prijzen, super lange levertijden)
cduniverse.com (amazon-achtig aanbod, interessant vanaf 4 cd's)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.