menu

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
avatar van TheWanderer
Hallo!

ben op zoek naar de titel & uitvoerende artiest van een videoclip die circa 20 jaar geleden wel eens op TMF/de Box voorbij kwam met daarin een soort van levend speelgoedpoppetje (mannetje) te midden van het hooi in een hooiberg - in de categorie dance/house. Er zat in de clip ook nog een jongedame. Zou van een Franse artiest/DJ kunnen zijn, maar dat laatste is niet zeker.

avatar van Bakema NL
TheWanderer schreef:
Hallo!

ben op zoek naar de titel & uitvoerende artiest van een videoclip die circa 20 jaar geleden wel eens op TMF/de Box voorbij kwam met daarin een soort van levend speelgoedpoppetje (mannetje) te midden van het hooi in een hooiberg - in de categorie dance/house. Er zat in de clip ook nog een jongedame. Zou van een Franse artiest/DJ kunnen zijn, maar dat laatste is niet zeker.


Rednex - Cottoneye Joe?

avatar van TheWanderer
Bakema NL schreef:
(quote)


Rednex - Cottoneye Joe?


Nee, die is het niet, maar bedankt voor het meedenken.

Ik ben op zoek naar een nummer waarin de clip bestaat uit 1 kaalhoofdig persoon die in een kleedkamer zit en in het groen belicht is, de clip zelf is zo goed als volledig in groen licht gehuld, dacht altijd dat de band Mogwai was maar vind het nummer niet in hun lijst. Het gaat in de trend van, i'm every boy/man we livin in a different/modern world, we livin in a different/modern world en dan instrumentaal dat op het einde omhoog gaat tuutuutuut

avatar van Jazper
TheWanderer schreef:
Hallo!

ben op zoek naar de titel & uitvoerende artiest van een videoclip die circa 20 jaar geleden wel eens op TMF/de Box voorbij kwam met daarin een soort van levend speelgoedpoppetje (mannetje) te midden van het hooi in een hooiberg - in de categorie dance/house. Er zat in de clip ook nog een jongedame. Zou van een Franse artiest/DJ kunnen zijn, maar dat laatste is niet zeker.

Mr Oizo - Flat beat (Official Video with Flat Eric - 1999 - F Communications) - YouTube
Ik moest hieraan denken. Geen hooiberg, dus je bedoelt vast iets anders. Maar omdat het toch best een grappig liedje is, meld ik het toch maar even.

avatar van TheWanderer
misterfox schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin de clip bestaat uit 1 kaalhoofdig persoon die in een kleedkamer zit en in het groen belicht is, de clip zelf is zo goed als volledig in groen licht gehuld, dacht altijd dat de band Mogwai was maar vind het nummer niet in hun lijst. Het gaat in de trend van, i'm every boy/man we livin in a different/modern world, we livin in a different/modern world en dan instrumentaal dat op het einde omhoog gaat tuutuutuut
Deze? Desmaquillaje Stop Motion Carlos Céspedes

@Jazper: Het is inderdaad niet Mr. Oizo, maar toch bedankt.

Bij Muziek > Algemeen > Videoclip:

Hallo iedereen,
ik ben opzoek naar een videoclip waar er misschien een boek, hamer en kniptang in voorkomt en ook een groene oude kledingbox precies.
Er zijn ook kleuren: rood geel en blauw aanwezig en er komt ook een paar keer een gitaarstuk in voor.

In Muziek > MusicMeter Live! > videoclip uit de jaren 80:

Wie kent de videoclip uit de jaren 80 waarin voortdurend een chinees(?) met een gitaar doorhet beeld heen loopt?

Sgneijs schreef:
In Muziek > MusicMeter Live! > videoclip uit de jaren 80:

Wie kent de videoclip uit de jaren 80 waarin voortdurend een chinees(?) met een gitaar doorhet beeld heen loopt?

Help! Ik zoek een videoclip van ongeveer 15 jaar geleden. Het gaat over 4 gasten die zitten in een kleine rode auto, ze worden achtervolgd door een grote zwarte auto. Ongeveer aam het einde van de clip rijden die gasten door een bos en vallen ze op de zijkant van de auto. Wie o wie helpt mij!

avatar van JoaMuse
Retouw00 schreef:
Help! Ik zoek een videoclip van ongeveer 15 jaar geleden. Het gaat over 4 gasten die zitten in een kleine rode auto, ze worden achtervolgd door een grote zwarte auto. Ongeveer aam het einde van de clip rijden die gasten door een bos en vallen ze op de zijkant van de auto. Wie o wie helpt mij!
Ik herinner me een clip van Kasabian met een achtervolging in de auto, even gezocht en het gaat over Re-Wired waar de bandleden effectief (even) in een kleine rode auto zitten.

JoaMuse schreef:
(quote)
Ik herinner me een clip van Kasabian met een achtervolging in de auto, even gezocht en het gaat over Re-Wired waar de bandleden effectief (even) in een kleine rode auto zitten.


Je wilt niet weten hoe blij ik hiermee ben! Het is nog de goede ook;) Dankjewel!

Hoi allemaal

Ik ben opzoek naar een liedje.
Wat ik mij van de clip herinner is..
Een blauwe hal, een blonde vrouw op hakken.
Iets met blokken en buizen en her en der een ijzere rek.
Er zijn geen figuranten te zien en ze staat alleen te zingen geheel het nummer. Ik weet dat de clip op youtube staat van zeer slechte kwaliteit was toen.. maar helaas weet ik zowel het nummer als zangerres niet meer te herinneren.
Het kan de jaren 90/00 zijn.
Ze zingt een liedje over liefde of liefdesverdriet.

Hoi!

Ik ben op zoek naar een nummer maar herinner me niet al te veel van de clip. De muziekstijl is nederlandse hiphop en het nummer is niet erg oud volgens mij. De clip speelt zich af in een bos, waarin een groot huis staat en hieromheen lopen wat jongens en meisjes, in witte kleren/gewaden.

Ik hoop dat iemand iets weet!

In welke videoclip worden ook alweer die blaadjes tekst getoond, die ze een voor een laten vallen?

avatar van Poek
IvdB schreef:
In welke videoclip worden ook alweer die blaadjes tekst getoond, die ze een voor een laten vallen?


Dat zijn er wel meer, maar een of andere gast die vandaag 80 is geworden was geloof ik de eerste.

avatar van deric raven
Ja, en later ook o.a. INXS.

In Muziek > Algemeen > Zoek een Videoclip:

Hi ik ben op zoek naar een nummer, ik weet de naam van de zanger en de titel van het nummer niet. Het is in 2019 / 2020 veel gedraaid.

Wat ik wel weet is hoe de videoclip eruitzag:
Er komt een trein aanrijden en er stapt een man uit.
De man bezoekt een vrouw die ziek op bed ligt, haar zoontje zit erbij.
De man praat met de zieke vrouw en houdt haar arm vast, ze lachen samen.
De vrouw knapt zienderogen op van het bezoek.
Als de man weggaat omhelst het jongetje de man.

Ik heb op veel manieren gezocht op internet maar kan het niet vinden. Denk je dat je weet om welke zanger / videoclip dit gaat dank hoor ik dat heel graag.

Bij voorbaat dank, Hans

avatar van Arrie
Poek schreef:
(quote)


Dat zijn er wel meer, maar een of andere gast die vandaag 80 is geworden was geloof ik de eerste.

Ons eigen Faberyayo heeft het ook gedaan.

Ik zoek een liedje. Het is een dance liedje (instrumentaal) volgens mij uit 90’s en er zit een Chinees/oosters tintje aan. De videoclip was ook met veel wit en zwarte schimmen/silhouetten achter zo’n deur/wand wat je wel kent van zo’n chinees poppen/schimmenspel. Je zag dan een danseres(Sen), maar daarvan alleen silhouette volgens mij. Af en toe werd er “gelooped” door gedeeltes vooruit en daarna achteruit.
Ik heb het deuntje en flarden van de clip in mijn hoofd, maar weet niet waar ik op moet zoeken.


avatar van Dungeon
HansGe schreef:
In Muziek > Algemeen > Zoek een Videoclip:

Hi ik ben op zoek naar een nummer, ik weet de naam van de zanger en de titel van het nummer niet. Het is in 2019 / 2020 veel gedraaid.

Wat ik wel weet is hoe de videoclip eruitzag:
Er komt een trein aanrijden en er stapt een man uit.
De man bezoekt een vrouw die ziek op bed ligt, haar zoontje zit erbij.
De man praat met de zieke vrouw en houdt haar arm vast, ze lachen samen.
De vrouw knapt zienderogen op van het bezoek.
Als de man weggaat omhelst het jongetje de man.

Ik heb op veel manieren gezocht op internet maar kan het niet vinden. Denk je dat je weet om welke zanger / videoclip dit gaat dank hoor ik dat heel graag.

Bij voorbaat dank, Hans


Someone You Loved van Lewis Capaldi

Hoi, ik zoek een clip uit 90s of begin 00s waarbij allerlei willekeurige mensen een koptelefoon op krijgen met het nummer een dan gaan mee dansen, bijvoorbeeld een zakenman op straat of een spierbundel op het strand. Dacht van fat boy slim maar ik weet het niet zeker, wel iets elektronisch.


avatar van lezeratte
ook ik zoek een videoclip. hij stond regelmatig op in de fitnisclub
In de videoclip zijn een groep twintigers onderweg in een auto of pickup en maken regelmatig tussen stop. tijdens elke stop breken ze spullen. Zo stoppen ze bij een huis en de woonkamer breken ze lp-platen, op een brug gooien ze videorecorders stuk. Als ik me juist herinner waren het steeds oude retro spullen die stuksloegen.

Daar gaat tie: ik zoek titel en zanger waar in de clip de zanger wakker wordt en gaat lopen. Alles om hem gaat fout. Huis ontploft , ongelukken op straat maar met de zanger zelf gebeurd niets. Is al weer wat jaren geleden maar misschien herkent iemand de clip en of weet wie de zanger is ? Alvast bedankt

avatar van Arrie
Subteach31 schreef:
Daar gaat tie: ik zoek titel en zanger waar in de clip de zanger wakker wordt en gaat lopen. Alles om hem gaat fout. Huis ontploft , ongelukken op straat maar met de zanger zelf gebeurd niets. Is al weer wat jaren geleden maar misschien herkent iemand de clip en of weet wie de zanger is ? Alvast bedankt



avatar van Poek
Het komt best wel vaak voor dat iemand een vraag post, dan antwoord krijgt van b.v. Arrie maar die persoon niet meer reageert (mogelijk gewoon niet meer ingelogd is). Raar he?

avatar van Michiel Cohen
Poek schreef:
Het komt best wel vaak voor dat iemand een vraag post, dan antwoord krijgt van b.v. Arrie maar die persoon niet meer reageert (mogelijk gewoon niet meer ingelogd is). Raar he?

Wat is daar raar aan?

avatar van Poek
Michiel Cohen schreef:
(quote)

Wat is daar raar aan?


Als ze het antwoord niet lezen: waarom dan uberhaupt moeite doen een vraag te stellen?
Als ze het antwoord wel lezen: dan lijkt me het wel normaal om iets als "Dat is hem, bedankt!" (of: "Dat is hem niet, toch bedankt") te posten.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:33 uur

geplaatst: vandaag om 14:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.