Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
nicolas
geplaatst: 21 maart 2006, 23:10 uur
ja ze spelen op graspop maar zonder slash. bovendien is hun glorieperiode mooi voorbij hoor denk ik. slash speelt bij velvet revolver, gilby clarke (een andere oud-gitarist van guns n' roses) heeft samen met tommy lee van mötley crüe en jason newsted (oud-bassist van metallica) de band SUPERNOVA opgericht. wat een idiote naam, maar toch, ik koop die vervloekte chinese democracy want een fan blijft een fan, ook al werd het album reeds 8 jaar uitgesteld.
http://stubru.be/stubru_master/muziek/popnieuws/20060320_super/index.html
http://stubru.be/stubru_master/muziek/popnieuws/20060320_super/index.html
0
geplaatst: 22 maart 2006, 16:06 uur
Guns N Roses Speelt op 2 juli in het gofferpark dit is nu officieel Bevestigd

0
geplaatst: 23 maart 2006, 17:21 uur
28 maart zal opzeker niet meer worden gehaald:(
Het is denk ik wel te verwachten dat ze voor ze gaan toeren wel de c. d uitgaan brengen...
En anders op zn minst een single.
Ze kunnen niet weer hetzelfde maken als 4 jaar geleden.
De glorie dagen zijn inderdaad geweest,maar momenteel is er niet meer zo'n grote band als Guns n roses in de begin jaren 90 was..dus ze maken nog kans als ze tenminste vernieuwend zijn;)
(aan "Better" te horen zal het ze wel lukken)
Het is denk ik wel te verwachten dat ze voor ze gaan toeren wel de c. d uitgaan brengen...
En anders op zn minst een single.
Ze kunnen niet weer hetzelfde maken als 4 jaar geleden.
De glorie dagen zijn inderdaad geweest,maar momenteel is er niet meer zo'n grote band als Guns n roses in de begin jaren 90 was..dus ze maken nog kans als ze tenminste vernieuwend zijn;)
(aan "Better" te horen zal het ze wel lukken)
0
geplaatst: 23 maart 2006, 17:31 uur
zes pagina's berichten over een cd die nog niet uit is, over een band die al lang uit is....en eigenlijk alleen nog maar wat zakken gaat vullen....
0
teutoon
geplaatst: 23 maart 2006, 17:39 uur
bonothecat schreef:
zes pagina's berichten over een cd die nog niet uit is, over een band die al lang uit is....en eigenlijk alleen nog maar wat zakken gaat vullen....
Denk daar maar eens over na. De band is nog steeds onderwerp van gesprek, of dat nu positief is of negatief is een tweede.
0
geplaatst: 23 maart 2006, 20:03 uur
Waarschijnlijk wordt het een uiterst middelmatig album die gekocht gaat worden 'op naam' maar daar is niks vreemds aan.
0
geplaatst: 23 maart 2006, 20:45 uur
Als het een band is die alleen maar wat zakken wou gaan vullen...had axl er nooit 13 miljoen dollar in gepomt en ruim 8 jaar tijd in gestoken.
Ging het axl alleen om het geld had hij allang een album uitgebracht en nooit zoveel tijd en moeite erin gestoken.
Waarop basseer je eigelijk dat het een uiterst middelmatig album word?
Heb je al de demo's gehoort...enig id wie de nieuwe bandleden zijn?
Ging het axl alleen om het geld had hij allang een album uitgebracht en nooit zoveel tijd en moeite erin gestoken.
Waarop basseer je eigelijk dat het een uiterst middelmatig album word?
Heb je al de demo's gehoort...enig id wie de nieuwe bandleden zijn?
0
geplaatst: 23 maart 2006, 22:01 uur
Is die acht jaar niet meer door omstandigheden ontstaan? Drugs enzo? ....... maar goed ik laat mij verrassen!
0
teutoon
geplaatst: 23 maart 2006, 22:22 uur
bonothecat schreef:
Is die acht jaar niet meer door omstandigheden ontstaan? Drugs enzo? ....... maar goed ik laat mij verrassen!
Nog steeds?
0
geplaatst: 24 maart 2006, 12:18 uur
Die 8 jaar is volgens mij grotendeels gekomen,door dat er veel bandleden uit gegaan zijn.
Veel nieuwe erin....en natuurlijk het perfectionistische gedrag van axl.
Naar mijn weten is axl niet meer aan de drugs,zelfs niet meer aan de sigaretten,maar word wel regelmatig gespot met een sigaartje;)
Veel nieuwe erin....en natuurlijk het perfectionistische gedrag van axl.
Naar mijn weten is axl niet meer aan de drugs,zelfs niet meer aan de sigaretten,maar word wel regelmatig gespot met een sigaartje;)
0
geplaatst: 24 maart 2006, 16:57 uur
VEGA:
Geen demo's en dergelijke geluisterd nee.
Maar Slash is m'n favoriet van GNR en die zit er niet meer bij.
Kan voor mij dus alleen maar meevallen.
Geen demo's en dergelijke geluisterd nee.
Maar Slash is m'n favoriet van GNR en die zit er niet meer bij.
Kan voor mij dus alleen maar meevallen.

0
geplaatst: 24 maart 2006, 17:07 uur
Haha jaa ,dat is de goede instelling,is natuurlijk ook maar beter dat je nog geen demo's gehoort heb.
Dan word je binnekort waarschijnlijk aangenaam verrast en is alles nog nieuw.
Dan word je binnekort waarschijnlijk aangenaam verrast en is alles nog nieuw.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 15:44 uur
ik ben echt zeer benieuwd en wil ze eigenlijk heel graag zien maar ik denk niet dat, dat er in zit helaas.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 16:28 uur
Dat is erg jammer,ik heb in iedergeval al kaartjes!
Zijn er meer die al kaartjes hebben?
Zijn er meer die al kaartjes hebben?
0
geplaatst: 26 maart 2006, 23:02 uur
jazeker ik ga ook naar nijmegen zoals elke ECHTE !!!!!!! guns n roses fan
0
geplaatst: 27 maart 2006, 08:10 uur
Ik wil ook wel naar guns n roses zoals een echte fan maar het is mij te duur want ik wil binnenkort ook nog een elektrische gitaar kopen
0
geplaatst: 28 maart 2006, 12:40 uur
Ik ben wel erg benieuwd naar de release van dit album. Het is nu ineens "april" ipv "maart".
Na wat met Google gespeeld te hebben, kwam ik erachter dat hetzelfde ook al vorig jaar gebeurde. Toen dachten ze dat het album in april zou uitkomen.. later weer in november. In 2002 gebeurde dit ook.
De enige hoop die we hebben is:
- er zijn nu goede demo's, die duidelijk in een studio zijn opgenomen
- Axl laat zijn gezicht ineens weer vaker zien
- er is een best drukke tour gepland
Na wat met Google gespeeld te hebben, kwam ik erachter dat hetzelfde ook al vorig jaar gebeurde. Toen dachten ze dat het album in april zou uitkomen.. later weer in november. In 2002 gebeurde dit ook.
De enige hoop die we hebben is:
- er zijn nu goede demo's, die duidelijk in een studio zijn opgenomen
- Axl laat zijn gezicht ineens weer vaker zien
- er is een best drukke tour gepland
0
geplaatst: 29 maart 2006, 14:38 uur
Het album zal nog wel een langere tijd duren dan april, de reclamecampagne zal wel eerst een maand of 2 ervoor van start gaan...denk niet dat het album nog voor kerst komt....
Maar heb natuurlijk wel kaartjes gehaald voor nijmegen! Nu de kan er is om ze (eigenlijk Axl
) live te zien moet ik die met beide handen pakken haha
Maar heb natuurlijk wel kaartjes gehaald voor nijmegen! Nu de kan er is om ze (eigenlijk Axl
) live te zien moet ik die met beide handen pakken haha
0
geplaatst: 29 maart 2006, 14:57 uur
Whoeeee, Nijmegen here we go!!! Eindelijk Guns 'N Roses live (hoewel er niet veel oudleden meer over zijn...)
Maar dat kan mijn opwinding niet dimmen!
Maar dat kan mijn opwinding niet dimmen!
0
geplaatst: 29 maart 2006, 15:02 uur
Hmmm... nr.11 vat mijn gevoelens betreffende GNR aardig samen...
0
geplaatst: 29 maart 2006, 22:37 uur
Het album komt waarschijnlijk in september uit, na hun Europese tournee. Ergens rond Mei wordt bevestigd waarneer het album uitkomt. Het album zal in ieder geval uitkomen voordat ze in Amerika op tour gaan, want het debacle uit 2002 zijn ze nog niet vergeten.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 17:22 uur
ik gaat ook zeker heen naar nijmegen... Ik denk dat je wel gelijk hebt voor de amerika tour begint. Ik hoop wel dat ze hier daarvoor wat singles uitbrengen. Ik heb better irs en there was a time ook gehoort. Dit zijn echt heerlijke nummers en een middelmatig album daar ga ik niet van uit. Maar of er hierna nog meer komt... als dat gebeurt zal het dus 2020 zijn zon beetje... Nou nee iets eerder:p
Ik hoop dat madagascar ook op het nieuwe album komt want dat is ook een mooi nummer...
Ik hoop dat madagascar ook op het nieuwe album komt want dat is ook een mooi nummer...
0
geplaatst: 31 maart 2006, 18:23 uur
Ik heb tot nu toe T.W.A.T., Chinese Democracy, I.R.S., Better, Catcher In The Rye, The Blues (live), Madagascar (live) gehoord. Het zijn allemaal zeer goede liedjes, in ieder beter dan ik van tevoren verwacht had.
Er is op het moment ook een gerucht gaande dat Slash vandaag uit Velvet Revolver is gestapt. Als dit waar is zou het kunnen dat Slash terugkeert in GNR, omdat er toch al langere tijd wordt gesproken over een reunie.
Er is op het moment ook een gerucht gaande dat Slash vandaag uit Velvet Revolver is gestapt. Als dit waar is zou het kunnen dat Slash terugkeert in GNR, omdat er toch al langere tijd wordt gesproken over een reunie.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 19:23 uur
Ben het met klumpie helemaal eens,mischien dat ze voor de europese tour alvast een single uit brengen om iedereen een beetje warm te krijgen.
En na het europese gedeelte de cd uitbrengen,want nadat Clear channel er in 2002 de plug uit trok,lijkt het mij niet dat een amerikaanse promoter/sponser het zonder C.D aandurft.
Het gerucht van slash doet inderdaat de ronde,maar zal dat geen "vroege"1 april grap zijn?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat slash terug komt voor een reunie...omdat axl hem en duff pas geleden aangeklaagd heeft.
En na het europese gedeelte de cd uitbrengen,want nadat Clear channel er in 2002 de plug uit trok,lijkt het mij niet dat een amerikaanse promoter/sponser het zonder C.D aandurft.
Het gerucht van slash doet inderdaat de ronde,maar zal dat geen "vroege"1 april grap zijn?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat slash terug komt voor een reunie...omdat axl hem en duff pas geleden aangeklaagd heeft.
0
geplaatst: 2 april 2006, 22:37 uur
Haal zeker the blues,IRS,en there was a time af
super nummers van de nieuwe cd
en ik zie gun's in parijs,word een SUPER concert
super nummers van de nieuwe cd
en ik zie gun's in parijs,word een SUPER concert
0
geplaatst: 3 april 2006, 21:37 uur
Er komt geen reunie tussen Axl, Izzy, Slash & Duff, een representant van GNR heeft dit bevestigd.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=50465
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=50465
0
geplaatst: 15 april 2006, 16:27 uur
Eerlijk gezegt krijg ik steeds meer het idee dat het geld wat de tour in '01 / '02 op is geraakt en dat Axl gewoon weer wat wil verdienen en dat die cd alleen maar als excuus wordt gebruikt. natuurlijk hoop ik dat dit niet waar is. en even voor de duidelijkheid voor wie het nog niet weet: Buckethead zal er niet bij zijn in Nijmegen en ook niet bij andere optredens want hij is al 2 jaar uit GN'R en naar wat ik gehoort heb was dat omdat hij Axl beu was.
* denotes required fields.