Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2006, 13:23 uur
klopt brain may speelt mee op een nummer op het nieuwe album maar dat nummer is al opgenomen dus wees gerust het nieuwe album gaat echt dit jaar uit komen niet in maart maar in mei
0
geplaatst: 4 maart 2006, 13:25 uur
Het zal mij benieuwen of het echt ditjaar uitkomt, aan de ene kant denk ik van wel aan de andere kant ben ik bang dat het toch weer verschoven wordt
0
geplaatst: 4 maart 2006, 13:59 uur
hoewel axl beter kan gaan werken aan alweer een nieuw album wandt de meesten nieuwe nummers staan inmiddels al jaren op het internet ha ha ha
het wordt trouwens een album bestaande uit drie cd s
0
geplaatst: 4 maart 2006, 14:09 uur
Heb voorlopig maar even mei ingevuld, al geloof ik er geen snars van.
0
geplaatst: 4 maart 2006, 14:11 uur
hellhouse schreef:
hoewel axl beter kan gaan werken aan alweer een nieuw album wandt de meesten nieuwe nummers staan inmiddels al jaren op het internet ha ha ha
14 nummers op drie cd's, het zal mij benieuwen. Maar goed drie cd's is ook eigenlijk wel het minste na 16 jaar
0
geplaatst: 4 maart 2006, 16:13 uur
Bij Guns N' Roses - Chinese Democracy (2006):
kan zijn dat er meer dan 14 nummers op komen te staan ze hebben er op dit moment 18 afgemixt maar in de rolling stone van november stond te lezen dat axl in een radio interview gezegd zou hebben zo n kleine 100 tracks klaar te hebben maar dat er maar enkelen uit eindelijk op de nieuwe schijf zouden komen en willicht dat er binnen een jaar een tweede cd gereleasd ging worden maar deze week las ik weer op 1 van de vele guns n roses site s dat chinese democracy gaat bestaan uit drie cd s dat zou axl tijdens ze verjaardags feestje bekend hebben gemaakt
kan zijn dat er meer dan 14 nummers op komen te staan ze hebben er op dit moment 18 afgemixt maar in de rolling stone van november stond te lezen dat axl in een radio interview gezegd zou hebben zo n kleine 100 tracks klaar te hebben maar dat er maar enkelen uit eindelijk op de nieuwe schijf zouden komen en willicht dat er binnen een jaar een tweede cd gereleasd ging worden maar deze week las ik weer op 1 van de vele guns n roses site s dat chinese democracy gaat bestaan uit drie cd s dat zou axl tijdens ze verjaardags feestje bekend hebben gemaakt
0
geplaatst: 4 maart 2006, 16:59 uur
Er zijn in de afgelopen jaren zoveel speculaties zijn gedaan over de vorm van de plaat (ook door Axl zelf) het zou een industrial plaat worden, ik heb al eens eerder gehoord dat het 3 cd's zouden worden. Axl zou een aantal platen achter eenvolgens uitbrengen en van Chinese Democrasy een langdurig concept maken. ga zo maar door. Ik denk dat we het beste af kunnen wachten.
0
geplaatst: 4 maart 2006, 23:10 uur
De eerste cd,word het minst industrieel van de 3 cd's,om zo de fans een beetje te laten wennen aah de nieuwe gnr sound.
Brain may heeft inderdaad in 2000 als sessie gitarist gewerkt voor gnr(daarvoor dave navarrow op het nummer o my god)
Brain may is te horen op het onlangs gelekte nummer catcher in the rye.
We hebben zo ongeveer al bijna 3kwart van het nieuwe album gehoort,maar blijf toch wel benieuwd naar de uiteindelijke studio versies;)
Brain may heeft inderdaad in 2000 als sessie gitarist gewerkt voor gnr(daarvoor dave navarrow op het nummer o my god)
Brain may is te horen op het onlangs gelekte nummer catcher in the rye.
We hebben zo ongeveer al bijna 3kwart van het nieuwe album gehoort,maar blijf toch wel benieuwd naar de uiteindelijke studio versies;)
0
geplaatst: 5 maart 2006, 20:19 uur
ik heb zaterdag (4 maart) een mini-artikel gelezen in de krant. er stond in dat gnr komen naar graspop ( een metalfestival in belgië) en hun nieuwe album voorstellen. Ze komen zaterdag 24 juni. dus veronderstel ik dat hun cd tegen dan al zal wel zijn uitgekomen. ik hoop het.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 15:55 uur
Hey mensuhhh
Het wordt egt wel tijd dat ie cd een keer uit komt
Ik heb onderhand de meeste songs al gehoord maar ben tog benieuwd naar de cd
Ik wacht er al heel lang op.
They rocks
Het wordt egt wel tijd dat ie cd een keer uit komt
Ik heb onderhand de meeste songs al gehoord maar ben tog benieuwd naar de cd
Ik wacht er al heel lang op.
They rocks
0
Toine Rorije
geplaatst: 10 maart 2006, 15:57 uur
Het is 'They rock'. En stemmen zonder een album gehoord te hebben doen we hier ook niet 

0
geplaatst: 10 maart 2006, 17:15 uur
5 sterren voor een album dat nog niet te verkrijgen of te downloaden is is inderdaad wel vreemd. 

0
geplaatst: 10 maart 2006, 22:59 uur
ha joh
sommige mensuh weten het weer beter hey
Maarjah geeft niet ik heb er geen problemen mee
Kortom die cd komt gewoon een keer uit
0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:00 uur
:T
Arno schreef:
5 sterren voor een album dat nog niet te verkrijgen of te downloaden is is inderdaad wel vreemd.

0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:01 uur
Toine Rorije schreef:
Het is 'They rock'. En stemmen zonder een album gehoord te hebben doen we hier ook niet

jahjah sommige mensuh moeten weer aangeprezen worden 
0
geplaatst: 12 maart 2006, 13:02 uur
crazy rocker schreef:
ha joh
ha joh
doe niet zo vervelend zelfverzekerd zeg, we proberen hier gewoon serieus over een cd te praten en dan kom jij dr tussen door met je vervelend ge-ouwehoer...
0
geplaatst: 12 maart 2006, 19:43 uur
Wat stelt die hoes eigenlijk voor? Het lijkt me een jongentje bij de dokter die z'n broek laat zakken voor een prik 

0
geplaatst: 12 maart 2006, 23:07 uur
Maar dit is niet de uiteindelijke hoes....
In 2002 toonde axl op een groot scherm aan concert gangers in tokio de hoes van toen;zwart wit foto van een fiets tegen een muurtje waarop met graffity guns n roses gespoten stond.
Maar in 4 jaar tijd kan een hoop veranderen....
In 2002 toonde axl op een groot scherm aan concert gangers in tokio de hoes van toen;zwart wit foto van een fiets tegen een muurtje waarop met graffity guns n roses gespoten stond.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 20:10 uur
Eddie schreef:
Het zal mij benieuwen of het echt ditjaar uitkomt, aan de ene kant denk ik van wel aan de andere kant ben ik bang dat het toch weer verschoven wordt
ja daar ben ik ook el bang voor maar om even heel grof te zijn vind ik axl gewoon een eikel want nu gaat hij slash aanklagen en hijj heeft gezegt dat slash allerlei dingen over duff, scott en matt gezegt zou hebben maar hij probeert vr gewoon uit elkaar te drijven heb ik het idee omdat hij zelf geen succes heeft en zij wel.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 20:12 uur
VEGA schreef:
ja met axl weet je het nooit de release datum is ook al heel vaak verplaatst als de cd hoes nu ook nog een aantal keer zou veranderen zou me dat niks verbazen.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 20:16 uur
0
geplaatst: 15 maart 2006, 20:20 uur
Ik heb vage geruchten gehoord dat GnR dit jaar Fields of Rock gaan aandoen??
0
geplaatst: 17 maart 2006, 14:29 uur
Dat plaatje was de mogelijke c.d hoes in 2001.
In 2002 liet axl voor het publiek in tokio een foto zien met hoe de c.d hoes eruit zou gaan zien(heb ik volgens mij hierboven beschreven).
Maar daar is helaas nooit een foto van verschenen op internet.
Klopt er gaan daar veel geruchten over de ronde,maar het is helaas nog niet officieel bevestigd.
Als het binnen 2 weken nog niet bevestigd word,ga ik maar een kaartje kopen voor graspop in belgie.
Wil ze natuurlijk wel weer live zien,nu de kans er is!!!!!
In 2002 liet axl voor het publiek in tokio een foto zien met hoe de c.d hoes eruit zou gaan zien(heb ik volgens mij hierboven beschreven).
Maar daar is helaas nooit een foto van verschenen op internet.
Klopt er gaan daar veel geruchten over de ronde,maar het is helaas nog niet officieel bevestigd.
Als het binnen 2 weken nog niet bevestigd word,ga ik maar een kaartje kopen voor graspop in belgie.
Wil ze natuurlijk wel weer live zien,nu de kans er is!!!!!
0
geplaatst: 17 maart 2006, 14:31 uur
Een 'demo'hoes van 2001? 
Ik hoor het al, net als de releasedata is ook de hoes onzeker.

Ik hoor het al, net als de releasedata is ook de hoes onzeker.

0
geplaatst: 17 maart 2006, 16:50 uur
guns n roses komt in het gofferd park in nijmegen 2 julli 2006 alleen in mojo nog bezig support acts te verzammelen zodat er wellicht onder de vlag van fiels of rock gespeeld kan worden maar guns n roses komt zowiso samen met bullit for my valetyn
* denotes required fields.