Muziek / Algemeen / Geslaagde covers
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2010, 11:50 uur
Volgens mij denken ze daar allemaal dat het origineel van Guns 'n Roses is. Behoorlijk sneu om een cover te coveren 

0
geplaatst: 19 september 2010, 14:06 uur
Wie bij machte is om van al die artiesten in dat programma ook maar één echt eigen nummer aan te wijzen, mag zichzelf wat mij betreft een koninklijke onderscheiding toeëigenen.
En Frans Bauer is al niet eens in staat om zijn eigen toebedachte repertoire fatsoenlijk te brengen, laat staan dat van een ander.
En Frans Bauer is al niet eens in staat om zijn eigen toebedachte repertoire fatsoenlijk te brengen, laat staan dat van een ander.
0
geplaatst: 20 september 2010, 22:11 uur
Baz Luhrman maakte ooit eens een cover van Love is in the Air van John Paul Young. Persoonlijk vind ik Luhrman's versie meer genietbaar dan het blije huppelliedje van Young.
0
geplaatst: 28 september 2010, 12:23 uur
Volgens mij heb ik hem wel eens eerder ergens op MuMe geplaatst, maar hij blijft hilarisch deze cover van Black Sabbath's The Wizard:
Die vrouw in die geluidsdichte box is weer typisch Conan O Brien en dan die geniale dans-pasjes van Ahmet !!!

Die vrouw in die geluidsdichte box is weer typisch Conan O Brien en dan die geniale dans-pasjes van Ahmet !!!

0
geplaatst: 9 oktober 2010, 19:29 uur
Vind hem niet echt leuk, lijkt ook niet eens een beetje op de Beatles.
Deze vind ik wel leuk:
Origineel, Sapphires - Who Do You Love:
Cover van Museum of Bellas Artes:
Deze vind ik wel leuk:
Origineel, Sapphires - Who Do You Love:
Cover van Museum of Bellas Artes:
0
geplaatst: 9 oktober 2010, 23:20 uur
Geweldig nummer is dat van Museum of Bellas Artes, heb het laatst ontdekt. Wist niet dat het een cover was!
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 19:36 uur
Een metalversie van Alejandro van Lady Gaga, zo vind ik het nummer veel beter te pruimen! 

0
geplaatst: 28 oktober 2010, 22:30 uur
Deze Sisters Of Mercy interpretatie van Paradise Lost mag er ook wel zijn:
0
Benno
geplaatst: 29 oktober 2010, 18:33 uur
Captain Beefheart maakt een heerlijk ranzige versie van Diddy Wah Diddy (origineel van Bo Diddley, geschreven door Willie Dixon):
En 8-Eyed Spy maakt er ook een heerlijk nummer van, met Lydia Lunch op vocals:
En 8-Eyed Spy maakt er ook een heerlijk nummer van, met Lydia Lunch op vocals:
0
geplaatst: 27 november 2010, 21:57 uur
Als je me niet had verteld wat het was had ik het pas bij refrein herkend. Nou ja, zelfs nu ik het wist herkende ik het eigenlijk pas bij het refrein 

0
geplaatst: 28 november 2010, 01:34 uur
Don Cappuccino schreef:
Een metalversie van Alejandro van Lady Gaga, zo vind ik het nummer veel beter te pruimen!
En deze versie van "Bad Romance"?

0
geplaatst: 28 november 2010, 11:04 uur
Leuke covers van Lady Gaga, beide beter dan het origineel (al is dat niet zo moeilijk).
0
geplaatst: 28 november 2010, 13:09 uur
Leuke poging, maar ik prefereer de frisheid van het origineel.
0
geplaatst: 29 november 2010, 22:08 uur
Deze vind ik ook wel bijzonder:
Burzum's Dunkelheit in een traditioneel doomjasje;
Burzum's Dunkelheit in een traditioneel doomjasje;
0
geplaatst: 30 november 2010, 23:45 uur
Een best wel heel erg geweldige cover van All My Little Words van Magnetic Fields door een Britse jongen en een gameboy.
0
geplaatst: 7 december 2010, 15:43 uur
Deze versie weet me telkens weer te raken.
Het nummer zoals het hoort.
In het origineel irriteerde ik me aan de geloopte synthgeluiden die klonken als een uil.
Het nummer zoals het hoort.
In het origineel irriteerde ik me aan de geloopte synthgeluiden die klonken als een uil.
0
geplaatst: 7 december 2010, 22:47 uur
0
geplaatst: 8 december 2010, 17:28 uur
Don Cappuccino schreef:

Ik vónd de versie van Lady Gaga al wel mooi, maar hier kan ik ook wel van genieten, dank hiervoor!
* denotes required fields.