Muziek / Algemeen / Overgewaardeerde albums (op Musicmeter)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2006, 13:49 uur
Uit de Top-50.
Coldplay - A Rush of Blood to the Head
Red Hot Chili Peppers - Californication
Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers)
Interpol - Turn on the Bright Lights
Muse - Absolution
Keane - Hopes and Fears
Nas - Illmatic
Eminem - Marshall Mathers LP
Dr. Dre - 2001
Green Day - American Idiot
Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik
Over het algemeen heb ik iets tegen metal, r&b en hip-hop.
Muse - Absolution
Keane - Hopes and Fears
Nas - Illmatic
Dr. Dre - 2001
0
geplaatst: 13 december 2006, 14:20 uur
1. Immortal Technique - Revolutionary Vol.2
2. Non Phixion - The Future is Now
3. Dead Prez - Let's Get Free
4. Ultramagnetic MC's - Critical Breakdown (zeker goede plaats, maar 4de in de toplijst van Hiphop??)
2. Non Phixion - The Future is Now
3. Dead Prez - Let's Get Free
4. Ultramagnetic MC's - Critical Breakdown (zeker goede plaats, maar 4de in de toplijst van Hiphop??)
0
geplaatst: 13 december 2006, 15:44 uur
Comrade schreef:
Uit de Top-50.
Muse - Absolution
Keane - Hopes and Fears
Nas - Illmatic
Dr. Dre - 2001
Uit de Top-50.
Muse - Absolution
Keane - Hopes and Fears
Nas - Illmatic
Dr. Dre - 2001
Dat kan
Ik ben absoluut een hiphopliefhebber maar 2001 hoort naar mijn mening écht niet in de top250, laat staan de top50. De andere 3 verdienen het gewoon.Hopes and Fears is natuurlijk de meest overschatte ja

0
Berzerker
geplaatst: 13 december 2006, 16:18 uur
Ongetwijfeld Metallica's Black Album, ik vond het in de tijd dat ik het ontdekte fantastisch, maar na zo'n half jaar/jaar vond ik het al snel erg saai worden, vooral omdat ik toen hun oudere werk kende, en ik vond Kill 'Em All het beste, omdat dit een beetje een rauw, underground gevoel gaf(op MuMe onderschat dus
), The Black Album zag ik al als heel commercieel(ook door de vele videoclips, ik had vernomen dat ze juist nooit een video zouden maken en na de video van One erg op dreef waren), maar wat me nog meer teleurstelde was dat ze daarna met hetzelfde verder gingen, tot aan Garage Inc. wat ik wel goed vond en St. Anger, wat ik op MuMe zelfs overgewaardeerd vind 
), The Black Album zag ik al als heel commercieel(ook door de vele videoclips, ik had vernomen dat ze juist nooit een video zouden maken en na de video van One erg op dreef waren), maar wat me nog meer teleurstelde was dat ze daarna met hetzelfde verder gingen, tot aan Garage Inc. wat ik wel goed vond en St. Anger, wat ik op MuMe zelfs overgewaardeerd vind 
0
geplaatst: 15 december 2006, 00:57 uur
0
fredpit
geplaatst: 15 december 2006, 12:26 uur
Ja...dat bedoel ik....OOK op musicmeter
Maar serieus.....Tool
Niet dat het slecht is,maar ik denk dat als je die in je top 10 zet, je een beperkte muzieksmaak hebt....In het genre zijn er betere voorbeelden te vinden, en buiten dit genre....Daar is al helemaal geen discussie voor nodig.
(Nu krijg ik waarschijnlijk hele hordes Toolfans over me heen)
edit : Ik kijk net bij de Tool topics en ik zie dat er meer mensen zo over denken....ppffff....dat lucht op.
Maar serieus.....Tool
Niet dat het slecht is,maar ik denk dat als je die in je top 10 zet, je een beperkte muzieksmaak hebt....In het genre zijn er betere voorbeelden te vinden, en buiten dit genre....Daar is al helemaal geen discussie voor nodig.
(Nu krijg ik waarschijnlijk hele hordes Toolfans over me heen)
edit : Ik kijk net bij de Tool topics en ik zie dat er meer mensen zo over denken....ppffff....dat lucht op.

0
geplaatst: 15 december 2006, 12:32 uur
ik vind dat The Wall en Animals van Pink Floyd behoorlijk worden overgewaardeerd. Ook vind ik Queen erg overgewaardeerd, maar gelukkig is dat op MuMe minder erg dan als je bijvoorbeeld Radio2 luistert.
Dan vind ik het vreemd dat Keane en Tool zo hoog staan, maar over Tool mag ik eigenlijk niet oordelen want het is niet echt mijn genre.
Dan vind ik het vreemd dat Keane en Tool zo hoog staan, maar over Tool mag ik eigenlijk niet oordelen want het is niet echt mijn genre.
0
geplaatst: 15 december 2006, 14:07 uur
Feeder schreef:

(quote)

Ach, hij heeft zelf ook minstens vijf van de meest overgewaarde albums in zijn lijst staan

Zoals Pearl Jam - Ten bijvoorbeeld...
0
eazyfan
geplaatst: 15 december 2006, 14:33 uur
Snoop Dogg - Doggystyle vind ik. Ik gaf net 4* voor paar uitschieters, Dreproducties en gastartiesten die Snoop mooi overtreffen op zijn eigenl album. Staat te hoog in de top250 vind ik.
* denotes required fields.