Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
1
geplaatst: 18 februari 2022, 18:15 uur
jordidj1 schreef:
Huh
Huh
Sterkte man, nu ga je nooit die eerste plaats van me stelen!
0
geplaatst: 18 februari 2022, 18:28 uur
Gretz schreef:
We doneren wel gewoon beats aan jou, no problemo. Kun je op de eerstvolgende MuMe-meet of bij een concert trakteren op een biertje.
We doneren wel gewoon beats aan jou, no problemo. Kun je op de eerstvolgende MuMe-meet of bij een concert trakteren op een biertje.
Een MuMe-meet is nog wel realistisch, maar hetzelfde concert, daar schat ik de kansen niet heel hoog van in.

0
geplaatst: 18 februari 2022, 18:31 uur
Kacey Musgraves? Is toch allebei faffie van jullie, fanbois.
2
geplaatst: 18 februari 2022, 18:32 uur
Ik ben selectief fan, haar laatste plaat heb ik 2,5* gegeven, zware teleurstelling.
0
geplaatst: 18 februari 2022, 18:38 uur
Amenra wellicht, nu ze net als Spinvis in het Nederlands zingen? 

0
geplaatst: 18 februari 2022, 18:39 uur
Hahahahaha! Zie je Geert al bij Amenra, zou helemaal stuk gaan
0
geplaatst: 18 februari 2022, 18:43 uur
jordidj1 schreef:
Maar gaan we vanavond nou wel of niet de Beat Sensen?
Maar gaan we vanavond nou wel of niet de Beat Sensen?
Wat mij betreft wel. Ik kreeg een bericht dat we sowieso binnen moeten blijven.
1
geplaatst: 18 februari 2022, 18:46 uur
Johnny Marr schreef:
IK HAD HET NIET VERWAAAAACHT
1
geplaatst: 18 februari 2022, 18:47 uur
1
geplaatst: 18 februari 2022, 19:00 uur
Misschien dat ik vanavond er wel ben. Maar als ik het goed begrijp gaan we dus door met Beatsense?
1
geplaatst: 18 februari 2022, 20:00 uur
VladTheImpaler schreef:
Misschien dat ik vanavond er wel ben. Maar als ik het goed begrijp gaan we dus door met Beatsense?
Ja, iedereen wordt gefinancierd door Geert
0
geplaatst: 18 februari 2022, 21:51 uur
Voor doneren van Beats aan anderen moet je een minimum van 100 Beats hebben nu, dus dat is ook een stuk meer beperkt.
Dus ik kan concluderen dat ik met de Beats die ik nog heb nog een paar maanden kan meedraaien. Volgens mij hebben ze de 3 Beats-bonus per uur er namelijk ook uitgesloopt, dus daarmee kun je de boel ook niet meer ophogen. Daarna zal ik gewoon meeluisteren en chatten, maar dus geen tracks meer kunnen toevoegen.
Dus ik kan concluderen dat ik met de Beats die ik nog heb nog een paar maanden kan meedraaien. Volgens mij hebben ze de 3 Beats-bonus per uur er namelijk ook uitgesloopt, dus daarmee kun je de boel ook niet meer ophogen. Daarna zal ik gewoon meeluisteren en chatten, maar dus geen tracks meer kunnen toevoegen.
1
geplaatst: 18 februari 2022, 22:27 uur
Don Cappuccino schreef:
Een MuMe-meet is nog wel realistisch, maar hetzelfde concert, daar schat ik de kansen niet heel hoog van in.
(quote)
Haha nou ik zie je nog wel bij het eerstvolgende concert van Emma RR in de zuidelijke Nederlanden

En Kacey mag je ook altijd mee haha
1
geplaatst: 18 februari 2022, 22:39 uur
Gretz schreef:
Haha nou ik zie je nog wel bij het eerstvolgende concert van Emma RR in de zuidelijke Nederlanden

Is verplaatst naar juli zie ik. Ik hoop tegen die tijd het weer aan te kunnen om naar een concert te gaan, want Emma Ruth Rundle is akoestisch krankzinnig goed en ik ben zeker geïnteresseerd om daar naartoe te gaan. Heb zo'n set van haar op Roadburn 2017 gezien en dat was echt indrukwekkend.
1
geplaatst: 18 februari 2022, 22:43 uur
Don Cappuccino schreef:
Is verplaatst naar juli zie ik. Ik hoop tegen die tijd het weer aan te kunnen om naar een concert te gaan, want Emma Ruth Rundle is akoestisch krankzinnig goed en ik ben zeker geïnteresseerd om daar naartoe te gaan. Heb zo'n set van haar op Roadburn 2017 gezien en dat was echt indrukwekkend.
(quote)
Op m'n verjaardag

Kan ik mooi de Nijmeegse combi doen met IDLES op 15 juli

0
geplaatst: 20 februari 2022, 18:11 uur
0
geplaatst: 21 februari 2022, 15:52 uur
Wel niet meer zo stiekem wegglippen in het midden van de sessie hé, sloeber!
* denotes required fields.