MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

Klopt, was een aangename plaat.

Wanneer komt de 3e 24-uurs CSL?

Deze week ofzo?

Ik ben op SLSK iig wel al weer druk aan het CSL'en. Vooral met The Scientist en Masimo en het is alweer een paar keer ter sprake gekomen om een 24-uurs CSL te doen, mits we genoeg deelnemers hebben Ik doe dan iig de 24 uur volledig.

Dit is een grappig concept zeg (die ik echt zojuist heb ontdekt). Ik wil het best een keer doen met iemand als ik tijd heb

Wat? Een 24-uurs CSL of gewoon een paar albums?

Eerst maar weer eens 1 album ...the scientist is misschien wel in voor wat langer werk

1'tje ja, ik kan nooit zo lang op een pc zitten, al is het maar omdat ik geen eigen pc heb

Je hoeft niet de hele tijd achter je pc te zitten. Dacht je dat je onder het luisteren ook geen eten mocht pakken of niet naar de wc mag? Sommigen zullen vast wel een album luisteren zonder er iets over te zeggen tijdens het luisteren, je kunt ook niet 24 uur achter je pc blijven zitten.

Ik zit er meestal voor.

Misterfool
Dan moet ik soulseek eens op de computer werkend krijgen, heb nog steeds geen idee hoe dat programma werkt. Maar ik ben er zeker voor in om eens een CSl ronde te gaan doen. .

Gewoon via de MuMe wiki kijken hoe SLSK werkt, enorm simpel. Heb je windows?

Misterfool
ja ik heb windows. Zal die MuMe wiki eens doorkijken.

Oké, dan zou het geen probleem moeten zijn. Sommigen die geen windows hebben moeten vaak via omwegen SLSK werkende krijgen.

Iemand zin in een marathon CSL deze vakantie/week?

Zometeen de allereerste film CSL, of CSW dan

De gelukkige is My Neighbor Totoro van Hayao Miyazaki

Kijkers:
rock-rick
Ataloona

Ataloona schreef:
Iemand zin in een marathon CSL deze vakantie/week?

Ik heb geen vakantie, maar een keer een plaatje CSL'en moet wel lukken, morgenavond of in het weekend heb ik wel tijd.

Ik wil best een stapel albums meedoen, maar 24 uur is voor mij wat veel van het goede... wie is er nou zo gek?

Jij in het verleden, ik nu...

Maar 24 uur lijkt mij meer iets voor in de kerst tijd

Oh, ik dacht de marathon de hele vakantie/week duurde.

Misterfool
The Scientist schreef:
Ik wil best een stapel albums meedoen, maar 24 uur is voor mij wat veel van het goede... wie is er nou zo gek?

Er wordt weer eens ge-CSL'd! Paap_Floyd, GrafGantz en ik luisteren Directions to See a Ghost van The Black Angels...

Ook in de chat van de Musicmeter-groep van Facebook wordt er laatste tijd weer geCSL'd. Gisteren nog Ys van Joanna Newsom, door The Scientist, Rock-Rick en mij. :0

Getver, FB-chat, die staat hier standaard uit. Ze komen maar gewoon naar slsk verdorie

Ik heb alleen nog maar Mac, daar kan het niet op. (mijn Windows-pc is een tijdje terug overleden, dus nu moet ik het met mijn Macbook doen)

Wat Graf zegt! Kom maar naar de soulseek-chat!

Zitten er genoeg op slsk met een Mac hoor, weet niet waar je vandaan haalt dat dat niet kan.

Oh, als iemand me kan uitleggen hoe, graag!

Ik heb al iemand een berichtje gestuurd, maar die is weg vanavond. Hoop wel dat m'n info nog up to date is en ik je niet blij maak met een dooie Mac.

Is er weer eens CSL op SLSK, ben ik er weer niet

Zo'n 6 jaar geleden opende Jelle dit topic en ging hij 24 uur achterelkaar CSLen. En dit lijkt mij leuk om nu ook eens te doen. Morgen plaats ik de datum (zal tussen 23 en 30 juli zijn) wanneer ik een complete dag ga CSLen, ik ben nu alvast benieuwd wie er allemaal mee willen doen. Voor elke user die met mij wil CSLen (zie in het openingsbericht van dit topic wat dat inhoudt - mocht je het nog niet weten), al is het maar 1 album lang, zal ik een euro storten op een van mijn favoriete goede doelen (Johan Cruyff Foundation). En ik heb natuurlijk ook al wat ideeën van albums die ik wil gaan beluisteren, maar het is aan jullie om de lijst aan te vullen.

Zelf wil ik voor 12 uur aan albums uitkiezen, dus er staat nog 12 uur aan albumsuggesties open. Ik zal straks alvast mijn lijst met platen droppen. Hopelijk is er voldoende animo voor.

Als ik er ben (vakantie) zal ik zeker proberen mee te doen, al is het maar voor een stukje

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.