Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2012, 11:45 uur
Ik had echt graag meegedaan, maar ik ben dan op vakantie.. Al had je 't op een andere datum gepland.. Ei! 
Verder leuk initiatief, knul.

Verder leuk initiatief, knul.

0
geplaatst: 7 juli 2012, 11:48 uur
Geeft niks, ik ga veel users PM'en. Zitten vast wat mensen tussen die wel kunnen.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 11:50 uur
Ik co-sign Niels in deze:
niels94 schreef:
Als ik er ben (vakantie) zal ik zeker proberen mee te doen, al is het maar voor een stukje
Als ik er ben (vakantie) zal ik zeker proberen mee te doen, al is het maar voor een stukje
0
geplaatst: 7 juli 2012, 11:55 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Geeft niks, ik ga veel users PM'en. Zitten vast wat mensen tussen die wel kunnen.
Je kan natuurlijk ook vragen of een moderator een dm kan sturen naar de 40.000+ users. Als de helft al wil meedoen heeft het goede doel een mooie vangst.

Als ik er ben wil ik ook wel voor tenminste één album meedoen. 't Is goed dat je trouwens hebt doorverwezen naar het eerste bericht van het topic, want ik had nog nooit van CSL gehoord.

0
geplaatst: 7 juli 2012, 11:58 uur
Ik heb wel een maximum bedrag in mijn hoofd, 20.000 euro vind ik namelijk net iets te veel - daar moet ik anderhalf jaar voor werken. 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 11:59 uur
Overigens doe ik zelf niet aan soulseek, ik zal mijn bevindingen plaatsen op MusicMeter (in dit topic en via de PM) en Facebook (de pagina van de MusicMeter-groep).
0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:01 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb wel een maximum bedrag in mijn hoofd, 20.000 euro vind ik namelijk net iets te veel - daar moet ik anderhalf jaar voor werken.
Snap ik. Anders moeten we voor jou een CSL houden.
Als dat het geval zou zijn, dan gaat in ieder geval het onderstaande album op repeat (al is 't maar vanwege de prachtige albumtitel):Ñejo & Dálmata - Broke and Famous (2007)
0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:20 uur
Hier alvast mijn shortlist, uit deze lijst ga ik komende week 12 uur aan albums uitkiezen. Dat wordt dan aangevuld door 12 uur aan jullie albumtips.
Aesop Rock - None Shall Pass
Arcade Fire - Funeral
Art Blakey & the Jazz Messengers - Moanin'
Bonobo - Black Sands
Curtis Mayfield - Curtis
CYNE - Time Being
El-P - C4C
Funkadelic - Maggot Brain
Godspeed You Black Emperor! - F♯A♯∞
Jay-Z & Kanye West - Watch the Throne
Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
Madvillain - Madvillainy
Marvin Gaye - What's Going On
Massive Attack - Mezzanine
Miles Davis - Bitches Brew
Mumford & Sons - Sigh No More
OutKast - Aquemini
Portishead - Third
Primal Scream - Screamadelica
The Roots - undun
Aesop Rock - None Shall Pass
Arcade Fire - Funeral
Art Blakey & the Jazz Messengers - Moanin'
Bonobo - Black Sands
Curtis Mayfield - Curtis
CYNE - Time Being
El-P - C4C
Funkadelic - Maggot Brain
Godspeed You Black Emperor! - F♯A♯∞
Jay-Z & Kanye West - Watch the Throne
Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
Madvillain - Madvillainy
Marvin Gaye - What's Going On
Massive Attack - Mezzanine
Miles Davis - Bitches Brew
Mumford & Sons - Sigh No More
OutKast - Aquemini
Portishead - Third
Primal Scream - Screamadelica
The Roots - undun
0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:23 uur
Hippe shizzle. Het meeste ken ik ook wel. Gaat dus een feest der herkenning worden. Albumtip: Baby Huey - The Baby Huey Story : The Living Legend (1971).
EDIT: Ik doe raar. Ik ben er sowieso op de datums waartussen jij dit doet. Doe dus mee
EDIT: Ik doe raar. Ik ben er sowieso op de datums waartussen jij dit doet. Doe dus mee

0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:26 uur
Ik ben er helaas ook niet, en er staan nog wel zoveel leuke albums in
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 juli 2012, 12:34 uur
Ik moet me nog even inlezen wat precies de bedoeling is, maar het klinkt leuk en als ik niks belangrijks te doen heb is er een goeie kans dat ik meedoe.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:35 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Overigens doe ik zelf niet aan soulseek, ik zal mijn bevindingen plaatsen op MusicMeter (in dit topic en via de PM) en Facebook (de pagina van de MusicMeter-groep).
Maar dan is 't geen CSL Overigens doe ik zelf niet aan soulseek, ik zal mijn bevindingen plaatsen op MusicMeter (in dit topic en via de PM) en Facebook (de pagina van de MusicMeter-groep).

0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:51 uur
'Tuurlijk wel. Het is CSL 2.0. En ik denk dat momenteel meer mensen gebruik maken van andere social media (zoals twitter en facebook) dan via SoulSeek.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:53 uur
Als het uitkomt stel ik me ook kandidaat. Bitches Brew staat al veel te lang op een onmogelijk te voltooien verlanglijstje. Of kies je beter albums die je al kent (om 'zinvollere commentaar' te kunnen leveren)?
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:02 uur
Van Rob dan nog?

Nee, serieus. Die shortlist is vet. Echt jammer dat ik tussen 23 en 30 juli op verlof ben. Alhoewel, alhoewel, ik moet het nog eens bekijken. Misschien ben ik tot 25 juli nog wel thuis. Dat zou leuk zijn, en Soulseek zou voor jou geen vereiste zijn, Rob? Nog beter, ik snap er namelijk de ballen van!

0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:02 uur
Je hebt gelijk, laat ik maar Mumford & Sons kiezen, dan maakt het niet zoveel uit dat je ondertussen geambeteerd wordt met die minder zinvolle commentaren...
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:05 uur
Das een leuk lijstje en als ik die dag beschikbaar ben, zal ik zeker één of meer albums meedoen.
Als het erg mooi weer is, verwacht ik overigens ook Bob Marley & The Wailers - Exodus (1977).
En als ik door je stemmenlijst ga, zie ik dat Night een mooie afwisseling zal zijn.
Als het erg mooi weer is, verwacht ik overigens ook Bob Marley & The Wailers - Exodus (1977).

En als ik door je stemmenlijst ga, zie ik dat Night een mooie afwisseling zal zijn.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:06 uur
Ik ben dan nog niet op vakantie wel ben ik nog aan het werkzal dus in de avond en nacht zijn dat ik er bij kan zijn, dus om Gerard Ekdom even te quoten " Ik zal kijken wat ik voor u kan doen" .
Suggestie
Tricky - Maxinquaye
Suggestie
Tricky - Maxinquaye
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:09 uur
De nacht zal misschien het grote probleem worden voor de meeste users, dus als je dan mee kunt doen (al is het maar even) zou dat top zijn. 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:09 uur
Bij Portishead, Mumford & Sons en Arcade Fire doe ik in ieder geval niet mee. Maar voor de rest staan er inderdaad wat toppers in die lijst! Als we de tips hier mogen droppen:
Butthole Surfers - Locust Abort Technician
John Zorn - Astronome
Beiden platen die ik al een tijd lang op mijn pc heb staan, maar waar ik al maanden van zeg dat ik het een kans moet geven.
Facebook lijkt mij het ideale middel om die CSL te houden. SoulSeek hoeft voor mij ook niet.
John Zorn - Astronome
Beiden platen die ik al een tijd lang op mijn pc heb staan, maar waar ik al maanden van zeg dat ik het een kans moet geven.
Facebook lijkt mij het ideale middel om die CSL te houden. SoulSeek hoeft voor mij ook niet.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:10 uur
Suggestielijst (tot nu toe):
Baby Huey - The Baby Huey Story : The Living Legend
Bob Marley & The Wailers - Exodus
John Zorn - Astronome
Tricky - Maxinquaye
Aan jullie om het verder aan te vullen.
John Zorn - Astronome
Tricky - Maxinquaye
Aan jullie om het verder aan te vullen.

0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:16 uur
Channel Orange zou ook uit moeten zijn tegen dan, lekker romantisch...
John Zorn - Astronome
Tricky - Maxinquaye
Frank Ocean - Channel Orange
John Zorn - Astronome
Tricky - Maxinquaye
Frank Ocean - Channel Orange
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:17 uur
Goede tip. Misschien doe ik wel een blokje Def Jam (de nieuwe Nas is dan ook en misschien lekt de plaat van Rick Ross ook tegen die tijd)...
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:20 uur
Ik heb dan wel geen Facebook, maar ik vind vast wel een manier om mee te doen. Dit is een te mooi initiatief om te laten schieten. En het is bovendien een goede reden om meer hip-hop te gaan luisteren 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:36 uur
Mijn muzieklijst staat nu zo goed als vast (718 minuten en 9 seconden aan muziek - maar ik hou de spanning er nog even in en zal maandag pas plaatsten welke albums het zijn geworden), ik heb nu dus nog ruimte over voor 722 minuten aan jullie muzieksuggesties.
* denotes required fields.