menu

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
deric raven
Rhythm & Poetry schreef:
Lekker toch. Overigens heb ik nu al iemand nodig die me wakker gaat houden. Vandaag een korte werkdag achter de rug van 7.00u tot 15.00u en van 17.00u tot 21.00u.

Even vlug een uurtje slapen. Tot straks!

Ik slaap ook altijd voor mijn nachtdienst, maar de uren tussen 3 en 5 zijn zwaar.

De eerste 3 albums doe ik sowieso mee daarna zie ik wel hoe het gaat, als ik überhaupt nog wakker ben.
Ik zal ook via de Facebook chat (en in dit topic) meedoen.

Ik wilde nu al meteen aanhaken, maar wacht nog even de absoluut fantastische opening van de Olympische Spelen af.

Top.

Het moet nog beginnen en het gaat nu al mis. Op Facebook werkt de MuMe-chat niet.

Ik heb Bricolage opstaan in ieder geval

En we zijn onderweg. Al meer dan een minuut. Ik hoor fijne muziek. Organisch. Mensen die facebook hebben: praat met me.

Het CSL gebeuren is ook een zachte dood gestorven. Nog liefhebbers voor een reanimatie ?

Lijkt me een uitstekend idee!

Kleinschalige CSL's vinden nog weleens plaats op SLSK, maar tegenwoordig lang niet meer met zoveel mensen als in eerdere jaren. Ook lang niet meer zo vaak. Een grootschalige CSL inplannen lijkt me wel een leuk plan

geplaatst:
Ben benieuwd hoe ver Spotify hier nu mis is. Wordt hoog tijd (zeker in deze ongelofelijke tijden) dat er weer een nieuwe built-in CSL-functie komt! Spotify's new feature will allow you to collaborate with friends and listen music together - MSPoweruser

Op Twitter is nu ook iets soortgelijks gaande, zie voor de programmering:

timstwitterlisteningparty

Eerdaags een vervolgje doen? Met betere muziek?

Uiteraard. Kom maar op met die suggesties.

En betere muziek betekent niet per se een gezelligere avond hè, we hebben ontzettend veel plezier beleefd aan deze plaat.

Nou ja, er staan een paar appetijtelijke dingen in je rotatielijst waar ik voor open sta. Military Genius natuurlijk, maar ook die nieuwe van Milo (zelf nog niet gehoord) bijvoorbeeld.

Zelf heb ik recentelijk Black's Myths ontdekt en daar ben ik écht helemaal weg van. Ze hebben twee albums uitgebracht tot nu toe en ze staan beiden op Bandcamp, dus dat is vrij behapbaar voor een avondje. Bij vlagen experimenteel, maar vrij toegankelijk.

Als het om plezier dient te gaan, dan kunnen we uiteraard altijd voor het contemporaine meesterwerk Aquarium [1997] kiezen.

Blacks' Myths ziet er interessant uit. Die Military Genius plaat is ook tof ja, die verdiend nog wel een paar luisterbeurten. Ik heb nog genoeg 2020 platen op m'n vizier staan die ik zou willen luisteren, een tekort aan interessant werk zal er sowieso niet zijn.

Zondag of Maandagavond?

Koenr schreef:
Blacks' Myths ziet er interessant uit. Die Military Genius plaat is ook tof ja, die verdiend nog wel een paar luisterbeurten. Ik heb nog genoeg 2020 platen op m'n vizier staan die ik zou willen luisteren, een tekort aan interessant werk zal er sowieso niet zijn.

Zondag of Maandagavond?

Zondagavond klinkt prima. Op dezelfde IRC als hierboven?

Laten we beginnen met Military Genius - Deep Web (2020) en gaandeweg zien waar het eindigt

Een ieder is welkom.

Zondagavond CSL/IRC sessie. Zal t.z.t. nog wat users taggen hier.

Vanavond vanaf +- 20:30 CSL & Chat. We luisteren eerst Military Genius - Deep Web, en de rest staat open voor discussie en suggesties. Neem al je vriendjes mee.

Gretz, Arrie, Masimo, 123poetertjes, panjoe, aerobag, Johnny Marr, Barney Rubble, e.v.a.

Zal vermoedelijk vanavond ergens rond 22:00 aansluiten.

Jawel, maar die was al op de hoogte. x

Leuk initiatief weer. Als ik tijd heb om aan te sluiten zal het ook rond 22:00 zijn waarschijnlijk!

Zondagavondsessies gaan het de komende tijd waarschijnlijk niet worden voor moi maar wens jullie wel veel plezier! x

Ik was vanochtend al om half 6 op werk om te zorgen dat mensen in Noord-Holland en omstreken mega veel toiletpapier kunnen kopen. Dus denk niet dat vanavond het hem wordt voor mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:29 uur

geplaatst: vandaag om 07:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.