Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2020, 23:24 uur
korenbloem schreef:
ahhh dat ziet er gezellig uit. gaan jullie binnen kort dit nog een keer doen?
(quote)
ahhh dat ziet er gezellig uit. gaan jullie binnen kort dit nog een keer doen?
Morgen Peter Gabriel's Passion?

0
geplaatst: 10 april 2020, 08:09 uur
0
geplaatst: 10 april 2020, 10:30 uur
0
geplaatst: 17 april 2020, 20:45 uur
0
geplaatst: 17 april 2020, 22:24 uur
Misschien zondagavond een CSL-sessie doen? Weet vooraf niet of morgenavond gaat lukken namelijk. Kan via het kanaal dat Koen heeft gedeeld op de vorige pagina en eventueel ook via Beatsense als het album op Youtube staat (zie hier: MuMe Quarantaine Activiteiten Topic
Hoeft overigens niet per se Passion te zijn. Dat was vooral vorige week leuk met het Pasen-thema (al is het altijd mooi om die plaat te horen). Misschien is die nieuwe van Fiona Apple ook wel een leuke om te doen?
1
geplaatst: 18 april 2020, 11:40 uur
Ataloona schreef:
Misschien zondagavond een CSL-sessie doen? Weet vooraf niet of morgenavond gaat lukken namelijk. Kan via het kanaal dat Koen heeft gedeeld op de vorige pagina en eventueel ook via Beatsense als het album op Youtube staat (zie hier: MuMe Quarantaine Activiteiten Topic
Hoeft overigens niet per se Passion te zijn. Dat was vooral vorige week leuk met het Pasen-thema (al is het altijd mooi om die plaat te horen). Misschien is die nieuwe van Fiona Apple ook wel een leuke om te doen?
(quote)
Fetch The Bolt Cutters is met genoeg bravoure op het toneel verschenen om een luisterbeurt te rechtvaardigen inderdaad.
Hij staat ook al volledig op youtube, dus een beatsense sessie ben ik helemaal bij.
4
geplaatst: 20 april 2020, 11:26 uur
25 april is het exact één jaar geleden sinds het legendarische concert van The Antlers in het Leuvense Depot.
Enkele MuMe-users waren hierbij aanwezig, er was sprake van een mini-meeting waaronder o.a. Gretz, ArthurDZ, jordidj1, 123poetertjes, gerre en arcade monkeys aanwezig waren en waarschijnlijk nog anderen die ik me niet meteen kan herinneren waarvoor m'n oprechte excuses.
Het lijkt mij dan ook een ideale gelegenheid om nu zaterdagavond het album 'Hospice' te CSL'en met z'n allen, laat ons zeggen zo rond een uur of 20u. Na afloop kunnen we eventueel nog Familiars of Burst Apart checken indien er nog interesse is.
You guys in? Anderen ook van harte welkom natuurlijk. Ik weet niet of vaste CSL'ers aerobag, Koenr, Arrie en mss nog een Ataloona of een Edgar18 fan zijn van The Antlers?
Hear hear, laat het mij weten wat jullie denken van deze gekke hersenspinsel (weeral eens) die ik daarnet had om deze barre tijden te overbruggen.
Yo, shout out to everybody that worked on the album
You feel me, son? Yo, shouts out to my main man ArthurDZ
Shouts out to Gretz, shouts out to jordidj1
Shouts out to 123poetertjes, shouts out to Arrie Ocean
Shouts out to Koenr the dude, shouts out to aerobag
Enkele MuMe-users waren hierbij aanwezig, er was sprake van een mini-meeting waaronder o.a. Gretz, ArthurDZ, jordidj1, 123poetertjes, gerre en arcade monkeys aanwezig waren en waarschijnlijk nog anderen die ik me niet meteen kan herinneren waarvoor m'n oprechte excuses.
Het lijkt mij dan ook een ideale gelegenheid om nu zaterdagavond het album 'Hospice' te CSL'en met z'n allen, laat ons zeggen zo rond een uur of 20u. Na afloop kunnen we eventueel nog Familiars of Burst Apart checken indien er nog interesse is.
You guys in? Anderen ook van harte welkom natuurlijk. Ik weet niet of vaste CSL'ers aerobag, Koenr, Arrie en mss nog een Ataloona of een Edgar18 fan zijn van The Antlers?
Hear hear, laat het mij weten wat jullie denken van deze gekke hersenspinsel (weeral eens) die ik daarnet had om deze barre tijden te overbruggen.
Yo, shout out to everybody that worked on the album
You feel me, son? Yo, shouts out to my main man ArthurDZ
Shouts out to Gretz, shouts out to jordidj1
Shouts out to 123poetertjes, shouts out to Arrie Ocean
Shouts out to Koenr the dude, shouts out to aerobag
1
geplaatst: 20 april 2020, 11:32 uur
Ja uiteraard ben ik erbij, lekker nostalgisch doen. Top man! 
En ik ken Burst Apart noch Familiars dus ideale gelegenheid om daar eens nader kennis mee te maken

En ik ken Burst Apart noch Familiars dus ideale gelegenheid om daar eens nader kennis mee te maken
5
geplaatst: 20 april 2020, 11:36 uur
Sweet! Ik haal alvast de stoel weg uit mijn kamer en ga er lekker bij op de grond zitten x
1
geplaatst: 20 april 2020, 11:44 uur
Voor de liefhebbers. Hier kun je ook aanschuiven: timstwitterlisteningparty
Tim is in dit geval Tim Burgess de zanger geloof ik van The Charlatans. Staan aardig wat toffe albums in zijn lijstje.
Tim is in dit geval Tim Burgess de zanger geloof ik van The Charlatans. Staan aardig wat toffe albums in zijn lijstje.
1
geplaatst: 20 april 2020, 11:45 uur
Johnny Marr schreef:
25 april is het exact één jaar geleden sinds het legendarische concert van The Antlers in het Leuvense Depot.
+ Silent_shout, STaRS
4
geplaatst: 20 april 2020, 12:01 uur
Maandagavond, CSL-MusicMeter avond! Vanavond staat de tip van Edgar18 op het programma:
Gene Clark - No Other (1974)
Zie hier zijn begeleidende post met introductie van het album
Het album zal vanavond gedraaid worden via dit kanaal:
MusicMeterCSL | BeatSense
20:00 gaan de deuren open, 20:30 beginnen we met Gene Clark draaien.
Komt allen, komt allen
Gene Clark - No Other (1974)
Zie hier zijn begeleidende post met introductie van het album
Het album zal vanavond gedraaid worden via dit kanaal:
20:00 gaan de deuren open, 20:30 beginnen we met Gene Clark draaien.
Komt allen, komt allen
1
geplaatst: 20 april 2020, 12:58 uur
@Johnny Marr: gezellig, nog meer depri muziek! Ik ben er vast wel weer bij. 

1
geplaatst: 20 april 2020, 13:03 uur
Daarna gooien we er gewoon lekker wat Griselda in toch, om ons bloed wat up te pumpen en onze gemoedstoestand naar een heel andere levul te brengen jwz die shit brrrrr trrrr boomboomboomboomboooooom toedoedoedoedoe
1
geplaatst: 20 april 2020, 13:10 uur
Daarna is iedereen afgevloerd en op weg naar het hospice zeker...
1
geplaatst: 20 april 2020, 17:10 uur
Hospice, mooi album! Familiars sla ik zelfs nog iets hoger aan. Ik heb zaterdagavond wel al iets staan, maar wellicht zijn beide te combineren.
0
geplaatst: 20 april 2020, 20:18 uur
4
geplaatst: 21 april 2020, 00:48 uur
Dat CSL sessie is nog steeds gaande, MUSIC NEVER SOUNDED LIKE THIS BEFORE
1
geplaatst: 22 april 2020, 18:02 uur
'MUSIC NEVER SOUNDED LIKE THIS 10/10' - Pitchfork
'CERTIFIED RATEYOURMUSIC CLASSIC' - RateYourMusic
Vanavond 22:00 CSL sessie van het deze week veel besproken album:
Fiona Apple - Fetch the Bolt Cutters
Komt dat zien, komt dat horen, via het inmiddels beruchte MusicMeter CSL-kanaal:
Koenr en Johnny Marr zijn al bij, CSL-regulars 123poetertjes, Arrie, ArthurDZ, Ataloona, Barney Rubble, Don Cappuccino, Edgar18, Gretz, jordidj1, madmadder mogelijk ook interesse?
Verder is natuurlijk gewoon IEDEREEN welkom
'CERTIFIED RATEYOURMUSIC CLASSIC' - RateYourMusic
Vanavond 22:00 CSL sessie van het deze week veel besproken album:
Fiona Apple - Fetch the Bolt Cutters
Komt dat zien, komt dat horen, via het inmiddels beruchte MusicMeter CSL-kanaal:
Koenr en Johnny Marr zijn al bij, CSL-regulars 123poetertjes, Arrie, ArthurDZ, Ataloona, Barney Rubble, Don Cappuccino, Edgar18, Gretz, jordidj1, madmadder mogelijk ook interesse?
Verder is natuurlijk gewoon IEDEREEN welkom
0
geplaatst: 22 april 2020, 18:28 uur
Oh, dat had ik heel erg leuk gevonden. Echter ben ik vandaag naar huis gestuurd met milde coronaklachten en voel ik me belabberd dus waarschijnlijk lig ik om 22:00 al te slapen.
Veel plezier vanavond allemaal!
0
geplaatst: 22 april 2020, 18:30 uur
Haha, ik ben nu toevallig hem voor het eerst aan het beluisteren (had de CSL-aankondiging nog niet gezien) en ik ben bij het derde nummer, dus ik ga hem gewoon door luisteren. Dan niet vanavond nog een keer.
Misschien kom ik na de Fiona Apple-plaat wel langs (als de CSL-sessie daarna tenminste nog doorgaat).
Misschien kom ik na de Fiona Apple-plaat wel langs (als de CSL-sessie daarna tenminste nog doorgaat).

0
geplaatst: 22 april 2020, 19:12 uur
Ik neem me al een hele tijd voor om eindelijk eens een keer aan te haken, maar vanavond gaat me niet lukken. Lijkt me wel een interessante plaat though!
1
geplaatst: 22 april 2020, 21:35 uur
madmadder schreef:
Oh, dat had ik heel erg leuk gevonden. Echter ben ik vandaag naar huis gestuurd met milde coronaklachten en voel ik me belabberd dus waarschijnlijk lig ik om 22:00 al te slapen.
Oei beterschap, hopen dat het meevalt! Verstandige keuze
Voor de rest: De deuren zijn los
* denotes required fields.