Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2008, 11:53 uur
Jazper schreef:
Echt niet? Volgens mij wel namelijk. Onderhand wel al een half jaar geleden ofzo...
Edit: op 5 september 2007 (!) schreef je:
Jaja, de tijd vliegt slecht.
Echt niet? Volgens mij wel namelijk. Onderhand wel al een half jaar geleden ofzo...
Edit: op 5 september 2007 (!) schreef je:
(quote)
Jaja, de tijd vliegt slecht.
Het klonk al zo raar, aangezien ik hem wél ontvangen heb (van itchy)

0
geplaatst: 31 mei 2008, 13:06 uur
Ja klopt, het is al weer zo lang geleden dat ik het was vergeten. Ik had ze ook al besproken *schaam*
Wat mij betreft gaan we door met de cd's die nog in de ronde zijn. In elk geval: als ik iets ontvang zal ik het nog bespreken en doorsturen.
0
geplaatst: 31 mei 2008, 20:18 uur
itchy schreef:
Wat mij betreft gaan we door met de cd's die nog in de ronde zijn. In elk geval: als ik iets ontvang zal ik het nog bespreken en doorsturen.
Second that.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 23:03 uur
Hm, ik begin het nu onderhand toch wel somber in te zien... snif...
0
geplaatst: 14 juli 2008, 23:31 uur
Toevallig vanavond nog 2 keer naar het CD'tje van Yak geluisterd. Zal ze meteen even rippen, dan komen ze jouw kant uit.
0
sxesven
geplaatst: 18 september 2008, 19:30 uur
Iemand nog een cirkel-cd'tje in huis of zijn ze nu echt allemaal kwijt? Het linkje van die van mij doet het iig nog, for what it's worth.
Maar goed, misschien meer tijd voor een nieuwe, als iemand dat nog aandurft.
Maar goed, misschien meer tijd voor een nieuwe, als iemand dat nog aandurft.

0
Sietse
geplaatst: 19 september 2008, 09:14 uur
ik heb niets meer, dat moet allemaal bij Herman liggen (ofzo)
0
geplaatst: 19 september 2008, 10:03 uur
Ik ben altijd wel in voor mixtape cirkels, mixtapes maken is gewoon cool om te doen, maar de opzet van deze cirkel heb ik altijd wel erg ambitieus gevonden, te ambitieus is nu dus wel gebleken. Een 1 op 1 cirkel is een stuk praktischer (en gangbaarder).
0
geplaatst: 19 september 2008, 11:00 uur
Als je nou voor jezelf een kopie maakt en een 'gangbare' kopie dan kan de cirkel toch gewoon rustig doorgaan? Of zie ik dat verkeerd...?
In ieder geval, ik maak soms een leuke mix van (vaak) allerlei dingen die me op dat moment aanspreken. Bij m'n volgende mix wil ik best eens hier aan meedoen.
In ieder geval, ik maak soms een leuke mix van (vaak) allerlei dingen die me op dat moment aanspreken. Bij m'n volgende mix wil ik best eens hier aan meedoen.

0
geplaatst: 24 december 2008, 15:13 uur
bubbachups schreef:
Ik ben altijd wel in voor mixtape cirkels, mixtapes maken is gewoon cool om te doen, maar de opzet van deze cirkel heb ik altijd wel erg ambitieus gevonden, te ambitieus is nu dus wel gebleken. Een 1 op 1 cirkel is een stuk praktischer (en gangbaarder).
(quote)
Ik ben op zich wel in voor een minder ambitieuze variant. Heb wel weer zin om eentje te maken

Uiteraard sta ik ook nog altijd open voor het ontvangen van schijfjes van de 'huidige' ambitieuze variant!
0
geplaatst: 25 december 2008, 11:52 uur
Jazper schreef:
Ik ben op zich wel in voor een minder ambitieuze variant. Heb wel weer zin om eentje te maken
(quote)

Misschien moeten we het binnen Zuid-Holland houden, die tak liep best gesmeerd

0
geplaatst: 27 december 2008, 11:12 uur
Wat mij betreft 
Als potentiele deelnemers zie ik nu
- sxesven
- itchy
- levenvergeten
- bubbachups
- kaztor
- Sietse
- Jazper
Werkt zo'n 1-op-1-cirkel zo dat je je cd uitwisselt met iemand anders en als je m weer terug hebt gekregen dat je m uitwisselt met de volgende? (dan is een even aantal deelnemers wel leuk, dan missen we er nog 1! (of 3 of 5 of ..))
Of werkt het misschien anders?

Als potentiele deelnemers zie ik nu
- sxesven
- itchy
- levenvergeten
- bubbachups
- kaztor
- Sietse
- Jazper
Werkt zo'n 1-op-1-cirkel zo dat je je cd uitwisselt met iemand anders en als je m weer terug hebt gekregen dat je m uitwisselt met de volgende? (dan is een even aantal deelnemers wel leuk, dan missen we er nog 1! (of 3 of 5 of ..))
Of werkt het misschien anders?
0
sxesven
geplaatst: 27 december 2008, 11:59 uur
Ik heb er zin in, in ieder geval, heb al maanden een nieuw mixtape-mapje staan hier, tijd dat er weer eens iets mee gedaan wordt. 

0
geplaatst: 27 december 2008, 12:33 uur
0
Sietse
geplaatst: 27 december 2008, 23:20 uur
we waren juist Vlamingen (en alles buiten Z-Holland en Amsterdam) aan het schrappen ivm vele problemen die met de vorige ring zijn ontstaan 
Mijn tip: doe er een met de Vlamingen die ook graag willen.
Het is misschien minder leuk op deze manier, maar als je er vanuit gaat dat de eerste ring nu al 2 jaar doorgaat en ik toch zeker nog wel 5 cd's moet ontvangen (hoe zit dat Paap, liggen ze bij jou of heb jij ze ook nog niet?)

Mijn tip: doe er een met de Vlamingen die ook graag willen.
Het is misschien minder leuk op deze manier, maar als je er vanuit gaat dat de eerste ring nu al 2 jaar doorgaat en ik toch zeker nog wel 5 cd's moet ontvangen (hoe zit dat Paap, liggen ze bij jou of heb jij ze ook nog niet?)
0
geplaatst: 27 december 2008, 23:38 uur
Mja, als ik daar weken niet kom blijft het ceedeetje ook ongebruikt liggen...
0
geplaatst: 28 december 2008, 00:20 uur
Jongens, ik wil deze keer ook wel graag meedoen als dat mag!
0
geplaatst: 28 december 2008, 00:39 uur
Ik vind het een beetje dubieus om het per se in zuid-nederland te houden.. zou ook best mee willen doen.
0
geplaatst: 28 december 2008, 00:54 uur
Zuid-Holland was alleen maar een idee om de minder ambitieuze variant waar Jazper het over had te bewerkstelligen. Natuurlijk niet bedoeld om mensen uit andere regio's uit te sluiten.
Maar als het te groot wordt werkt het gewoon niet, zo is vorige keer gebleken. Ik zou een limiet van 10 willen voorstellen, dan blijft het nog behapbaar. En alle aanmeldingen daarboven dan een nieuwe cirkel. zoiets... Bovendien moeten er strenge straffen komen voor niet doorsturen. En worden notoire niet-doorstuurders van de vorige ronde wat mij betreft doodleuk geweigerd (als die zich nog melden).
Maar als het te groot wordt werkt het gewoon niet, zo is vorige keer gebleken. Ik zou een limiet van 10 willen voorstellen, dan blijft het nog behapbaar. En alle aanmeldingen daarboven dan een nieuwe cirkel. zoiets... Bovendien moeten er strenge straffen komen voor niet doorsturen. En worden notoire niet-doorstuurders van de vorige ronde wat mij betreft doodleuk geweigerd (als die zich nog melden).
0
geplaatst: 28 december 2008, 11:19 uur
Het wordt zowaar gezellig met zo'n grote groep. 
- sxesven
- itchy
- levenvergeten
- bubbachups
- kaztor
- Sietse
- Jazper
- dazzler
- Lukas
- lambf
- veerle
- The Scientist
Ik vind overigens dat 1 op 1 idee best leuk; opsturen, terugsturen, naar iemand anders opsturen etc. Weet je in elk geval precies waar je mixtape terecht komt (en verblijft). Met zoveel enthousiasme moet het toch mogelijk zijn een succesvolle mixtape-rondstuur-actie op touw te krijgen. Vorige keer ging het al fout in het begin (met tapes die te laat op de post gingen), dus het is een mooi voornemen voor het nieuwe jaar een dergelijk project te laten slagen.

- sxesven
- itchy
- levenvergeten
- bubbachups
- kaztor
- Sietse
- Jazper
- dazzler
- Lukas
- lambf
- veerle
- The Scientist
Ik vind overigens dat 1 op 1 idee best leuk; opsturen, terugsturen, naar iemand anders opsturen etc. Weet je in elk geval precies waar je mixtape terecht komt (en verblijft). Met zoveel enthousiasme moet het toch mogelijk zijn een succesvolle mixtape-rondstuur-actie op touw te krijgen. Vorige keer ging het al fout in het begin (met tapes die te laat op de post gingen), dus het is een mooi voornemen voor het nieuwe jaar een dergelijk project te laten slagen.
* denotes required fields.