MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
Ik heb niks...

De eerstvolgende CD's die jij, Itchy, krijgt, zijn die Sietse nu in bezit heeft. Hetzelfde geld voor de 3 a 4 mensen na jou in de cirkel.

Dat hangt ervan of Luc die CD van Scientist al heeft doorgestuurd.

handsome_devil
kheb niks.

L_T_B schreef:
L_T_B: niks

Nu nog steeds niks.

sxesven
Heb ook niks.

Het schiet niet echt heel erg enorm op he?

Pfff..

Heeft überhaupt iemand er nog wel een?

Sietse
nu ben ik een beetje aan het op stoppen.
Kom gewoon niet echt toe aan goed luisteren...

Ga ze als nog dit weekend ff op de bus doen, na nog een keer die van Yak te hebben beluisterd.

Dus over niet al te lange tijd 2 cd's bij Herman in de bus.

Er moet toch wel meer in omloop zijn dan die twee cd's?

Nee hoor, dat valt bar tegen.

De rest is op miraculeuze wijze verdwenen met de post zeker, ik ken het verhaal.

Nu zaten er ook wel een aantal juweeltjes tussen dus de verleiding om ze gewoon lekker te houden is dan ook erg groot.

KoenR is hier een aangewezen persoon om iets te zeggen.

Heb hem een tijd geleden zo'n zes cd's verstuurd.

Hm, ik heb al 2x cd's naar Paul gestuurd maar die zijn dus ook de 2e keer niet aangekomen. Heb zojuist een heel pakketje gestuurd en ik hoop maar dat die wel aankomen dan.

Aan het adres kan het niet liggen want in het begin zijn er wel cd's aangekomen. Paul is niet in de tussentijd verhuisd toch?

itchy schreef:
En is dat nog gebeurd?

Jep, die zijn dus ook nooit aangekomen.

Yak
Koenr schreef:
Aan het adres kan het niet liggen want in het begin zijn er wel cd's aangekomen. Paul is niet in de tussentijd verhuisd toch?

Paul is wel verhuisd, in dit topic kun je de hele verhuizing zo'n beetje van dag tot dag volgen als je op zijn naam zoekt. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat hij zijn nieuwe adres heeft doorgegeven aan zijn 'voorganger' in de cirkel.

Maar als de cd's naar zijn oude adres zijn gegaan, liggen ze als het goed is bij zijn ouders.

Hm, ik heb nooit een adreswijziging van em gehad, maar als dat andere adres van z'n ouders is kan het verder ook weinig kwaad.

Dus als Paul op een druilerige zondagmiddag weer eens op de koffie gaat bij pappie en mammie is de Mixtape-cirkel ook weer blij?

Is een druilerige zatermiddag ook goed?

Jammer genoeg hadden ze geen cd'tjes van Koen voor mij.

Koenr schreef:
Heb zojuist een heel pakketje gestuurd en ik hoop maar dat die wel aankomen dan.

Vandaag ontvangen (door mijn ouders).

Mooi!

Ik zal binnenkort ook weer eens een recensie plaatsen, heb genoeg beluisterd de laatste tijd (wat wil je met zes cd's)

Jelle's mixtape. Gelukkig luister ik m nog voordat de volgende cd alweer op de mat valt

We beginnen met wat behoorlijk rustgevende oosterse sferen. Het is muziek die eventueel nog wel een uurtje door zou kunnen gaan. Doet dat niet, gelukkig.
Ik vind het wel aardig, maar ik ben toch blij dat het overgaat in een stukje live van een bekende baardmans. Ik ben niet zo kapot van zijn stem, maar toch wel weer eens leuk te horen.
Baardmans wordt ingeruild voor iele blazer, viool, piano en nog wat. Klinkt best experimenteel. Het doet me ergens aan denken, ben benieuwd wat het is.
En dan een stukje klassiek, wie had dat gedacht. Leuk hoor. Of nee, drums ineens erbij! En het wordt ineens heel druk! Het lijkt wel de bedoeling geweest zoveel mogelijk stijlen in het nummer te stoppen, tjonge.
Het vijfde nummer ken ik. Erg mooi. Krijg nou de hik, het zesde nummer ken ik ook. Een van de mooiste nummers die ik ken
Het zevende nummer is het langste nummer. En lijkt een trage opbouw te hebben. Klassieke klanken. Heb ik dit eerder gehoord? Klinkt een beetje als een combi van Marsen Jules en Het Kammerflimmer Kollektief, maar die hebben vast samen nooit iets gedaan.
Het zevende gaat mooi over in het achtste. Wederom een mooi nummer, beetje in dezelfde hoek wat mij betreft.
Het negende vind ik dan weer niet zo bijzonder. En de laatste is wel een waardig afsluiter.

Leuk mixtapeje Jelle!

Sietse op 4 april schreef:

Ga ze als nog dit weekend ff op de bus doen, na nog een keer die van Yak te hebben beluisterd.

Dus over niet al te lange tijd 2 cd's bij Herman in de bus.

Dan zijn ze nu dus bij Herman?

Sietse
was het maar waar...als Herman nog een keer zijn adres naar mij stuurt...

Je hebt PM.

Ik ben benieuwd.

Ik luister nu naar het CD'tje van Yak. Klinkt erg goed tot nu toe!

En ook die van L_T_B ziet er veelbelovend uit.

Ik zal ze niet te lang vasthouden, dus Jazper kan binnenkort ook wel weer post verwachten.

herman schreef:

Ik zal ze niet te lang vasthouden, dus Jazper kan binnenkort ook wel weer post verwachten.

Joepie

Ik zal ze een dezer dagen eens rippen.

Heb je die van Jelle al doorgestuurd, Jazper? Ik heb hem in elk geval nog niet.

Echt niet? Volgens mij wel namelijk. Onderhand wel al een half jaar geleden ofzo...

Edit: op 5 september 2007 (!) schreef je:

itchy schreef:
zojuist de cd's van Madelon en Jelle ontvangen!

Jaja, de tijd vliegt slecht.

Waarom trekken we de stekker er niet gewoon uit? Het was leuk in het begin, het maken van de mixes en het wekelijks ontvangen van andermans creaties en daarom wat mij betreft als geheel ook geslaagd, maar het ziet er naar uit dat het nu alleen maar een last is voor mensen. Het is een beetje trekken aan een dood paard zo he.

Ik vind het nog steeds wel leuk om ze te ontvangen eigenlijk. Ook al is de vorige meer dan een half jaar geleden.

Misschien kunnen we doorcirkelen met degenen die daar nog trek in hebben. Als die er nog zijn... Moeten de schijfjes wel terecht komen bij iemand uit die groep...

Ik wil wel door. Het stuk tussen Sietse en de plusminus 6 personen daarna heeft altijd wel goed gelopen en die is pas voor het eerst in ruim een half jaar van verse CD'tjes voorzien...

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.