MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
sxesven
Sietse schreef:
mijn eerste cd + boekwerk ligt klaar te wachten voor Sven.

Ik neem vast een paar dagen vrij

Mijn CD is conceptueel af overigens, hoesje zet ik morgen even in elkaar. Moet leuk worden (sorry, die über, über, übercoole hoes die ik eerder postte wordt het niet echt).

lambf
Ik word bijna bang voor het niveau van mijn creatie Misschien maar helemaal geen Artwork bijleveren, of trackloze cd's branden.

sxesven
Conceptueel ook leuk natuurlijk.

'74 Minuten Even Helemaal Niks',
door lambf

lambf
Goed idee Sven. Maar nu kan dat helaas niet meer, want dan zou iedereen al weten wat er op mijn cd's komt te staan

sxesven
Kut, das waar.

psst, anders een 80 minuten schijfje?

Ik ga nu luisteren naar mijn schijfje. Fingers crossed.

sxesven
Ik ben alweer aan het schuiven enzo, dammit.

De mijne schiet ook nog niet erg op. De collectie nummers verandert steeds een beetje maar wordt nooit perfect.

Ik heb een concept, ik heb hoesjes, ik heb cd's, nu alleen nog maar de muziek!

veerle schreef:
De mijne schiet ook nog niet erg op. De collectie nummers verandert steeds een beetje maar wordt nooit perfect.

Idem dito ... maar ik ga het er toch bij laten.
Er zit voldoende kleur en variatie in ... vind ik zelf natuurlijk.
Alleen de pauzes tussen de tracks moeten korter ... organischer.

Sietse
wat ben ik toch goed bezig, zodra ik thuis ben kan de cd op de bus naar Sven

sxesven
Tof! Nou ja, de mijne is ook wel ok denk ik; ben 'm nog een keer aan het draaien nu maar dat zit wel snor.

Op kaztor na doet verder iedereen uit het rooster mee... dat betekent dus dat er een oneven aantal is en iedereen 1 ronde niks te doen heeft.

Ik denk dat ik eindelijk een tracklist heb. Hopelijk besluit ik 'm niet weer te veranderen .

Ik heb net mijn eerste af.. op de nietjes na... nu nog maar 10 te gaan

Sla me maar dood, maar kan ik nog meedoen? Ik heb een gave mix-cd liggen die ik in november heb gemaakt, daar kan ik een leuk hoesje bij maken (Ik hou zoiets altijd erg simpel).

Vast wel

ja hoor .... communiceer het even door aan je eerste-ronde-partner... het hoeft ook niet per se de eerste dag verzonden te worden.. zolang het maar wel op tijd gebeurt .. en er neit weer tapes zoekraken of een vertraging van 3 weken oplopen ofzo

dix
The Scientist schreef:
Op kaztor na doet verder iedereen uit het rooster mee... dat betekent dus dat er een oneven aantal is en iedereen 1 ronde niks te doen heeft.

nog deelnemers gezocht ?

ik snap het idee nog niet helemaal, maar heb vorig jaar wel eindelijk geleerd hoe je een CD brandt.

aan onverwachte muziekjes geen gebrek hier.

Nou, het eerste extra exemplaar is klaar voor de mail.

Mij benieuwen wat er allemaal binnen komt.

hoe is de status bij de verschillende 'koppels'? de meesten al verzonden?

Ik heb hem verzonden naar kaztor. Het cd-hoesje wel weer in de categorie gammel. Excuses daarvoor, maar ala. En die van kaztor verwacht ik ook binnenkort

Die van Veerle lag vanmiddag voor mij klaar in de brievenbus!

Sietse
ik heb nog niets vernomen van Sven, dus we wachten af...

De mijne ligt klaar in de enveloppe en gaat deze week de deur uit.

Zonder hoesje ... dat komt later, als het schijfje vol vraagtekens beluisterd is.
Ik zorg daarna wel dat het hoesje downloadbaar wordt via pm.

Die voor mij (van Itchy/Maarten dus) kwam gisteren al!

dazzler schreef:
De mijne ligt klaar in de enveloppe en gaat deze week de deur uit.

Zonder hoesje ... dat komt later, als het schijfje vol vraagtekens beluisterd is.
Ik zorg daarna wel dat het hoesje downloadbaar wordt via pm.

En ik ben terug in Nederland, al moet ik nog wel wat afmaken. Maar ik verwacht dat dat voor vrijdag in elk geval wel gebeurd is

sxesven
Sietse schreef:
ik heb nog niets vernomen van Sven, dus we wachten af...

Die gaat met een beetje mazzel morgen op de bus; nog geen tijd gehad i.v.m. einde semester (cijfers inleveren enzo, dolle administratieve boel). Heb de jouwe wel al ontvangen.

Sietse
wat is iedereen weer traag, gaat het in de eerste week al mis?

sxesven
Sorry, Sietse, ik heb helaas meer te doen dan de hele dag plaatjes draaien.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:04 uur

geplaatst: vandaag om 06:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.