Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 19 maart 2007, 19:58 uur
Nee, 't is in ieder geval Theo, maar niet T.O. (Nijmegen, geloof ik?), dus welke Theo is vooralsnog een raadsel. 

0
geplaatst: 19 maart 2007, 20:03 uur
Ik kon het ook zo snel niet vinden. Ik verwacht iets van hem. 
Eens, en het toch makkelijk uit kunnen vinden achteraf.

Eens, en het toch makkelijk uit kunnen vinden achteraf.

0
geplaatst: 19 maart 2007, 21:00 uur
Het is wel T.O., de Belg.
En Sietses bijdrage heeft de reis van A'dam naar Leiden keurig doorstaan, ik moet er alleen nog naar luisteren, dus ik weet nog niet hoe erg het is.
En Sietses bijdrage heeft de reis van A'dam naar Leiden keurig doorstaan, ik moet er alleen nog naar luisteren, dus ik weet nog niet hoe erg het is.

0
sxesven
geplaatst: 19 maart 2007, 22:03 uur
herman schreef:
Ah, ok.
Ik zag in T.O.'s profiel Nijmegen staan, vandaar dat ik in de war was. 
0
geplaatst: 19 maart 2007, 22:08 uur
Hij is verhuisd. 

T.O. schreef:
Aangezien ik binnenkort in een verhuizing zit, zou ik liever iets later beginnen.
Aangezien ik binnenkort in een verhuizing zit, zou ik liever iets later beginnen.
0
sxesven
geplaatst: 19 maart 2007, 22:10 uur
Ik had zo'n heel flauw vermoeden, maar toen begon ik me weer af te vragen wie er dan nog uit Nijmegen kwam. Jaja, bange dagen, die mixtape-dagen. 
Tevens, Theo, updaten die hap, dat kan natuurlijk niet als crew-member.

Tevens, Theo, updaten die hap, dat kan natuurlijk niet als crew-member.

0
geplaatst: 20 maart 2007, 14:22 uur
"English is overrated - LTB's incoherente mix" viel zojuist op de mat. 

0
geplaatst: 20 maart 2007, 14:36 uur
Ik heb '15 markante figuren uit de popmuziek' nu al een stuk of 7x gedraaid. Niet alleen ik word er blij van, zelfs vader en moeder kunnnen ervan genieten! 
Wat zullen we afspreken ivm recensies? Maandag de deadline dat iedereen in dit topic een recensie gepost heeft? De ontbrekende tracklisten moeten daarvoor dan iig nog even uitgewisseld worden.

Wat zullen we afspreken ivm recensies? Maandag de deadline dat iedereen in dit topic een recensie gepost heeft? De ontbrekende tracklisten moeten daarvoor dan iig nog even uitgewisseld worden.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 14:39 uur
Maandag ga ik überhaupt niet redden, mede ook door het feit dat ik nog steeds geen cd heb mogen ontvangen 

0
geplaatst: 20 maart 2007, 14:56 uur
"A Night in the City" bevalt erg goed, alle nummers sluiten qua sfeer verschrikkelijk goed op elkaar aan.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 16:37 uur
levenvergeten schreef:
"A Night in the City" bevalt erg goed, alle nummers sluiten qua sfeer verschrikkelijk goed op elkaar aan.
Goed he

0
handsome_devil
geplaatst: 20 maart 2007, 16:41 uur
luister de mixtape die ik vandaag ontvangen heb nu ook. klinkt zeer tof en heb net nieuwe platenspeler gekregen dus ga tijdens het beluisteren even lekker de boel verbouwen 

0
geplaatst: 20 maart 2007, 16:53 uur
Zojuist een prachtig cd'tje van nevyn uit de brievenbus gevist, getiteld: When the Snakebite Entered My Veins. Ben benieuwd, vanavond eens luisteren. 
Nathalie heeft duidelijk haar best gedaan op het hoesje!
Mijn eigen mixtape is zojuist richting Baarn gegaan, zonder tracklist uiteraard.

Nathalie heeft duidelijk haar best gedaan op het hoesje!

Mijn eigen mixtape is zojuist richting Baarn gegaan, zonder tracklist uiteraard.

0
Sietse
geplaatst: 20 maart 2007, 18:03 uur
Ik wacht nog op Paap zijn mixtape. Vandaag niets anders in de bus dan een trouwkaart, wat natuurlijk ook erg leuk is.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 18:03 uur
itchy schreef:
Maandag ga ik überhaupt niet redden, mede ook door het feit dat ik nog steeds geen cd heb mogen ontvangen

Hm, en de post is al geweest?
0
geplaatst: 20 maart 2007, 18:44 uur
Jazper schreef:
(quote)
Die ongelofelijke trekdroplul van een postbode had hem bezorgd op nummer 11, in plaats van 111. Gelukkig waren die mensen zo vriendelijk om hem bij mij te bezorgen. Beter, want je hebt er een waar kunstwerkje van gemaakt !

0
geplaatst: 20 maart 2007, 18:57 uur
Ik zet nu net voor het eerst Sietse's The Beauty Lies Within op. Bevalt goed tot nu toe, maar het eerste nummer heb ik zelf dan ook in mijn collectie.
Erg mooi artwork, overigens.
Erg mooi artwork, overigens.

0
handsome_devil
geplaatst: 20 maart 2007, 19:21 uur
Mja ik verwacht niet echt meesterlijk commentaar op mijn mixtape, maar het is een beetje spijtig dat ik in opperste lentestemming was toen ik het maakte. Verwacht geen hoogstaand iets 

0
geplaatst: 20 maart 2007, 19:26 uur
Dat ken ik ja. De ene dag denk je een blij zomers CD'tje samen te stellen en een dag later heb je op eens 'Alle 13 Deprimerend' gebrand. 

0
handsome_devil
geplaatst: 20 maart 2007, 19:29 uur
Hehe, inderdaad. Van tevoren had ik een heel idee en zo, en had ook al een aantal nummers bij elkaar gezocht met een heel thema, totdat het meesterlijke lenteweer kwam en ik alleen maar vrolijkmakende muziek wilde luisteren 

0
geplaatst: 20 maart 2007, 19:33 uur
Jazper mijn favoriete Motorpsycho-nummer staat op je CD'tje!!!!
0
geplaatst: 20 maart 2007, 19:44 uur
* denotes required fields.