MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
Sietse
is dat niet Koen?

sxesven
Nee, 't is in ieder geval Theo, maar niet T.O. (Nijmegen, geloof ik?), dus welke Theo is vooralsnog een raadsel.

Ik kon het ook zo snel niet vinden. Ik verwacht iets van hem.

sxesven schreef:
Vond 't op zich juist wel de charme dat je geen idee zou hebben wat je draait.

Eens, en het toch makkelijk uit kunnen vinden achteraf.

sxesven
Precies.

Het is wel T.O., de Belg.

En Sietses bijdrage heeft de reis van A'dam naar Leiden keurig doorstaan, ik moet er alleen nog naar luisteren, dus ik weet nog niet hoe erg het is.

Sietse
hahaha, ik denk dat jij het wel kunt waarderen.

Ik heb er ook wel vertrouwen in.

sxesven
herman schreef:
Het is wel T.O., de Belg.

Ah, ok. Ik zag in T.O.'s profiel Nijmegen staan, vandaar dat ik in de war was.

Hij is verhuisd.

T.O. schreef:
Aangezien ik binnenkort in een verhuizing zit, zou ik liever iets later beginnen.

sxesven
Ik had zo'n heel flauw vermoeden, maar toen begon ik me weer af te vragen wie er dan nog uit Nijmegen kwam. Jaja, bange dagen, die mixtape-dagen.

Tevens, Theo, updaten die hap, dat kan natuurlijk niet als crew-member.

Yak
"English is overrated - LTB's incoherente mix" viel zojuist op de mat.

sxesven
En ik heb inmiddels Being Sexy Hurts opstaan.

Ik heb '15 markante figuren uit de popmuziek' nu al een stuk of 7x gedraaid. Niet alleen ik word er blij van, zelfs vader en moeder kunnnen ervan genieten!

Wat zullen we afspreken ivm recensies? Maandag de deadline dat iedereen in dit topic een recensie gepost heeft? De ontbrekende tracklisten moeten daarvoor dan iig nog even uitgewisseld worden.

Maandag ga ik überhaupt niet redden, mede ook door het feit dat ik nog steeds geen cd heb mogen ontvangen

"A Night in the City" bevalt erg goed, alle nummers sluiten qua sfeer verschrikkelijk goed op elkaar aan.

levenvergeten schreef:
"A Night in the City" bevalt erg goed, alle nummers sluiten qua sfeer verschrikkelijk goed op elkaar aan.

Goed he

handsome_devil
luister de mixtape die ik vandaag ontvangen heb nu ook. klinkt zeer tof en heb net nieuwe platenspeler gekregen dus ga tijdens het beluisteren even lekker de boel verbouwen

Zojuist een prachtig cd'tje van nevyn uit de brievenbus gevist, getiteld: When the Snakebite Entered My Veins. Ben benieuwd, vanavond eens luisteren.

Nathalie heeft duidelijk haar best gedaan op het hoesje!

Mijn eigen mixtape is zojuist richting Baarn gegaan, zonder tracklist uiteraard.

Sietse
Ik wacht nog op Paap zijn mixtape. Vandaag niets anders in de bus dan een trouwkaart, wat natuurlijk ook erg leuk is.

itchy schreef:
Maandag ga ik überhaupt niet redden, mede ook door het feit dat ik nog steeds geen cd heb mogen ontvangen

Hm, en de post is al geweest?

Jazper schreef:
(quote)

Hm, en de post is al geweest?

Die ongelofelijke trekdroplul van een postbode had hem bezorgd op nummer 11, in plaats van 111. Gelukkig waren die mensen zo vriendelijk om hem bij mij te bezorgen. Beter, want je hebt er een waar kunstwerkje van gemaakt !

Ik zet nu net voor het eerst Sietse's The Beauty Lies Within op. Bevalt goed tot nu toe, maar het eerste nummer heb ik zelf dan ook in mijn collectie.

Erg mooi artwork, overigens.

Behalve Jazper heeft iedereen hem dus nu ?

handsome_devil
Mja ik verwacht niet echt meesterlijk commentaar op mijn mixtape, maar het is een beetje spijtig dat ik in opperste lentestemming was toen ik het maakte. Verwacht geen hoogstaand iets

Dat ken ik ja. De ene dag denk je een blij zomers CD'tje samen te stellen en een dag later heb je op eens 'Alle 13 Deprimerend' gebrand.

handsome_devil
Hehe, inderdaad. Van tevoren had ik een heel idee en zo, en had ook al een aantal nummers bij elkaar gezocht met een heel thema, totdat het meesterlijke lenteweer kwam en ik alleen maar vrolijkmakende muziek wilde luisteren

Jazper mijn favoriete Motorpsycho-nummer staat op je CD'tje!!!!

Ben benieuwd welke dat is.

herman schreef:

Ben benieuwd welke dat is.

'Even' geduld nog Herman

Gast
geplaatst: vandaag om 14:50 uur

geplaatst: vandaag om 14:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.