MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
tnf
Albert Heijn's actie is voorbij, maar we mogen ons vervolgens geestelijk gaan voorbereiden op een dikke hit in de trant van die ene uit 1995...

http://www.youtube.com/watch?v=hV3kiDR422Y

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

Ik kan deze wel aanraden. Erger dan dit wordt het niet.

Niet op klikken als je aanstoot neemt aan sexueel getinte teksten... Want veel explicieter dan dit wordt het niet.

En nu weer hopen dat iedereen denk dat dit hiphop is

kArIzMa_TuRk
Als er in 't begin 'verwen jouw bitch van de tepels tot de...' wordt gezegd, wijst de eerste kneus die rapt naar een meid. Ik geloof dat ik haar ergens van ken.

Éen chick uit die video ken ik, die woont hier in het dorp/stad. En volgens mij was ze pas 15 toen de clip gemaakt werd, dus we mogen nu toch wel vaststellen dat De Kemp een uiterst stoere player is .

kArIzMa_TuRk
Was, zul je bedoelen. Hij is nu vader, remember?

Tijdens het maken van die clip was die vriendin (of inmiddels ex-vriendin, ik weet het niet) al zwanger...

kArIzMa_TuRk
Kan best kloppen. Maar ik geloof niet dat hij er nogsteeds mee door gaat. Zo ja?
-Is dat erg raar!

Ik krijg altijd een 'superioriteits gevoel' als ik dit soort clips kijk. Soort van übermensch voel ik me dan. Heeft niks met rechts extremisme te maken.

Ik krijg er vooral een treurig gevoel van.

godlydevil7
KampF schreef:
Ik krijg altijd een 'superioriteits gevoel' als ik dit soort clips kijk. Soort van übermensch voel ik me dan. Heeft niks met rechts extremisme te maken.

Geen zorgen, dat heeft elke normaaldenkende Nederlander (of wat voor nationaliteit dan ook).

Sietse
wordt niet eens geneukt in die clip, waar hebben we het over?

Na een clip van Kempi, waarin het taalgebruik echt niet Algemeen Beschaafd(!) Nederlands is

Kos
herman schreef:
Ik kan deze wel aanraden. Erger dan dit wordt het niet.

Niet op klikken als je aanstoot neemt aan sexueel getinte teksten... Want veel explicieter dan dit wordt het niet.

(embed)

geweldig.

tnf
GrafGantz schreef:
Ik krijg er vooral een treurig gevoel van.

Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen.

Zijn we nu haters?

luc011190 schreef:
En nu weer hopen dat iedereen denk dat dit hiphop is

Hoop dat de meerderheid verstandig is, want ik noem die clip nog niet eens muziek, laat staan hiphop. Kempi is nog altijd de grootste hiphophater die er is, gezien hij er alles aan lijkt te doen om het genre kapot te maken, te terorriseren en iedere niet-hiphopper te laten denken dat zulke ''muziek'' gelijk staat aan het gemiddelde hiphop-nummer waardoor de meerderheid gelijk geen trek meer heeft in het genre.

Alleen de echte, echte hip-hop!

handsome_devil

JSC

en ik dacht dat het een grapje was...

Feeder
Geniaal

sxesven
Nou dat ben ik mooi niet, dus ik ga meteen verder, yo.

Geniaal. Die blik ook als dat tegen 'm op staat te rijden.

handsome_devil
alleen moest ik mn raps een graadje lager zetten want ik moest beter opletten op school wou ik er niet afgekickt worden

Whahaha, die gast is geniaal!!
Die rijms zijn echt diep en het dan nog maar niet te hebben over de perfecte rijmschema's

Het leuke is dat dit serieus is bedoeld, en niet als grap. Zijn Hyves-profiel is zelfs verwijderd omdat zijn gastenboek of wat dan ook overvol was met negatieve comments, uiteraard gemengd met veel gescheld.

Hahaha, dit is echt briljant
Bitches, bitches, bitches ... Ja, die doc John heeft het goed voor elkaar

Hoe komt hij aan die vrouwen??????

Sex-appeal

Maar .. misschien is het wel zijn posse uit Schiedam

Gast
geplaatst: vandaag om 18:39 uur

geplaatst: vandaag om 18:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.