MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
Jullie zijn tjappiesz die hier vollop haten
(afbeelding)

Yeah dude that's how we are rocking in here!!

"een fokking unieke stylo"

er zijn zelden wijzere woorden gesproken.

Kos
deric raven schreef:
Hoe komt hij aan die vrouwen??????

dat.

kArIzMa_TuRk
deric raven schreef:
Hoe komt hij aan die vrouwen??????

Welke?

Doc John... ongehoord

Ge-wel-dig!

De man heeft ook de funtie om comments bij zijn video te plaatsen op YouTube uitgezet. Ik kan al raden waarom, gezien de clip gemiddeld één ster had na een dikke 650 beoordelingen. Ik hoop deze genius dan ook graag te bewonderen bij TopNotch, want dan heeft Kempi eindelijk iemand van zijn niveau bij het label .

Spijtoptant

"dus nu zitten mijn vijanden te balen want zij dachten dat ik gebroken was, nou dat ben ik mooi niet, dus ik ga meteen verder yo"

otherfool schreef:
Doc John... ongehoord

Ge-wel-dig!

MJ_DA_MAN schreef:
want dan heeft Kempi eindelijk iemand van zijn niveau bij het label.

Deze gast veegt de vloer aan met Kempi, man! Zelfs Kempi kan hier niet tegenop! Doc John is dé shit man! Doc John for life!

Dit kan toch niet anders dan een grap zijn? Zo niet, dan is dit wel de meest kansloze poging tot succes ooit.

Geloof me, er zijn nog meer voorbeelden te vinden van dit soort. Het kan echt niet allemaal een grap zijn.

Ja, okee, maar hier is echt alles heel, heel, heel, heel en heeeeeeeeeeeeeel slecht Maargoed, ja, er zullen er vast wel meer zijn. Leuk idee voor een ko?

En we gaan nog veel van hem horen, want de mixtapes liggen klaar zoals hij zelf al zegt . Hopelijk z.s.m. een landelijk debuut van deze artiest ( lees:''artiest''), want dan kan de man eindelijk worden toegevoegd in de database van MuMe.

Hier heb je mijn opgestoken middelvinger

opvolger van Youssef & Kamal.

Rhythm & Poetry schreef:
opvolger van Youssef & Kamal.

Niet echt, gezien deze man serieus is.

Paap_Floyd schreef:
Ja, okee, maar hier is echt alles heel, heel, heel, heel en heeeeeeeeeeeeeel slecht Maargoed, ja, er zullen er vast wel meer zijn. Leuk idee voor een ko?

De grote youtube pauperrap knock-out!

Hoeft niet per se rap te zijn toch? Gewoon de kansloze muziek KO.
Meest lachwekkende KO ooitt zou dat dan worden.

Topidee, dan valt er misschien tóch nog iets te winnen voor Doc John!

Ik vind het ook een topidee doe zeker mee.

Ik heb dit filmpje de afgelopen twee dagen door toedoen van mijn broertjes een stuk of 10x mogen aanhoren/zien, maar ikzelf kan er ook eigenlijk geen genoeg van krijgen. Dit is veruit het lachwekkendste, slechtste nummer dat ik ooit gehoord heb. In combinatie met de clip is het helemaal onovertroffen

Kunnen we geen MusicMeter festival (Pitchfork doet het ook ) organiseren waar Doc John hoofdact is om later te kunnen zeggen, wanneer hij even snel gekomen is als U2, dat wij hem ontdekt hebben?

Ik herken het wel, die Doc John. Ik was ooit 's bij een battle, georganiseerd door een bekende, en daarbij was ook een rapper die er echt helemaal niets van kon. Maar ondanks dat er verbaal gehakt van hem werd gemaakt, bleef ie zich gedragen alsof ie de ster van de avond was.

Maar goed, Doc John is echt ontzettend slecht... Ik heb hier toch ook wel even flink om dubbel gelegen.

sq
Ik vond het nogal wat toen ik las dat een hele discussie over een mij onbekende artiest integraal naar het wansmaaktopic was overgebracht. Maar ik snap t nu.

Btw, die blonde dame in die video . Jammer dat Doc John alle chickas krijgt .

Het lijkt me echt zwaar om in Schiedam man te zijn vandaag de dag inderdaad Loopt Doc John er zomaar met je chick ervandoor.

ik vermoed dat ie ze gewoon van z'n zakgeld ingehuurd heeft

Voor de liefhebbers, er zijn nog wel meer filmpjes van dit soort figuren te zien als je 'Doc John' intikt op YouTube. Hoewel geen één er zo slecht is als deze .

Deze is ook wel leuk. Geleen represent.

tnf
Dat MOET wel een parodie zijn.

(hoop ik...)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.