Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2008, 13:40 uur
"een fokking unieke stylo"
er zijn zelden wijzere woorden gesproken.
er zijn zelden wijzere woorden gesproken.
0
geplaatst: 29 maart 2008, 23:49 uur
De man heeft ook de funtie om comments bij zijn video te plaatsen op YouTube uitgezet. Ik kan al raden waarom, gezien de clip gemiddeld één ster had na een dikke 650 beoordelingen. Ik hoop deze genius dan ook graag te bewonderen bij TopNotch, want dan heeft Kempi eindelijk iemand van zijn niveau bij het label
.
.
0
Spijtoptant
geplaatst: 30 maart 2008, 00:07 uur

"dus nu zitten mijn vijanden te balen want zij dachten dat ik gebroken was, nou dat ben ik mooi niet, dus ik ga meteen verder yo"
0
geplaatst: 30 maart 2008, 15:09 uur
MJ_DA_MAN schreef:
want dan heeft Kempi eindelijk iemand van zijn niveau bij het label.
want dan heeft Kempi eindelijk iemand van zijn niveau bij het label.
Deze gast veegt de vloer aan met Kempi, man! Zelfs Kempi kan hier niet tegenop! Doc John is dé shit man! Doc John for life! 
0
geplaatst: 30 maart 2008, 15:12 uur
Dit kan toch niet anders dan een grap zijn? Zo niet, dan is dit wel de meest kansloze poging tot succes ooit. 

0
geplaatst: 30 maart 2008, 15:20 uur
Geloof me, er zijn nog meer voorbeelden te vinden van dit soort. Het kan echt niet allemaal een grap zijn.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 15:23 uur
Ja, okee, maar hier is echt alles heel, heel, heel, heel en heeeeeeeeeeeeeel slecht
Maargoed, ja, er zullen er vast wel meer zijn. Leuk idee voor een ko? 
0
geplaatst: 30 maart 2008, 15:25 uur
En we gaan nog veel van hem horen, want de mixtapes liggen klaar zoals hij zelf al zegt
. Hopelijk z.s.m. een landelijk debuut van deze artiest ( lees:''artiest''), want dan kan de man eindelijk worden toegevoegd in de database van MuMe.
. Hopelijk z.s.m. een landelijk debuut van deze artiest ( lees:''artiest''), want dan kan de man eindelijk worden toegevoegd in de database van MuMe.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 15:28 uur
Hier heb je mijn opgestoken middelvinger 
opvolger van Youssef & Kamal.

0
geplaatst: 30 maart 2008, 15:45 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Niet echt, gezien deze man serieus is.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 16:02 uur
Paap_Floyd schreef:
Ja, okee, maar hier is echt alles heel, heel, heel, heel en heeeeeeeeeeeeeel slecht
De grote youtube pauperrap knock-out!
0
geplaatst: 30 maart 2008, 16:25 uur
Hoeft niet per se rap te zijn toch? Gewoon de kansloze muziek KO.
Meest lachwekkende KO ooitt zou dat dan worden.
Meest lachwekkende KO ooitt zou dat dan worden.

0
geplaatst: 30 maart 2008, 16:38 uur
Topidee, dan valt er misschien tóch nog iets te winnen voor Doc John!
0
geplaatst: 30 maart 2008, 16:50 uur
Ik heb dit filmpje de afgelopen twee dagen door toedoen van mijn broertjes een stuk of 10x mogen aanhoren/zien, maar ikzelf kan er ook eigenlijk geen genoeg van krijgen. Dit is veruit het lachwekkendste, slechtste nummer dat ik ooit gehoord heb. In combinatie met de clip is het helemaal onovertroffen 
Kunnen we geen MusicMeter festival (Pitchfork doet het ook
) organiseren waar Doc John hoofdact is om later te kunnen zeggen, wanneer hij even snel gekomen is als U2, dat wij hem ontdekt hebben?

Kunnen we geen MusicMeter festival (Pitchfork doet het ook
) organiseren waar Doc John hoofdact is om later te kunnen zeggen, wanneer hij even snel gekomen is als U2, dat wij hem ontdekt hebben?
0
geplaatst: 30 maart 2008, 17:06 uur
Ik herken het wel, die Doc John. Ik was ooit 's bij een battle, georganiseerd door een bekende, en daarbij was ook een rapper die er echt helemaal niets van kon. Maar ondanks dat er verbaal gehakt van hem werd gemaakt, bleef ie zich gedragen alsof ie de ster van de avond was. 
Maar goed, Doc John is echt ontzettend slecht... Ik heb hier toch ook wel even flink om dubbel gelegen.

Maar goed, Doc John is echt ontzettend slecht... Ik heb hier toch ook wel even flink om dubbel gelegen.

0
geplaatst: 31 maart 2008, 08:20 uur
Ik vond het nogal wat toen ik las dat een hele discussie over een mij onbekende artiest integraal naar het wansmaaktopic was overgebracht. Maar ik snap t nu.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 09:17 uur
Btw, die blonde dame in die video
. Jammer dat Doc John alle chickas krijgt
.
. Jammer dat Doc John alle chickas krijgt
.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 10:42 uur
Het lijkt me echt zwaar om in Schiedam man te zijn vandaag de dag inderdaad
Loopt Doc John er zomaar met je chick ervandoor.
Loopt Doc John er zomaar met je chick ervandoor.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 11:36 uur
Voor de liefhebbers, er zijn nog wel meer filmpjes van dit soort figuren te zien als je 'Doc John' intikt op YouTube. Hoewel geen één er zo slecht is als deze
.
.* denotes required fields.