Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2011, 03:37 uur
Kom ik m'n achterbuurman nog eens tegen in dit topic... 
Volgens mij is Annie toondoof geworden.

Volgens mij is Annie toondoof geworden.
0
geplaatst: 29 november 2011, 17:58 uur
Iedereen kent natuurlijk zijn vesie van Torn, maar ik kwam erachter dat ie er een hoop meer heeft... aangezien hij een onderdeel was van een TV serie begin dit jaar...
0
J.B.
geplaatst: 29 november 2011, 19:12 uur
Het maakt die vervelende liedjes wel iets verdraaglijker, Scientist. Hebben ze toch nog bestaansrecht.
0
Sectumsempra
geplaatst: 17 december 2011, 16:14 uur
En natúúrlijk doet Romana weer zo'n "sensueel dansje" zoals bij "Romana en de scooter" in het onderschrift stond

0
geplaatst: 5 januari 2012, 22:25 uur
Ik weet nog niet goed wat ik hier van moet vinden. Het klinkt als een soort van Justin Bieber meets Enter Shikari... maar dan nog fouter!
Ben bang dat deze stijl nog eens een rage gaat worden ook...ik noem het Trendcore!
Ben bang dat deze stijl nog eens een rage gaat worden ook...ik noem het Trendcore!

0
geplaatst: 5 januari 2012, 22:31 uur
0
geplaatst: 7 januari 2012, 01:58 uur
Bardt1980 schreef:

Het heeft al een naam zelfs en er zijn al behoorlijk wat bands in dit genre. Met name in de VS (hoewel dat bandje van jou Duits schijnt te zijn) en er worden meestal wat meer hiphopinvloeden doorheen gemengd. Het heet crunkcore en is zo'n beetje de foutste muziekstijl in jaren. Bekijk maar eens paar clipjes van Brokencyde en je weet niet of je moet huilen of lachen. Deze bijvoorbeeld:
of deze:
of deze
Tamelijk geniale titel van een van hun albums: I'm Not A Fan But The Kids Like It. En dat is de leuke kant ervan. Als je een 14-jarig jochie bent heb je in ieder geval een bandje waar je ouders van walgen.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 18:44 uur
Ze zijn net op tijd heengegaan om dit niet mee te hoeven maken..
0
geplaatst: 8 januari 2012, 22:52 uur
starbright boy schreef:
Het heeft al een naam zelfs en er zijn al behoorlijk wat bands in dit genre. Met name in de VS (hoewel dat bandje van jou Duits schijnt te zijn) en er worden meestal wat meer hiphopinvloeden doorheen gemengd. Het heet crunkcore en is zo'n beetje de foutste muziekstijl in jaren. Bekijk maar eens paar clipjes van Brokencyde en je weet niet of je moet huilen of lachen. Deze bijvoorbeeld:
(embed)
of deze:
(embed)
of deze
(embed)
Tamelijk geniale titel van een van hun albums: I'm Not A Fan But The Kids Like It. En dat is de leuke kant ervan. Als je een 14-jarig jochie bent heb je in ieder geval een bandje waar je ouders van walgen.
(quote)
(embed)
of deze:
(embed)
of deze
(embed)
Dit werkt echt op mijn lachspieren, vermakelijk is het zeker. Maar een nekslag voor ieder gerespecteerd genre waar ze mee aan de haal gaan. Ik moet ook bij het zien van de clipjes op de een of andere manier meteen denken aan die geflipte Juggalo's van de Insane Clown Posse.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 11:12 uur
Bardt1980 schreef:
Ik weet nog niet goed wat ik hier van moet vinden. Het klinkt als een soort van Justin Bieber meets Enter Shikari... maar dan nog fouter!
(embed)

(embed)
Dit is zo mogelijk nog honderd keer erger dan de foutste nu-metal!

Hoe moeten we dit noemen? Neurotenhiphop?

0
geplaatst: 9 januari 2012, 18:08 uur
Die nummers van brokenCYDE vind ik zó slecht dat ik er zelfs niet mee kan lachen (en ik dacht dat het niet erger kon dan Limp Bizkit).
0
geplaatst: 18 januari 2012, 01:34 uur
Ik ben geneigd het 2/3e 'muziek' te noemen... het laatste stuk 'ziek'
Hierbij vergeleken is Rinus geniaal
Hierbij vergeleken is Rinus geniaal

0
geplaatst: 19 januari 2012, 20:25 uur
Beter dan BrokenCYDE.
De muziek deugt, maar de 'zang' is absoluut verschrikkelijk!
De muziek deugt, maar de 'zang' is absoluut verschrikkelijk!

0
geplaatst: 19 januari 2012, 20:33 uur
Dit vind ik ietsje minder erg dan BrokenCYDE maar nog steeds afgrijselijk door de zang.
0
geplaatst: 19 januari 2012, 20:56 uur
Ja, dit klinkt niet helemaal lekker, maar zo slecht is het nou ook weer niet.
Het refrein van dat Frietlied zit nog behoorlijk ingenieus in elkaar trouwens!
Het refrein van dat Frietlied zit nog behoorlijk ingenieus in elkaar trouwens!
0
geplaatst: 27 januari 2012, 21:01 uur
Vermakelijk topic. 
Wahaha, die van dat nummer "Je zeurt teveel"....lol. Wanstaltig natuurlijk, maar ik moet bekennen dat ik haar wel liever op mijn netvlies zie dan Simon & Garfunkel.....mijn vriendin heeft al meerdere malen gezegd dat ze mij wel zo'n vies oud kereltje ziet worden, hehe.
Sodeknetters, inderdaad fouter dan fout.
Hahaha, prachtig. En de enige kleurling in de video heeft maar een doek voor zijn hoofd gedaan zodat de echte homies hem niet zullen herkennen, anders heeft hij een probleem.....lol.

freitzen schreef:
Simon & Garfunkel anno 2011.
(embed)
Simon & Garfunkel anno 2011.
(embed)
Wahaha, die van dat nummer "Je zeurt teveel"....lol. Wanstaltig natuurlijk, maar ik moet bekennen dat ik haar wel liever op mijn netvlies zie dan Simon & Garfunkel.....mijn vriendin heeft al meerdere malen gezegd dat ze mij wel zo'n vies oud kereltje ziet worden, hehe.
Bardt1980 schreef:
(embed)

(embed)
Sodeknetters, inderdaad fouter dan fout.
Bardt1980 schreef:
(embed)
.
(embed)
.
Hahaha, prachtig. En de enige kleurling in de video heeft maar een doek voor zijn hoofd gedaan zodat de echte homies hem niet zullen herkennen, anders heeft hij een probleem.....lol.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 22:06 uur
Ik vind dat Crysalys eigenlijk wel meevallen. De zang is toch ook weer niet zo heel veel anders dan andere bands in dat genre? Alleen dan misschien nóg meer over the top. Ik vind het alleen niet helemaal lekker klinken, maar niet heel slecht. Gewoon niet echt boeiend. Zeker als je net weer eens Brokencyde hebt gehoord.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 09:01 uur
En bedankt Njal, dit zijn 3 minuten en 16 seconden van mijn leven die ik nooit meer terug krijg! 

0
geplaatst: 20 februari 2012, 12:07 uur
Maar..... wanneer komen die skeletten op dat tinnen dak nou?
* denotes required fields.