MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
Kom ik m'n achterbuurman nog eens tegen in dit topic...

Volgens mij is Annie toondoof geworden.

Iedereen kent natuurlijk zijn vesie van Torn, maar ik kwam erachter dat ie er een hoop meer heeft... aangezien hij een onderdeel was van een TV serie begin dit jaar...

J.B.
Het maakt die vervelende liedjes wel iets verdraaglijker, Scientist. Hebben ze toch nog bestaansrecht.

Simon & Garfunkel anno 2011.

Als ik Simon & Garfunkel was, had ik haar aangelaagd.

De wansmaakkoning heeft een nieuwe 'hit'

Dikkop
In het Engels is ie ook al uit.

Sectumsempra
Paulski schreef:
(embed)

De wansmaakkoning heeft een nieuwe 'hit'

En natúúrlijk doet Romana weer zo'n "sensueel dansje" zoals bij "Romana en de scooter" in het onderschrift stond

Dikkop

Zo doen we dat in Belgenland...

Ik weet nog niet goed wat ik hier van moet vinden. Het klinkt als een soort van Justin Bieber meets Enter Shikari... maar dan nog fouter!

Ben bang dat deze stijl nog eens een rage gaat worden ook...ik noem het Trendcore!

2MY
Dikkop schreef:
Zo doen we dat in Belgenland...

Bij gebrek aan 'beschaamde emoticon'...

Bardt1980 schreef:

Ben bang dat deze stijl nog eens een rage gaat worden ook...ik noem het Trendcore!

Het heeft al een naam zelfs en er zijn al behoorlijk wat bands in dit genre. Met name in de VS (hoewel dat bandje van jou Duits schijnt te zijn) en er worden meestal wat meer hiphopinvloeden doorheen gemengd. Het heet crunkcore en is zo'n beetje de foutste muziekstijl in jaren. Bekijk maar eens paar clipjes van Brokencyde en je weet niet of je moet huilen of lachen. Deze bijvoorbeeld:

of deze:

of deze

Tamelijk geniale titel van een van hun albums: I'm Not A Fan But The Kids Like It. En dat is de leuke kant ervan. Als je een 14-jarig jochie bent heb je in ieder geval een bandje waar je ouders van walgen.

Ze zijn net op tijd heengegaan om dit niet mee te hoeven maken..

starbright boy schreef:
(quote)

Het heeft al een naam zelfs en er zijn al behoorlijk wat bands in dit genre. Met name in de VS (hoewel dat bandje van jou Duits schijnt te zijn) en er worden meestal wat meer hiphopinvloeden doorheen gemengd. Het heet crunkcore en is zo'n beetje de foutste muziekstijl in jaren. Bekijk maar eens paar clipjes van Brokencyde en je weet niet of je moet huilen of lachen. Deze bijvoorbeeld:

(embed)

of deze:

(embed)

of deze

(embed)

Tamelijk geniale titel van een van hun albums: I'm Not A Fan But The Kids Like It. En dat is de leuke kant ervan. Als je een 14-jarig jochie bent heb je in ieder geval een bandje waar je ouders van walgen.

Dit werkt echt op mijn lachspieren, vermakelijk is het zeker. Maar een nekslag voor ieder gerespecteerd genre waar ze mee aan de haal gaan. Ik moet ook bij het zien van de clipjes op de een of andere manier meteen denken aan die geflipte Juggalo's van de Insane Clown Posse.

Bardt1980 schreef:
Ik weet nog niet goed wat ik hier van moet vinden. Het klinkt als een soort van Justin Bieber meets Enter Shikari... maar dan nog fouter!

(embed)

Dit is zo mogelijk nog honderd keer erger dan de foutste nu-metal!

Hoe moeten we dit noemen? Neurotenhiphop?

Die nummers van brokenCYDE vind ik zó slecht dat ik er zelfs niet mee kan lachen (en ik dacht dat het niet erger kon dan Limp Bizkit).

Dikkop
Dat vind ik dus nog veel slechter dan BrokeNCYDE.

Inderdaad echt afgrijselijk.

Ik ben geneigd het 2/3e 'muziek' te noemen... het laatste stuk 'ziek'

Hierbij vergeleken is Rinus geniaal

Beter dan BrokenCYDE.

De muziek deugt, maar de 'zang' is absoluut verschrikkelijk!

Dit vind ik ietsje minder erg dan BrokenCYDE maar nog steeds afgrijselijk door de zang.

Ja, dit klinkt niet helemaal lekker, maar zo slecht is het nou ook weer niet.

Het refrein van dat Frietlied zit nog behoorlijk ingenieus in elkaar trouwens!

Dikkop
Die rap in de Bostella is om bij te huilen.

Vermakelijk topic.

freitzen schreef:
Simon & Garfunkel anno 2011.

(embed)

Wahaha, die van dat nummer "Je zeurt teveel"....lol. Wanstaltig natuurlijk, maar ik moet bekennen dat ik haar wel liever op mijn netvlies zie dan Simon & Garfunkel.....mijn vriendin heeft al meerdere malen gezegd dat ze mij wel zo'n vies oud kereltje ziet worden, hehe.

Bardt1980 schreef:

(embed)

Sodeknetters, inderdaad fouter dan fout.

Bardt1980 schreef:

(embed)
.

Hahaha, prachtig. En de enige kleurling in de video heeft maar een doek voor zijn hoofd gedaan zodat de echte homies hem niet zullen herkennen, anders heeft hij een probleem.....lol.

Ik vind dat Crysalys eigenlijk wel meevallen. De zang is toch ook weer niet zo heel veel anders dan andere bands in dat genre? Alleen dan misschien nóg meer over the top. Ik vind het alleen niet helemaal lekker klinken, maar niet heel slecht. Gewoon niet echt boeiend. Zeker als je net weer eens Brokencyde hebt gehoord.

En bedankt Njal, dit zijn 3 minuten en 16 seconden van mijn leven die ik nooit meer terug krijg!

Doc
Maar..... wanneer komen die skeletten op dat tinnen dak nou?

Dikkop

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:55 uur

geplaatst: vandaag om 08:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.