MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:

Deborah heeft dit keer Sharon

Tja..

Green Day's 45 minute set is cut to 25 minutes by iHeartRadio to make more room for Rihanna and Usher [Usher's set went 20 minutes longer than it was meant to] so Billie Joe armstrong stops halfway through Basket Case to play a new song only to realise that they have 1 minute left on the stage. He gets angry and complains before smashing his guitar and flipping the camera off during Green Days set at i Heart Radio music festival in Las Vegas.

Mja, ik las net ook al dat hij zich heeft laten opnemen in een afkickcentrum, dus hij zal wel een beetje onder invloed zijn geweest

Een Justin Bieber punkband claimt dat ze niet Justin Bieber zijn. Jaja, ze sprekena allebei hetzelfde publiek aan

Okee, ik zoek dekking.

Dikkop schreef:
Jammergenoeg is deze video meer irritant dan dat hij grappig is.
Maar qua wansmaak doen Hot Problems het vrij goed.

(embed)

OMFG, uit welk land komt dit?

tnf
Nummer 1 geweest in Italië. Binnenkort ook hier?

Hahaha, het lijkt wel zo'n Jamba-reclame uit 2004/2005.

Manita vind het een beetje moeilijk om met laarzen met hakken op nat gras te moeten lopen.
Zingen vindt ze ook een beetje moeilijk trouwens...

Dikkop
Hoe langer je er naar luistert, hoe erger het wordt.
Fantastisch

Je zou nu als zoon / dochter van Manita in de brugklas van een VMBO zitten. Dat gaan hele dure psychiaters worden voor de rest van je leven.

tnf
Nou, het filmpje heeft inmiddels ruim 113.000 views gehad, dus zoon/dochterlief zou wel kunnen opscheppen dat mams beroemd is.

(In ieder geval in Nederland, waar bijna alle views vandaan komen.)

2MY
Ik heb een nieuw idool gevonden. Lieve Manita, ik wil je wel eens in jouw sas brengen

tnf
YouTube - Nicole Westbrook - It's Thanksgiving (Official Video)

(Om de een of andere reden kan deze video niet gewoon ge-embed worden, dan zie ik niets meer dan een wit vlak.)

tnf schreef:
YouTube - Nicole Westbrook - It's Thanksgiving (Official Video)

(Om de een of andere reden kan deze video niet gewoon ge-embed worden, dan zie ik niets meer dan een wit vlak.)

Dan moet je dat &feature stuk uit de link verwijderen:

Ik heb het overigens nog steeds niet aangedurfd om dit nummer te beluisteren maar het is van dezelfde producers/schrijvers als Rebecca Black's "Friday" en schijnt er ook nog eens erg op te lijken.

Dikkop
Ik moest echt luidop lachen toen die zwarte kerel van Rebacca Black tevoorschijn kwam.
Wat een fake smile.
Patrice Wilson is een held.

Hij heeft trouwens ook zijn eigen nummers.
Het begint aan 2:22.

tnf
GrafGantz schreef:
(quote)

Dan moet je dat &feature stuk uit de link verwijderen:

(embed)

Ik heb het overigens nog steeds niet aangedurfd om dit nummer te beluisteren maar het is van dezelfde producers/schrijvers als Rebecca Black's "Friday" en schijnt er ook nog eens erg op te lijken.

Zelfs met het geluid uit is het bij tijd en wijle al lollig.

REUNIE VAN DE EEUW!!!!

Die van Vlemmix was inderdaad legendarisch slecht

tnf
Maar ja, heeft 'ie uberhaupt ooit een goede plaat gemaakt?

Dit vind ik echter nog steeds het dieptepunt:

tnf
Nog een leuk kerstliedje nodig?

tnf
Een hele vroege Vader Abraham, en hij ontkent zelf glashard dat 'ie dit is:

Dikkop
Dat nummer van Raffie en de Sylvie's lijkt, ondanks dat het maar 2 minuten half duurt, eeuwig te blijven doorgaan. zo'n irritant nummer.

Jawel, een door een kind gezongen smartlap over ET. Haalde de onderste regionen van de Nationale Hitparade in 1983, geholpen door de piraten. Let op tekstje op de hoes.

Nederlandse boyband met half Nederlandse/half Engelse teksten.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:53 uur

geplaatst: vandaag om 20:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.