menu

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:

Het bericht over tukkertje Lorenzo vond ik niet meer in de link van Michiel Cohen maar misschien interessant genoeg voor een tweede poging:
DPG Media Privacy Gate - tubantia.nl

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Paulski schreef:
Het houdt niet op, niet vanzelf.

(embed)

(embed)

Volgens mij komt hij uit Hengelo want de opnames van de tweede clip zijn hier opgenomen.

Dit is ook ernstig.

Tukkertje Lorenzo houdt voor de videoclips dezelfde kleren aan...

En er was er nog eentje, maar die kan ik niet terugvinden...

Michiel Cohen schreef:
Dit is ook ernstig.
(embed)
(embed)

Het dient een doel, de jeugd op een voor hen aantrekkelijke manier voorlichten. Jij en ik behoren niet tot de doelgroep.

Geloof het of niet maar deze ongein haalde in 1985 de 21e plek in de top 40. Met flauwe parodietjes op reclame van toen en verwijzingen naar het beleid van toenmalig minister Brinkman om sluikreclame tegen te gaan. Nog een stuk flauwer dan Rubberen Robbie een paar jaar eerder en dat wil wat zeggen, daar heeft het wel iets van weg.

tnf
Blijkbaar was het in de carnavalsperiode.

Als je na wat teveel bier amper nog op je benen kan staan, ga je hier misschien nog de lol van inzien.

Haha, wat een mooi inconsistent verhaal van Wimmie. Geen touw aan vast te knopen....De nieuwe vriend van zijn ex heeft een ring die hij ooit heeft gehad.....hilarisch

De video die ik meer dan een decennium geleden in dit topic poste is stuk, dus dat is het excuus om het gewoon nog eens te doen. Dit is het raarste nummer dat ooit de top 40 wist te halen (in die zin een tip voor Shaky ) en begrijp hem nog steeds niet. Was elke betrokkene doof? Is dit de Nederlandse variant op The Shaggs? Is dit wat je krijgt als Captain Beefheart of Frank Zappa zich hadden gestort op het Nederlandse levenslied (dat orgeltje) ?. Het werd op de radio gedraaid, alleen al omdat het in de top 40 stond. Twee weken maar in 1965, maar toch; Ik presenteer u Max en Betsy Anders met Zwaluw Ach Zwaluw. Het gekke is, de hit die Max en Betsy een jaar later hadden (de limerickhit Fijn op Terschelling) is een licht ondeugende variant op Gert en Hermien, maar klinkt een stuk meer doorsnee. En is een duif niet een geschiktere vogel als je op een boodschap van je lieveling wacht.

Max heet eigenlijk Rinus en Betsy is haar echte naam. Het was een Gronings echtpaar.

Gaat op de lijst starbright boy, komt binnenkort een keertje langs in het topic Ooit in de Top 40-meter #2. Ik ga er nu nog niet op klikken, ben bang dat ik deze niet al te vaak wil gaan horen

Die laatste is goei

Die eerste is ook goei hoor. In tempo meezingen is blijkbaar optioneel

Hallo!
Dit is toch wel de overtreffende trap van smakeloosheid.
Wat een prutserigheid zeg.
Ryan Babel - Open Letter (Official Music Video) - YouTube

starbright boy schreef:

Max heet eigenlijk Rinus en Betsy is haar echte naam. Het was een Gronings echtpaar.

Max en Betsy Anders | Nldiscografie.nl
Max En Betsy Anders | Discography | Discogs

Ge-wel-dig! Michiel Cohen.

Omdat je een fan bent.

When in London, altijd flashbacks naar deze remake

Als je op het dak staat, krijg je met onderstaande video het laatste zetje:

ik moest plotsklaps aan deze ome denken. Zal waarschijnlijk voor sommigen een volksheld zijn. Aangezien de bijbehorende plaat hier nog niet is toegevoegd vond ik hier de geschikte plaats om het te vermelden:

Lang geleden zongen we: "Hassan heeft een nieuwe jassan, net gekocht bij Zeeman, hij heeft er gelijk twee van". Valt me toch gigantisch tegen dat het echte nummer al na een paar tellen in de herhaling valt en het koor vals zingt.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.