Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2017, 20:51 uur
Zoals verwacht snapten de D artiesten niets van Hongarije en nu ook niets van Kroatië. 

0
geplaatst: 11 mei 2017, 20:51 uur
Aoibhin schreef:
Zoals verwacht snapten de D artiesten niets van Hongarije en nu ook niets van Kroatië.
Ik snap niks van al die opgegraven lijken daar.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 20:54 uur
starbright boy schreef:
Dat ze ons daar volgend jaar neerzetten!
Goed plan! Wij hebben er verstand van én we zijn grappiger. En knapper misschien ook wel, dat kan ik niet van iedereen beoordelen. Dat ze ons daar volgend jaar neerzetten!

0
geplaatst: 11 mei 2017, 20:56 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Goed plan! Wij hebben er verstand van én we zijn grappiger. En knapper misschien ook wel, dat kan ik niet van iedereen beoordelen.
Gewoon het fotoboek hier openen (of ze er allemaal in staan weet ik niet). Maar moet lukken toch

Wel onder één voorwaarde: ik wil het met onweerwolf over Joan hebben dan

0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:09 uur
TV aan voor de ene halve finale, teletekst voor die andere Europese halve finale, ik ben er ook klaar voor!
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:13 uur
Nou Servië maakt in ieder geval al kans op de Barbara Dex Award. Kunnen ze in ieder geval iets winnen deze week.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:14 uur
Servië: hopelijk draagt ze een leuke onderbroek met dat doorschijnende licht. Oh, ze heeft een nummer gezongen. Ben het al weer vergeten. Die dansende meneer was wel leuk geloof ik. Heeft de bruidswinkel in Kiev uitverkoop dit jaar? Alweer een bruidsjurk.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:14 uur
Dat was wel overduidlijk het voorbeeld. Het is alleen best wel een stukje minder goed. Maar gaat wel door, maar zaterdag niet voorbij de middenmoot.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:16 uur
Oostenrijk: hey Oostenrijk stuurt nu een lief mini-baardje. Als ie nu een jurk had aangetrokken zouden ze weer winnen.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:16 uur
Leuk liedje dit van Oostenrijk. Gaat hopelijk door, ondanks de vocale uitglijder van gisteren.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:17 uur
Maar hele volksstammen lopen weg met dit soort gasten. De term singer-songwriter staat helaas vaker voor dit soort inwisselbare Sky Radiopop. Gaat ook door denk ik.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:19 uur
Ik denk niet dat die Oostenrijker de kritiek van Jan Smit nog te boven komt..
0
Onweerwolf schreef:
Jan Smit zou ik trouwens ook doen.
Jan Smit zou ik trouwens ook doen.
Nou bah nee, dan gaat onze smaak toch uit elkaar lopen vrees ik. Zelfs niet in de lente.
0
Macedonië: ach meiske toch. Mama worden was inderdaad een beter plan dan hier te komen kwelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.