MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Precies.

Zoals verwacht snapten de D artiesten niets van Hongarije en nu ook niets van Kroatië.

Aoibhin schreef:
Zoals verwacht snapten de D artiesten niets van Hongarije en nu ook niets van Kroatië.

Ik snap niks van al die opgegraven lijken daar.

Dat ze ons daar volgend jaar neerzetten!

starbright boy schreef:
Dat ze ons daar volgend jaar neerzetten!
Goed plan! Wij hebben er verstand van én we zijn grappiger. En knapper misschien ook wel, dat kan ik niet van iedereen beoordelen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Je bent zelf het mooiste liedje van allemaal.
Aah, wat lief. Thanks!

stoepkrijt schreef:
(quote)
Goed plan! Wij hebben er verstand van én we zijn grappiger. En knapper misschien ook wel, dat kan ik niet van iedereen beoordelen.

Gewoon het fotoboek hier openen (of ze er allemaal in staan weet ik niet). Maar moet lukken toch

Wel onder één voorwaarde: ik wil het met onweerwolf over Joan hebben dan

Jaaaa, wij volgend jaar daar zitten! Ik ben voor.

Count me in

Zijn pakken met bloemetjes erop hip tegenwoordig?

TV aan voor de ene halve finale, teletekst voor die andere Europese halve finale, ik ben er ook klaar voor!

Er is iets met semi-bruidsjurken dit jaar. Nu Servie ook al.

Jeetje, Fireworks (Katy Perry) iemand?

Nou Servië maakt in ieder geval al kans op de Barbara Dex Award. Kunnen ze in ieder geval iets winnen deze week.

Servië: hopelijk draagt ze een leuke onderbroek met dat doorschijnende licht. Oh, ze heeft een nummer gezongen. Ben het al weer vergeten. Die dansende meneer was wel leuk geloof ik. Heeft de bruidswinkel in Kiev uitverkoop dit jaar? Alweer een bruidsjurk.

Onweerwolf
Servië is één groot cliché.

Dat was wel overduidlijk het voorbeeld. Het is alleen best wel een stukje minder goed. Maar gaat wel door, maar zaterdag niet voorbij de middenmoot.

Leuk Tineke Schouten doet Britney Spears.

Ugh, niveautje Nielson dit.

Oostenrijk: hey Oostenrijk stuurt nu een lief mini-baardje. Als ie nu een jurk had aangetrokken zouden ze weer winnen.

Leuk liedje dit van Oostenrijk. Gaat hopelijk door, ondanks de vocale uitglijder van gisteren.

Maar hele volksstammen lopen weg met dit soort gasten. De term singer-songwriter staat helaas vaker voor dit soort inwisselbare Sky Radiopop. Gaat ook door denk ik.

Prodent rules.

Wat is Jan Smit opeens kritisch!

Jan Smit wil laten weten dat hij ook een mening heeft...

Onweerwolf
Jan Smit zou ik trouwens ook doen.

Onweerwolf
Omdat het lente is.

Ik denk niet dat die Oostenrijker de kritiek van Jan Smit nog te boven komt..

Onweerwolf schreef:
Jan Smit zou ik trouwens ook doen.

Nou bah nee, dan gaat onze smaak toch uit elkaar lopen vrees ik. Zelfs niet in de lente.

Macedonië: ach meiske toch. Mama worden was inderdaad een beter plan dan hier te komen kwelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:39 uur

geplaatst: vandaag om 16:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.