Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:20 uur
Nou Macedonië mag de koffers weer gaan pakken. Dit wordt bottom 3 vandaag. Ze zingt alsof er een lelijk effectje op haar stem zit.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:24 uur
Malta: alweer een trouwjurk?! Ze kijkt alsof ze het meent. Ik weet niet of ze dat doet. Hoe zou een leren stoeipoes pakje haar staan denken jullie? Past toch beter?
0
In Malta is Engels toch een officiele taal. Is niet te horen bij deze zangeres. En weer een fucking bruidsjurk.....
0
Malta gaat wel door, gewoon een goede stem, en een prima liedje.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:25 uur
Ik betwijfel of Malta doorgaat. Maar Malta onderschatte ik vorig jaar ook al volkomen.
1
geplaatst: 11 mei 2017, 21:26 uur
aERodynamIC schreef:
Malta: alweer een trouwjurk?! Ze kijkt alsof ze het meent. Ik weet niet of ze dat doet. Hoe zou een leren stoeipoes pakje haar staan denken jullie? Past toch beter?
Krijgt ze waarschijnlijk niet over de heupen.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:27 uur
Roemenie is er een uit de categorie: Als dit niet doorgaat dan eet ik mijn sok op. Ondanks de semi-rap.
En stiekem gewoon de leukste inzending tot nu toe deze avond.
En stiekem gewoon de leukste inzending tot nu toe deze avond.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:27 uur
Roemenië: Nou Oostenrijk gaat zeker door dit jaar. Tirol is op de kaart gezet. Jodelen wordt de nieuwe trent. Wat? Roemenië? Oh? Jodelahiti en op naar de top. Graag voor zaterdag een kek dansje er bij en dan is het af.
Wat zeiden onweerwolf en starbright boy ook al weer over die jongen uit Bulgarije? Nou, ehm, ik.....
....ik zou hem zangles aanraden
Wat zeiden onweerwolf en starbright boy ook al weer over die jongen uit Bulgarije? Nou, ehm, ik.....
....ik zou hem zangles aanraden

0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:33 uur
Feilloos gezongen en optreden kunnen ze. Liedje vind ik nog steeds weinig aan, maar ik denk dat ze het halen.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:33 uur
Nederland: schatten van meiden, kunnen zingen, gaan wel door, maar dat oubollige nummer. Man, man, man.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:34 uur
Qua zang is dit gewoon erg goed.
3 zangeressen die goed zingen, al zien ze er niet echt goed uit.
Als ze de zang beoordelen, dan moeten ze gewoon gemakkelijk door zijn.
3 zangeressen die goed zingen, al zien ze er niet echt goed uit.
Als ze de zang beoordelen, dan moeten ze gewoon gemakkelijk door zijn.
0
OG3NE heeft alles eruit gehaald wat erin zat, maar het blijft jammer van dat nummer. Naar de finale gaan ze dan wel weer makkelijk.
0
Prachtig gezongen. Ze zingen veel te goed voor zo'n middelmatige track.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 21:35 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.