MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
De act van Bulgarije ziet er tof uit; understated, maar effectief. Verder ook goed gedaan en goed nummer. Kan deze semi wel eens winnen.

Sofia 2018 gaat het net niet worden denk ik. Maar nummer kan zo de hitlijsten in. Top 5 wel.

Onweerwolf
Extreem sterkte act. Komt helemaal uit de verf.

Mensen hier; bescherm jullie oren! Nu het nog kan! Er komt nu echt afgrijselijke teringherrie aan.

Dalbello

Onweerwolf
Dit is met afstand het slechtste nummer dit jaar.

Litouwen: Björk komt toch niet uit Litouwen? Maar dan gaat mevrouw zingen en laat ze haar nummer horen. Gelukkig. Geen Björk. Het nummer zelf is wel een beetje 'bjeeeuuurrkkkk". Waar is het toilet?

Nou ja teringherrie, het is niet sterk nee. Wel een leuk knotje, dat dan weer wel

Litouwen: Basloopje en blazertjes zijn best ok, de zangeres is best vervelend. Mix klopt ook niet helemaal lijkt het. Die blazers lijken twee straten verder ingespeeld. Lied is best een puinhoop met puzzelstukjes die soms leuk zijn , vaak ook niet, maar niet helemaal combineren.

"Feel the rain of revolution"
Ik heb geprobeerd met de rest van het nummer te begrijpen waar deze zin vandaan komt, maar het is me niet gelukt.

Het knotje vond ik ook wel leuk.

Kristel van K3?

Hahaha, het klinkt echt als Modern Talking, dat is haast wel weer lef van van Estland. De zoveelste trouwjurk ook.

Wel een vent met uitstraling.

Onweerwolf
Het ritme van dit nummer is echt onweerstaanbaar.

Estland: en door met de trouwjurken. Ik mis Modern Talking. Prodent smile, gebruinde kop. Ach. Ik mis Modern Talking.

Haha wat een geweldig acteur moet dat zijn.

Wel een matig nietszeggend nummer

Onweerwolf
Zanger klinkt als Tony Bennet.

Maar goed. Estland zien we zaterdag ook niet terug lijkt me.

Die blikken in de camera...! Ga stuk hier

Waren Modern Talking wel man en vrouw?

deric raven schreef:
Waren Modern Talking wel man en vrouw?

Ja toch?

Dat scheelde verdomde weinig

Nee man.

Onweerwolf
Dat jaarlijkse geleuter altijd over al die deelnemers die zogenaamd fan zijn van de Nederlandse inzending.

Nou ja, die een van de mannen van Modern Talking was wel wat vrouwelijk. En zong vaak met kopstem.

He daar is die vent van Estland weer!

Gaan we zaterdag wel terug zien

Onweerwolf
aERodynamIC schreef:
(quote)

Ja toch?

Zeker niet.

Vraagje aan de kenners: krijgt Israel wat stemmen op basis van uiterlijk?

Israel: als je niet kan zingen kan je altijd nog mooi wezen. Duimpjes omhoog hoor. Zingen hoef je toch niet te kunnen hier dus gaat wel door. Feestje. Gezellig. Ik leef nog. En om met de woorden van onweerwolf en Starbrightboy te spreken: ik zou.......

Onweerwolf
Poek schreef:
Vraagje aan de kenners: krijgt Israel wat stemmen op basis van uiterlijk?

Een vriendin appt net precies dat ze hem wel eye candy vindt dus ik denk van wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.