Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:14 uur
De act van Bulgarije ziet er tof uit; understated, maar effectief. Verder ook goed gedaan en goed nummer. Kan deze semi wel eens winnen. 

0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:15 uur
Sofia 2018 gaat het net niet worden denk ik. Maar nummer kan zo de hitlijsten in. Top 5 wel.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:15 uur
Mensen hier; bescherm jullie oren! Nu het nog kan! Er komt nu echt afgrijselijke teringherrie aan. 

0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:18 uur
Litouwen: Björk komt toch niet uit Litouwen? Maar dan gaat mevrouw zingen en laat ze haar nummer horen. Gelukkig. Geen Björk. Het nummer zelf is wel een beetje 'bjeeeuuurrkkkk". Waar is het toilet?
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:18 uur
Nou ja teringherrie, het is niet sterk nee. Wel een leuk knotje, dat dan weer wel
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:19 uur
Litouwen: Basloopje en blazertjes zijn best ok, de zangeres is best vervelend. Mix klopt ook niet helemaal lijkt het. Die blazers lijken twee straten verder ingespeeld. Lied is best een puinhoop met puzzelstukjes die soms leuk zijn , vaak ook niet, maar niet helemaal combineren.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:19 uur
"Feel the rain of revolution"
Ik heb geprobeerd met de rest van het nummer te begrijpen waar deze zin vandaan komt, maar het is me niet gelukt.
Het knotje vond ik ook wel leuk.
Ik heb geprobeerd met de rest van het nummer te begrijpen waar deze zin vandaan komt, maar het is me niet gelukt.
Het knotje vond ik ook wel leuk.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:21 uur
Hahaha, het klinkt echt als Modern Talking, dat is haast wel weer lef van van Estland. De zoveelste trouwjurk ook.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:21 uur
Estland: en door met de trouwjurken. Ik mis Modern Talking. Prodent smile, gebruinde kop. Ach. Ik mis Modern Talking.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:22 uur
Haha wat een geweldig acteur moet dat zijn.
Wel een matig nietszeggend nummer
Wel een matig nietszeggend nummer
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:24 uur
deric raven schreef:
Waren Modern Talking wel man en vrouw?
Waren Modern Talking wel man en vrouw?
Ja toch?
0
Onweerwolf
Dat jaarlijkse geleuter altijd over al die deelnemers die zogenaamd fan zijn van de Nederlandse inzending.
0
Nou ja, die een van de mannen van Modern Talking was wel wat vrouwelijk. En zong vaak met kopstem.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:25 uur
He daar is die vent van Estland weer!
Gaan we zaterdag wel terug zien
Gaan we zaterdag wel terug zien
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:25 uur
Vraagje aan de kenners: krijgt Israel wat stemmen op basis van uiterlijk?
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:26 uur
Israel: als je niet kan zingen kan je altijd nog mooi wezen. Duimpjes omhoog hoor. Zingen hoef je toch niet te kunnen hier dus gaat wel door. Feestje. Gezellig. Ik leef nog. En om met de woorden van onweerwolf en Starbrightboy te spreken: ik zou....... 

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2017, 22:27 uur
Poek schreef:
Een vriendin appt net precies dat ze hem wel eye candy vindt dus ik denk van wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.