Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:27 uur
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:27 uur
Onweerwolf schreef:
Een vriendin appt net precies dat ze hem wel eye candy vindt dus ik denk van wel.
(quote)
Een vriendin appt net precies dat ze hem wel eye candy vindt dus ik denk van wel.
Ja, je kunt niet allemaal knulletjes leuk vinden natuurlijk

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2017, 22:28 uur
Ik heb trouwens een Modern Talking shirt.
(Of gaat dit te ver?)
(Of gaat dit te ver?)
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:29 uur
Ik vind het wel tof dat een joods (neem ik aan) iemand uit Israel 'Allah allah' als refrein zingt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2017, 22:29 uur
Betreffende vriendin heeft anders wel een geschiedenis voor wat betreft knulletjes.

0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:30 uur
Door zijn:
Oostenrijk
Malta
Roemenië
Nederland
Denemarken
Noorwegen
Wit-Rusland
Bulgarije
Estland
Israël
Oostenrijk
Malta
Roemenië
Nederland
Denemarken
Noorwegen
Wit-Rusland
Bulgarije
Estland
Israël
Malta really

0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:33 uur
Mijn punten (niet voor eigen land):
12 Bulgarije
10 Hongarije
8 Estland
7 Noorwegen
6 Wit-Rusland
5 Roemenië
4 Israël
3 Malta
2 Oostenrijk
1 Kroatië
12 Bulgarije
10 Hongarije
8 Estland
7 Noorwegen
6 Wit-Rusland
5 Roemenië
4 Israël
3 Malta
2 Oostenrijk
1 Kroatië
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:33 uur
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:34 uur
Ik denk dat deze landen doorgaan:
Oostenrijk
Roemenië
Nederland
Hongarije
Denemarken
Noorwegen
Wit-Rusland
Bulgarije
Estland
Israël
Oostenrijk
Roemenië
Nederland
Hongarije
Denemarken
Noorwegen
Wit-Rusland
Bulgarije
Estland
Israël
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:36 uur
Nee, ik wist niet meer wie ik als laatste moest plaatsen, maar was Hongarije vergeten (mijn nummer 2 vanavond).
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:37 uur
aERodynamIC schreef:
Nee, ik wist niet meer wie ik als laatste moest plaatsen, maar was Hongarije vergeten (mijn nummer 2 vanavond).
(quote)
Ja ik dacht al

0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:37 uur
DOOR!:
Roemenië
Hongarije
Wit-Rusland
Bulgarije
door:
Nederland
Oostenrijk
Kroatië
d'r op:
Servië
Noorwegen
Israel
d'r onder
Malta
Denemarken
Ierland
Estland
koffers:
San Marino
Zwitserland
FYR Macedonië
Litouwen
Roemenië
Hongarije
Wit-Rusland
Bulgarije
door:
Nederland
Oostenrijk
Kroatië
d'r op:
Servië
Noorwegen
Israel
d'r onder
Malta
Denemarken
Ierland
Estland
koffers:
San Marino
Zwitserland
FYR Macedonië
Litouwen
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:40 uur
Een paar van mijn bevindingen:
Macedonië en Israël waren beiden vrij beroerd gezongen. IMRI zal nog wel gered worden door zijn looks en zijn gunstige startpositie.
Estland was ontzettend rommelig. Beiden zaten er qua timing een paar keer naast, het was slecht in beeld gebracht en die grijs van Koit kan ik niet uitstaan. Gaat wel door, maar ambities voor een mooie notering kunnen overboord.
Wie waren er wel goed? Hongarije en Nederland hebben het meeste indruk gemaakt. Beiden erg sterk. Ook Kroatië vond ik goed, ik hoop dat het genoeg is voor een finaleplaats. En Oostenrijk! Die gast bracht het erg leuk. Die verdient een finaleplaats.
Noorwegen vond ik ook best goed, maar niet spectaculair. En San Marino viel me ook helemaal niet tegen eigenlijk. Gaat er wel gewoon keihard uit natuurlijk.
Macedonië en Israël waren beiden vrij beroerd gezongen. IMRI zal nog wel gered worden door zijn looks en zijn gunstige startpositie.
Estland was ontzettend rommelig. Beiden zaten er qua timing een paar keer naast, het was slecht in beeld gebracht en die grijs van Koit kan ik niet uitstaan. Gaat wel door, maar ambities voor een mooie notering kunnen overboord.
Wie waren er wel goed? Hongarije en Nederland hebben het meeste indruk gemaakt. Beiden erg sterk. Ook Kroatië vond ik goed, ik hoop dat het genoeg is voor een finaleplaats. En Oostenrijk! Die gast bracht het erg leuk. Die verdient een finaleplaats.
Noorwegen vond ik ook best goed, maar niet spectaculair. En San Marino viel me ook helemaal niet tegen eigenlijk. Gaat er wel gewoon keihard uit natuurlijk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2017, 22:41 uur
Door:
Roemenië
Hongarije
Denemarken
Ierland
Kroatië
Noorwegen
Wit-Rusland
Bulgarije
Estland
Israël
Roemenië
Hongarije
Denemarken
Ierland
Kroatië
Noorwegen
Wit-Rusland
Bulgarije
Estland
Israël
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:42 uur
12 Hongarije
10 Bulgarije
8 Roemenië
7 Noorwegen
6 Belarus
5 Croatia
4 Oostenrijk
3 Nederland
2 Israel
1 Denemarken
10 Bulgarije
8 Roemenië
7 Noorwegen
6 Belarus
5 Croatia
4 Oostenrijk
3 Nederland
2 Israel
1 Denemarken
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:42 uur
Die uithalen van Anja vond ik indrukwekkend, maar het hele nummer viel me wat tegen. De studioversie vind ik een pak beter.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:45 uur
Poek schreef:
Vraagje aan de kenners: krijgt Israel wat stemmen op basis van uiterlijk?
Ik heb er totaal geen verstand van, maar zelfs ik zie dat het een knappe vent is. En hij heeft een betere glimlach in huis dan Koit. Dus ja. Vraagje aan de kenners: krijgt Israel wat stemmen op basis van uiterlijk?

0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:45 uur
Ik zal vast iets vergeten maar volgens mij vind ik dit de leukste Wit-Russische inzending ooit. Dat is nogal vaak rommel geweest.
0
geplaatst: 11 mei 2017, 22:54 uur
Poek schreef:
Ik vermoed trouwens dat iemand na dinsdag tegen Jan Smit gezegd heeft dat ie wel wat kritischer had mogen zijn (en dat had ie ook).
Dat denk ik ook, alleen is hij kritisch op de verkeerde momenten. Hij hoort overal valse noten waar ze er niet zijn.Ik vermoed trouwens dat iemand na dinsdag tegen Jan Smit gezegd heeft dat ie wel wat kritischer had mogen zijn (en dat had ie ook).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.