Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2017, 08:11 uur
Mijn voorspelling:
1. Portugal (Hoewel ik de eerste vijf niet kansloos acht, is dit denk ik toch de te kloppen inzending)
2. Bulgarije (Mits hij net zo goed zingt als in de semi)
3. Armenië (Ondanks de ongunstige loting)
4. Italië (Gaat zijn status als (voormalige?) topfavoriet niet helemaal waarmaken)
5. België (Als ze iedereen wegblaast wellicht hoger, hierachter, tussen 5 en 6 een serieus gat, blijft een ontzettend sterk liedje)
6. Roemenië (Staat na de jurystemmen niet erg hoog, maar maakt een hele flinke sprong, op het publiekspodium)
7. Zweden (Hoewel ik het maar zo-zo vind, slaan alle aanwijzingen toch weer positief uit voor het nummer)
8. Frankrijk (Dat het als laatste komt helpt wel)
9. Hongarije (Doet het vooral goed bij jury’s)
10. Moldavië (Stiekem heel geraffineerd en populair)
11. Kroatië (Moeilijk in te schatten, maar ik gok dat dit het redelijk goed gaat doen)
12. Australië (Een wat mindere Australische inzending)
13. Azerbeidzjan (Zou misschien wat hoger zijn gekomen als dit tegen het einde zat)
14. Verenigd Koninkrijk (Gaat de Britten weer tegenvallen, maar hoger dan dit verwacht ik dit niet, maar is wel het beste resultaat sinds 2011)
15. Wit-Rusland (Behoorlijk gimmicky, maar wijkt lekker af van de rest en doet het daardoor niet onaardig)
16. Nederland (middenmoot, meer gaat er niet inzitten)
17. Israel (heeft last van ongunstige loting en sneeuwt onder, door bijvoorbeeld Zweden)
18. Cyprus (Net niet geraffineerd genoeg om verder te komen)
19. Noorwegen (Gewoon niet sterk genoeg om hoger te komen)
20. Griekenland (Hakken over de sloot de finale in, haalt dit door vriendenstemmen)
21. Oekraïne (Publiek dat hier voor gaat is simpelweg niet groot genoeg)
22. Oostenrijk (Gaat finaal ondersneeuwen, zo’n nummer dat lager eindigt dat het na zijn halve finaleplek lijkt)
23. Polen (Matig nummer met ongunstige startplek)
24. Duitsland (Kabbelt zonder naar een hoogtepunt te gaan, gewoon matig liedje)
25. Denemarken (Ik begreep de finaleplek al niet)
26. Spanje (Luie inzending, gaat niet overkomen)
Als dit het wordt zou het trouwens zeldzaam dicht tegen mijn smaak aan hangen, op de uitschakeling van Finland (en heel misschien nog één andere die ik overweeg punten te geven) na, zit alles uit mijn top 10 hier in en heb vind ik de hele top 6 goed.
1. Portugal (Hoewel ik de eerste vijf niet kansloos acht, is dit denk ik toch de te kloppen inzending)
2. Bulgarije (Mits hij net zo goed zingt als in de semi)
3. Armenië (Ondanks de ongunstige loting)
4. Italië (Gaat zijn status als (voormalige?) topfavoriet niet helemaal waarmaken)
5. België (Als ze iedereen wegblaast wellicht hoger, hierachter, tussen 5 en 6 een serieus gat, blijft een ontzettend sterk liedje)
6. Roemenië (Staat na de jurystemmen niet erg hoog, maar maakt een hele flinke sprong, op het publiekspodium)
7. Zweden (Hoewel ik het maar zo-zo vind, slaan alle aanwijzingen toch weer positief uit voor het nummer)
8. Frankrijk (Dat het als laatste komt helpt wel)
9. Hongarije (Doet het vooral goed bij jury’s)
10. Moldavië (Stiekem heel geraffineerd en populair)
11. Kroatië (Moeilijk in te schatten, maar ik gok dat dit het redelijk goed gaat doen)
12. Australië (Een wat mindere Australische inzending)
13. Azerbeidzjan (Zou misschien wat hoger zijn gekomen als dit tegen het einde zat)
14. Verenigd Koninkrijk (Gaat de Britten weer tegenvallen, maar hoger dan dit verwacht ik dit niet, maar is wel het beste resultaat sinds 2011)
15. Wit-Rusland (Behoorlijk gimmicky, maar wijkt lekker af van de rest en doet het daardoor niet onaardig)
16. Nederland (middenmoot, meer gaat er niet inzitten)
17. Israel (heeft last van ongunstige loting en sneeuwt onder, door bijvoorbeeld Zweden)
18. Cyprus (Net niet geraffineerd genoeg om verder te komen)
19. Noorwegen (Gewoon niet sterk genoeg om hoger te komen)
20. Griekenland (Hakken over de sloot de finale in, haalt dit door vriendenstemmen)
21. Oekraïne (Publiek dat hier voor gaat is simpelweg niet groot genoeg)
22. Oostenrijk (Gaat finaal ondersneeuwen, zo’n nummer dat lager eindigt dat het na zijn halve finaleplek lijkt)
23. Polen (Matig nummer met ongunstige startplek)
24. Duitsland (Kabbelt zonder naar een hoogtepunt te gaan, gewoon matig liedje)
25. Denemarken (Ik begreep de finaleplek al niet)
26. Spanje (Luie inzending, gaat niet overkomen)
Als dit het wordt zou het trouwens zeldzaam dicht tegen mijn smaak aan hangen, op de uitschakeling van Finland (en heel misschien nog één andere die ik overweeg punten te geven) na, zit alles uit mijn top 10 hier in en heb vind ik de hele top 6 goed.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 08:20 uur
0
geplaatst: 13 mei 2017, 09:17 uur
Zojuist alle 26 finalisten beluisterd en het viel me helaas niet mee. Ik volg al dik 30 jaar bewust het ESF. De afgelopen jaren vond ik best goed met een aantal heerlijke uitschieters. Maar vanavond zal het voor mij iig een zware zit worden. Ik kom eerlijk waar niet eens tot een Top 10 deze keer. Een Top 5 gaat het worden. Niet wat ik verwacht dat de uitslag gaat worden maar dit zijn nummers die ik wel kan waarderen.
1) Roemenië (Voor mij met afstand het heerlijkste nummer om naar te luisteren. Boekarest 2018).
2) Polen (My guilty pleasure blijkbaar dit jaar gezien de bijzonder lage noteringen. Me like!).
3) Bulgarije (Mocht Roemenië het niet redden dan duim ik voor Sofia 2018. Erg goed voor ESF begrippen).
4) Portugal (Stukje kunst op het ESF. Zou mooi zijn als dit wint als een soort statement).
5) Verenigd Koninkrijk (Zo een beetje de beste inzending van ze van de laatste pakweg 20 jaar).
Nederland vocaal prima maar te saai nummer en dito performance. Ik schat een 12e plek in.
1) Roemenië (Voor mij met afstand het heerlijkste nummer om naar te luisteren. Boekarest 2018).
2) Polen (My guilty pleasure blijkbaar dit jaar gezien de bijzonder lage noteringen. Me like!).
3) Bulgarije (Mocht Roemenië het niet redden dan duim ik voor Sofia 2018. Erg goed voor ESF begrippen).
4) Portugal (Stukje kunst op het ESF. Zou mooi zijn als dit wint als een soort statement).
5) Verenigd Koninkrijk (Zo een beetje de beste inzending van ze van de laatste pakweg 20 jaar).
Nederland vocaal prima maar te saai nummer en dito performance. Ik schat een 12e plek in.
1
geplaatst: 13 mei 2017, 09:32 uur
Het meezinggehalte ligt weer zeer hoog 
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18404148_10212965337431123_6857318046719912936_o.jpg?oh=f840b7677502dc8b2cd69b6193ed01bb&oe=59BB623F

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18404148_10212965337431123_6857318046719912936_o.jpg?oh=f840b7677502dc8b2cd69b6193ed01bb&oe=59BB623F
1
geplaatst: 13 mei 2017, 09:38 uur
En dan wil ik dit jaar gewoon eindigen met mijn grote favoriet. Mijn nummer één. Het werd gedeeld vijfde met België in 1984. Een groot schandaal natuurlijk, want als je dan de Herrey's ziet winnen krab je toch wel eens extra achter je oren.
Het was een leuk onderdeel om te doen (guilty pleasures en favorieten), leuk om van anderen te zien en dit topic was gewoon weer een feestje. Vanavond met wat vrienden kijken en even geen tussendoor commentaren. En dan vooral duimen dat Portugal gaat winnen, een nummer dat wel eens een top 10 favoriet van mij kan gaan worden. Dit nummer bedreigen voor wat betreft de nummer 1 positie is voor nu nog wat te lastig.
Alice e Battiato: I Treni di Tozeur!
Het was een leuk onderdeel om te doen (guilty pleasures en favorieten), leuk om van anderen te zien en dit topic was gewoon weer een feestje. Vanavond met wat vrienden kijken en even geen tussendoor commentaren. En dan vooral duimen dat Portugal gaat winnen, een nummer dat wel eens een top 10 favoriet van mij kan gaan worden. Dit nummer bedreigen voor wat betreft de nummer 1 positie is voor nu nog wat te lastig.
Alice e Battiato: I Treni di Tozeur!
0
geplaatst: 13 mei 2017, 09:57 uur
I Treni di Tozeur!
Ook echt absoluut een van mijn grote topfavorieten. Prachtig nummer en schandalig inderdaad dat het dat jaar niet won.
Ook echt absoluut een van mijn grote topfavorieten. Prachtig nummer en schandalig inderdaad dat het dat jaar niet won.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 09:58 uur
Ik waag me ook even aan een voorspeling, met beknopte uitleg:
1. Portugal (ik hoop het vooral heel erg, maar zie het ook echt wel gebeuren; naast Bulgarije de enige die ik zowel van jury als televote heel veel punten zie krijgen)
2. Bulgarije (ook dit kan zomaar eens een winnaar worden; veel Rusland diaspora punten, kwalitatief sterk en juryvriendelijk liedje)
3. Italië (zal de maandenlange favorietenrol niet gaan waarmaken; veel punten van de televote zitten erin, maar hij gaat niet bijster goed scoren bij de jury)
4. Armenië (gewoon een slimme inzending met goede staging; kan veel diasporastemmen verwachten, ook juryvriendelijk)
5. België (ondanks de wankele live performance gaat Blanche het gewoon goed doen, met name bij de televote)
6. Roemenië (zal enorm veel televote punten krijgen, springt er ook echt uit)
7. Frankrijk (goed nummer, zowel televote als juryvriendelijk en een goede startplek)
8. Azerbeidzjan (krijgt uiteraard veel jurypunten en verder een act die er echt uit springt)
9. Hongarije (opvallend nummer dat eruit springt, zal zowel van jury als publiek veel krijgen)
10. Moldavië (een van de verrassingen van dit jaar, gaat veel televote stemmen krijgen)
11. Zweden (gaat buiten de top 10 vallen; de jury zal er nog wel voor gaan, maar het publiek heeft weinig met deze gladjakker, mark my words)
12. Kroatië (zal een respectabele positie weten te bemachtigen met hulp van veel Balkan televote stemmen en nog wat support van de jury)
13. Verenigd Koninkrijk (Lucie zal vooral veel punten van de jury krijgen, van het publiek iets minder, met als eindresultaat een van hun beste uitslagen in jaren)
14. Nederland (zal hoog eindigen bij de jury “want ze zingen zo goed”, maar het publiek gaat hier niet warm voor lopen, met als eindresultaat een plekje in het midden)
15. Oekraïne (zal wel wat stemmen van de televote weten te vergaren en ook wel wat van de jury, maar opnieuw een hoge positie zit er niet in)
16. Wit-Rusland (vrolijk, opvallend, zal vooral scoren in de televote, maar niet zo bij de jury)
17. Australië (ik vergat deze inzending net op te nemen in mijn lijstje, wat wel genoeg zegt; dit wordt de laagste score tot nu toe voor Australië en zal alleen wat jurypunten weten te vergaren)
18. Noorwegen (typisch zo’n inzending die alleen wat punten uit West-Europa bij elkaar weet te sprokkelen en niets krijgt uit het Oosten)
19. Israël (goede opener, maar zal worden vergeten wegens niet al te bijzonder)
20. Polen (diaspora stemmen gaan hun lot niet redden; 2e startpositie, flets lied, zal worden vergeten)
21. Griekenland (is vermoedelijk al met de hakken over de sloot doorgegaan; zal zowel bij jury als televote – m.u.v. de 12 van jeweetwelwie – geen potten breken)
22. Cyprus (ging vermoedelijk al met de hakken over de sloot door en zal geen potten breken m.u.v. de 12 van jeweetwelwie)
23. Denemarken (is vermoedelijk ook met de hakken over de sloot doorgegaan en zal veel punten verliezen door te dienen als ‘opvulmateriaal’ tussen Italië en Portugal)
24. Oostenrijk (zal helaas helemaal worden opgeslokt in het geweld door zo vroeg te moeten optreden)
25. Duitsland (zal tóch de laatste plek weten te vermijden, vermoedelijk door wat sympathy votes van de jury, van het publiek verwacht ik niks)
26. Spanje (zal bij zowel jury als publiek helemaal niets presteren; wellicht een dubbele nul points?)
1. Portugal (ik hoop het vooral heel erg, maar zie het ook echt wel gebeuren; naast Bulgarije de enige die ik zowel van jury als televote heel veel punten zie krijgen)
2. Bulgarije (ook dit kan zomaar eens een winnaar worden; veel Rusland diaspora punten, kwalitatief sterk en juryvriendelijk liedje)
3. Italië (zal de maandenlange favorietenrol niet gaan waarmaken; veel punten van de televote zitten erin, maar hij gaat niet bijster goed scoren bij de jury)
4. Armenië (gewoon een slimme inzending met goede staging; kan veel diasporastemmen verwachten, ook juryvriendelijk)
5. België (ondanks de wankele live performance gaat Blanche het gewoon goed doen, met name bij de televote)
6. Roemenië (zal enorm veel televote punten krijgen, springt er ook echt uit)
7. Frankrijk (goed nummer, zowel televote als juryvriendelijk en een goede startplek)
8. Azerbeidzjan (krijgt uiteraard veel jurypunten en verder een act die er echt uit springt)
9. Hongarije (opvallend nummer dat eruit springt, zal zowel van jury als publiek veel krijgen)
10. Moldavië (een van de verrassingen van dit jaar, gaat veel televote stemmen krijgen)
11. Zweden (gaat buiten de top 10 vallen; de jury zal er nog wel voor gaan, maar het publiek heeft weinig met deze gladjakker, mark my words)
12. Kroatië (zal een respectabele positie weten te bemachtigen met hulp van veel Balkan televote stemmen en nog wat support van de jury)
13. Verenigd Koninkrijk (Lucie zal vooral veel punten van de jury krijgen, van het publiek iets minder, met als eindresultaat een van hun beste uitslagen in jaren)
14. Nederland (zal hoog eindigen bij de jury “want ze zingen zo goed”, maar het publiek gaat hier niet warm voor lopen, met als eindresultaat een plekje in het midden)
15. Oekraïne (zal wel wat stemmen van de televote weten te vergaren en ook wel wat van de jury, maar opnieuw een hoge positie zit er niet in)
16. Wit-Rusland (vrolijk, opvallend, zal vooral scoren in de televote, maar niet zo bij de jury)
17. Australië (ik vergat deze inzending net op te nemen in mijn lijstje, wat wel genoeg zegt; dit wordt de laagste score tot nu toe voor Australië en zal alleen wat jurypunten weten te vergaren)
18. Noorwegen (typisch zo’n inzending die alleen wat punten uit West-Europa bij elkaar weet te sprokkelen en niets krijgt uit het Oosten)
19. Israël (goede opener, maar zal worden vergeten wegens niet al te bijzonder)
20. Polen (diaspora stemmen gaan hun lot niet redden; 2e startpositie, flets lied, zal worden vergeten)
21. Griekenland (is vermoedelijk al met de hakken over de sloot doorgegaan; zal zowel bij jury als televote – m.u.v. de 12 van jeweetwelwie – geen potten breken)
22. Cyprus (ging vermoedelijk al met de hakken over de sloot door en zal geen potten breken m.u.v. de 12 van jeweetwelwie)
23. Denemarken (is vermoedelijk ook met de hakken over de sloot doorgegaan en zal veel punten verliezen door te dienen als ‘opvulmateriaal’ tussen Italië en Portugal)
24. Oostenrijk (zal helaas helemaal worden opgeslokt in het geweld door zo vroeg te moeten optreden)
25. Duitsland (zal tóch de laatste plek weten te vermijden, vermoedelijk door wat sympathy votes van de jury, van het publiek verwacht ik niks)
26. Spanje (zal bij zowel jury als publiek helemaal niets presteren; wellicht een dubbele nul points?)
0
geplaatst: 13 mei 2017, 10:09 uur
I Treni di Tozeur, ja. Zo'n nummer dat ik bijna niet als favoriet durf te nemen omdat ik dat Aerodynamic gun. Maar ook voor mij is het een hele grote favoriet. Een meesterwerkje. En iedereen die The Herreys beter vond had een levenslang juryverbod moeten krijgen. Waaronder de voltallige Nederlandse en de voltallige Belgische jury. Die gaven dit nummer geen enkel punt namelijk. Overigens ook een erg bijzondere literair aandoende tekst (al ben ik afhankelijk van vertalingen).
0
geplaatst: 13 mei 2017, 10:15 uur
Haha, Diggi-loo, Diggi-ley boven I Treni di Tozeur, serieus? Dat werd destijds al bizar gevonden, hoop ik?
0
geplaatst: 13 mei 2017, 10:17 uur
Diggi-Loo Diggi-Ley vind ik eigenlijk best leuk, als een soort guilty pleasure. Maar winnen van I Treni di Tozeur had het never nooit gemogen.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 10:26 uur
Overigens werd het wel een hit in Nederland (nummer 15), naast de Nederlandse inzending van Maribelle (dat was een kleinere hit) en de winnaar (een grotere hit) de enige.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 10:26 uur
Ik zal me ook eens wagen aan een voorspelling van de top 5:
1 België: Blanche voelt zich steeds beter op het podium en zal vanavond schitteren waardoor ze wint
2 Portugal: Portugal zal het lot ondergaan die ook Amina, Mocedades, ... ondergingen veruit het beste nummer op het songfestival maar wint niet
3 Bulgarije: Zal indruk maken maar niet genoeg om België en Portugal te beconcurreren
4 Italië: Maandenlang favoriet bij bookmakers maar zal live door de mand vallen
5 Roemenië: Hoe hard ik dit nummer ook haat ik moet bekennen dat ik het live eigenlijk wel nog stiekem niet zo slecht vond
Ik zou het als Belg wel leuk vinden als we winnen, maar ik hoop echter toch dat Portugal het wordt.
1 België: Blanche voelt zich steeds beter op het podium en zal vanavond schitteren waardoor ze wint
2 Portugal: Portugal zal het lot ondergaan die ook Amina, Mocedades, ... ondergingen veruit het beste nummer op het songfestival maar wint niet
3 Bulgarije: Zal indruk maken maar niet genoeg om België en Portugal te beconcurreren
4 Italië: Maandenlang favoriet bij bookmakers maar zal live door de mand vallen
5 Roemenië: Hoe hard ik dit nummer ook haat ik moet bekennen dat ik het live eigenlijk wel nog stiekem niet zo slecht vond

Ik zou het als Belg wel leuk vinden als we winnen, maar ik hoop echter toch dat Portugal het wordt.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 10:28 uur
Aoibhin schreef:
Ik zou het hi-la-risch vinden! Nu er door ieder land twee sets punten uitgedeeld mogen worden zou het ook nog eens extra gênant zijn. 26. Spanje (zal bij zowel jury als publiek helemaal niets presteren; wellicht een dubbele nul points?)

Ik zal vanmiddag de rest van jullie voorbeschouwingen eens lezen.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 10:42 uur
Ik las trouwens op Wikipedia dat I Treni di Tozeur geen punten van Nederland gekregen heeft. Ik heb echter niet kunnen vinden wie de juryleden zijn. Was dat uberhaupt publieke informatie? Ik wil aan naming and shaming doen 

2
geplaatst: 13 mei 2017, 10:52 uur
Laat ik dan vandaag ook mijn absolute nummer 1 posten, misschien een goed idee om dat allemaal te doen. Er zijn zat nummers die heel dichtbij komen, waaronder I Treni di Tozeur. Maar mijn favoriet is een nummer wat ik dit jaar al eerder poste. En een nummer dat ook schandalig genoeg niet won. Amina's Le Dernier Qui A Parlé... En ondanks dat ik over sommige oude inzendingen nu heel anders denk dan toen was ik bij dit schandaal op de avond zelf in 1991 al echt heel boos.
1
geplaatst: 13 mei 2017, 11:04 uur
Ik ga vandaag ook mijn absolute favoriet posten, maar ga dit pas doen als ik de top 25 post 
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18422791_10212965745361321_22008133770383978_o.jpg?oh=c66aeebede373b3355578ed29e75f845&oe=59BAA535

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18422791_10212965745361321_22008133770383978_o.jpg?oh=c66aeebede373b3355578ed29e75f845&oe=59BAA535
1
geplaatst: 13 mei 2017, 11:05 uur
Helemaal met je eens starbright boy; dat Amina niet won was echt schandalig. Dit is toch echt wel een stuk beter dan Carola.
Als we doorgaan met topfavorieten dan doe ik ook een duit in het zakje:
Deze plaatste ik vorig jaar al als allereerste en het zal altijd een van mijn absolute topfavorieten blijven. Heel af en toe wisselt het even in mijn top, maar deze zal altijd hoog blijven staan. Sowieso zijn alle nummers van Secret Garden van een ongekende schoonheid, maar Nocturne blijft overall nog altijd een van mijn favoriete nummers van hen. Nooit meer zullen we een nummer op het Songfestival horen met zo weinig tekst erin, maar die heb ik in dit geval ook helemaal niet gemist. De instrumenten waren dit keer dan wel nog steeds live; zou wel erg vreemd zijn als dit allemaal gewoon op band had gestaan.
Als we doorgaan met topfavorieten dan doe ik ook een duit in het zakje:
Deze plaatste ik vorig jaar al als allereerste en het zal altijd een van mijn absolute topfavorieten blijven. Heel af en toe wisselt het even in mijn top, maar deze zal altijd hoog blijven staan. Sowieso zijn alle nummers van Secret Garden van een ongekende schoonheid, maar Nocturne blijft overall nog altijd een van mijn favoriete nummers van hen. Nooit meer zullen we een nummer op het Songfestival horen met zo weinig tekst erin, maar die heb ik in dit geval ook helemaal niet gemist. De instrumenten waren dit keer dan wel nog steeds live; zou wel erg vreemd zijn als dit allemaal gewoon op band had gestaan.

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2017, 11:49 uur
Italië 1984 en Frankrijk 1991 zijn toch wel uitgegroeid tot de twee grootste all-time fan favorites van het ESC. Zeker voor wat betreft nummers die niet wonnen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2017, 11:54 uur
Joy4ever schreef:
Ik vind Polen ook vrij goed weer dit jaar. Het nummer is erg modern, maar op een manier die vrij subtiel is en eigenlijk te subtiel om goed over te komen tijdens de live performance.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 12:20 uur
Heb alles nog eens beluisterd daarnet (dus voor de eerste keer ook de grote 5 + Oekraïne).
Begrijp de ophef om Portugal echt niet. Niet slecht natuurlijk, maar winst? Hopelijk niet.
Even nadenken over mijn eigen lijst, maar mijn persoonlijke favorieten zijn voorlopig Hongarije, België, Armenië, Bulgarije en Roemenië (wellicht ook in die volgorde).
Ook tof: Azerbeidzjan, Italië, Kroatië, Frankrijk, Moldavië, Portugal, Noorwegen en Belarus.
Van de hoge rankings bij de bookies vind ik vooral Zweden en UK maar zo-zo...
Begrijp de ophef om Portugal echt niet. Niet slecht natuurlijk, maar winst? Hopelijk niet.
Even nadenken over mijn eigen lijst, maar mijn persoonlijke favorieten zijn voorlopig Hongarije, België, Armenië, Bulgarije en Roemenië (wellicht ook in die volgorde).
Ook tof: Azerbeidzjan, Italië, Kroatië, Frankrijk, Moldavië, Portugal, Noorwegen en Belarus.
Van de hoge rankings bij de bookies vind ik vooral Zweden en UK maar zo-zo...
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2017, 12:34 uur
Je hebt me al ingehaald Cerclezot. Draai je ze ook allemaal vandaag?
0
geplaatst: 13 mei 2017, 12:49 uur
Ja allemaal als mentale voorbereiding op vanavond ik zit nu aan 143 

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2017, 13:08 uur
Omdat vanavond Bulgarije gaat winnen bij deze mijn all-time lijstje voor dat land.
01. [2012] Sofi Marinova - Love Unlimited
02. [2007] Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov - Water
03. [2013] Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov - Samo Shampioni
04. [2009] Krassimir Avramov - Illusion
05. [2008] Deep Zone & Balthazar - DJ, Take Me Away
06. [2016] Poli Genova - If Love Was A Crime
07. [2010] Miro - Angel Si Ti
08. [2006] Mariana Popova - Let Me Cry
09. [2011] Poli Genova - Na Inat
10. [2005] Kaffe - Lorraine
01. [2012] Sofi Marinova - Love Unlimited
02. [2007] Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov - Water
03. [2013] Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov - Samo Shampioni
04. [2009] Krassimir Avramov - Illusion
05. [2008] Deep Zone & Balthazar - DJ, Take Me Away
06. [2016] Poli Genova - If Love Was A Crime
07. [2010] Miro - Angel Si Ti
08. [2006] Mariana Popova - Let Me Cry
09. [2011] Poli Genova - Na Inat
10. [2005] Kaffe - Lorraine
0
geplaatst: 13 mei 2017, 13:31 uur
0
geplaatst: 13 mei 2017, 13:32 uur
Mijn voorlopige top-10:
12 Hongarije
10 België
8 Armenië
7 Bulgarije
6 Roemenië
5 Azerbeidzjan
4 Italië
3 Frankrijk
2 Moldavië
1 Portugal / Kroatië
Mijn voorlopige voorspelling:
1. Bulgarije
2. Portugal
3. België
4. Roemenië
5. Armenië
6. Italië
7. Hongarije
8. Azerbeidzjan
9. Moldavië
10. Kroatië / Frankrijk
Ik kan duidelijk niet eindigen op 10 landen...
12 Hongarije
10 België
8 Armenië
7 Bulgarije
6 Roemenië
5 Azerbeidzjan
4 Italië
3 Frankrijk
2 Moldavië
1 Portugal / Kroatië
Mijn voorlopige voorspelling:
1. Bulgarije
2. Portugal
3. België
4. Roemenië
5. Armenië
6. Italië
7. Hongarije
8. Azerbeidzjan
9. Moldavië
10. Kroatië / Frankrijk
Ik kan duidelijk niet eindigen op 10 landen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.