Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2017, 21:59 uur
Even niets gepost hier, want ik moest bijkomen van de kippenvel-shock van Portugal. Alsjeblieft, laat dit winnen. Alsjeblieft... Al kan ik ook met Italië leven.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 21:59 uur
Poek schreef:
Ik hoop dat het niet wint, zodat het niet vaak op de radio gedraaid wordt, maar ik snap wel dat mensen het mooi vinden.
Ik hoop dat het niet wint, zodat het niet vaak op de radio gedraaid wordt, maar ik snap wel dat mensen het mooi vinden.
Daar hoef je niet bang voor te zijn, denk ik. De winnares van vorig jaar (Jamala) heb ik nog nooit op de radio gehoord (wat ik dan weer erg jammer vind, vond het winnende nummer van vorig jaar erg goed). Ook Heroes van twee jaar terug heb ik niet veel op de radio gehoord, en die was daar haast voor gemaakt.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:00 uur
Kan me echt niet voorstellen dat Portugal gaat winnen. Te weinig support van de mainstream vermoed ik.
0
Ik vond Portugal echt een van de mindere.
Maar wat nu bezig is zou zuiver best mooi zijn geweest.
Maar wat nu bezig is zou zuiver best mooi zijn geweest.
0
Arrie schreef:
Daar hoef je niet bang voor te zijn, denk ik. De winnares van vorig jaar (Jamala) heb ik nog nooit op de radio gehoord (wat ik dan weer erg jammer vind, vond het winnende nummer van vorig jaar erg goed). Ook Heroes van twee jaar terug heb ik niet veel op de radio gehoord, en die was daar haast voor gemaakt.
(quote)
'Euphoria' was inderdaad juist de uitzondering op de regel. Normaal hoor je de winnaars nooit meer ergens.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:01 uur
NewYorkCityLight schreef:
'Euphoria' was inderdaad juist de uitzondering op de regel. Normaal hoor je de winnaars nooit meer ergens.
(quote)
Only Teardrops staat hier wel al jaren in de vaste playlist van de supermarkt
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:02 uur
NewYorkCityLight schreef:
(quote)
Dit wilde ik net tikken. Op Loreen na hoor je sowieso niets op de radio van de laatste 5 jaar
0
Azerbeidzjan weer een favoriet hier. Goed nummer en een van de beste stagings van het jaar.
0
starbright boy schreef:
Zang is minder dan bij de halve finale volgens mij.
Zang is minder dan bij de halve finale volgens mij.
Vond juist dat ze beter zong dan in de halve finale.
0
Nu een uit de categorie: Ik vind het echt intens vreselijk, maar besef dat mensen hiermee weglopen: Kroatie
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:03 uur
Geen idee hoe de voorspellingen zijn, maar Azerbaidzjan lijkt mij dan weer iets dat hoog eindigt.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:03 uur
Ow jee Kroatië, lijkt me vreselijk zo'n gespleten persoonlijkheid.
Wat een verschrikkelijk nummer
Wat een verschrikkelijk nummer
1
geplaatst: 13 mei 2017, 22:05 uur
Wat een vreselijk nummer van Kroatië. Graham Norton vertrouw ik ook nooit meer.
0
cosmic kid (moderator)
Onvoorstelbaar. Zo slecht dat het lachwekkend is. Dacht dat we anno 2017 wel van dit soort clowns verlost waren.
0
Jeetje, dit is echt heel erg. Ik lees dat het een homofoob is trouwens, wat doe je dan op het Songfestival?
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2017, 22:06 uur
Je kunt zeggen wat je wilt van Kroatië maar hij zingt wel heel erg zuiver.
0
Hoor alles (behalve NL voor het eerst).
Op de helft van de show vind ik Portugal, Armenië en Azerbeidzjan de beste 3 en Kroatië, Denemarken en Wit-Rusland de slechtste 3 (met NL daar net boven)
Op de helft van de show vind ik Portugal, Armenië en Azerbeidzjan de beste 3 en Kroatië, Denemarken en Wit-Rusland de slechtste 3 (met NL daar net boven)
0
Arrie schreef:
Jeetje, dit is echt heel erg. Ik lees dat het een homofoob is trouwens, wat doe je dan op het Songfestival?
Therapeutische basis?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.