Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:07 uur
NewYorkCityLight schreef:
Wat een vreselijk nummer van Kroatië. Graham Norton vertrouw ik ook nooit meer.
Wat een vreselijk nummer van Kroatië. Graham Norton vertrouw ik ook nooit meer.
Haha, dat had ik nadat hij zo positief over Wit-Rusland was. Gelukkig maakt zijn humor het ruimschoots goed.
0
Arrie schreef:
Geen idee hoe de voorspellingen zijn, maar Azerbaidzjan lijkt mij dan weer iets dat hoog eindigt.
Geen idee hoe de voorspellingen zijn, maar Azerbaidzjan lijkt mij dan weer iets dat hoog eindigt.
Mag wat mij betreft ook wel weer een keer. Tussen 2009 en 2013 haalden ze 5x op rij de top 5, een ongelofelijk knappe prestatie. Laatste jaren is het toch wat minder geworden.
0
cosmic kid (moderator)
Gaan we volgend jaar naar Melbourne als Australië wint?
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:09 uur
Aoibhin schreef:
Australië klinkt een stuk beter dan afgelopen dinsdag!
Australië klinkt een stuk beter dan afgelopen dinsdag!
Wat heb ik gezegd... Die uithaal, au
0
Ha, zowaar een artiest die ik al ken. Deze jongen gaat best hard internationaal, en scoorde in Nederland al een klein hitje met It's Gotta Be You. Slimme keuze om hem te sturen. Heb er zelf niks mee, maar het zal wel hoge ogen scoren.
0
cosmic kid schreef:
Nee, dan kiest Australie een Europees land om het te organiseren.
1
Onweerwolf
Deze heeft overduidelijk zangles genomen van de week.
0
Arrie schreef:
Haha, dat had ik nadat hij zo positief over Wit-Rusland was. Gelukkig maakt zijn humor het ruimschoots goed.
(quote)
Toen was ik nog niet geswitcht
. Ik houd een lijstje bij een Kroatië en Wit-Rusland staan nu juist onderaan bij mij...
0
Australie komt dit jaar niet verder dan de middenmoot. Gaat ook last krijgen van het veel betere en spannender Bulgarije.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 13 mei 2017, 22:11 uur
Erg degelijk nummer van Australië. Geen kraak of smaak maar kan wel zo de top 40 in
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:12 uur
Ik hoorde zeggen 'twee artiesten hebben blootsvoets gewonnen' maar niet welke dat waren. Sandy Shaw is er een van toch?
1
geplaatst: 13 mei 2017, 22:13 uur
Fathead schreef:
Het enige wat je onthoudt zijn zijn wenkbrauwen.
Het enige wat je onthoudt zijn zijn wenkbrauwen.
Hij kan zo bij die wolvenclan in Twilight
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:13 uur
Poek schreef:
Ik hoorde zeggen 'twee artiesten hebben blootsvoets gewonnen' maar niet welke dat waren. Sandy Shaw is er een van toch?
Ja, en Loreen.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:14 uur
Poek schreef:
5 zei ie geloof ik. Sowieso ook nog Loreen en Emmelie de ForestIk hoorde zeggen 'twee artiesten hebben blootsvoets gewonnen' maar niet welke dat waren. Sandy Shaw is er een van toch?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.