Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 13 mei 2017, 22:53 uur
Aoibhin schreef:
Duitsland was wel erg matig hoor... En het nummer is een grijze muis
Heb het nummer niet gehoord, omdat ik alleen maar oog had voor haar schoonheid. Kortom, Duitsland op nummer 1 Duitsland was wel erg matig hoor... En het nummer is een grijze muis

0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:53 uur
Vind het ook duidelijk veel beter dan dinsdag. Minimaal top 5. Kan ook maar zo winnen.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 13 mei 2017, 22:54 uur
Vanwaar die hype met de boeddhistische handgebaren? Het is de derde al vanvond.
Top 3 materiaal, ook persoonlijk. Heel erg eigentijds. Hypnotiserende zang en mooie beat
Top 3 materiaal, ook persoonlijk. Heel erg eigentijds. Hypnotiserende zang en mooie beat
0
DjFrankie (moderator)
Geen uitstraling maar absoluut voor mij het mooiste nummer
1
Ik vind het een beetje eng dat dit blijkbaar veel beter was dan haar optreden in de halve finale.
0
Een Belgische choreograaf dacht dat die bedeesdheid door de regisseur als een troef werd gezien en bewust zo uitgespeeld.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:55 uur
Wel een aardig liedje ja. Denk wel dat het niet erg blijft hangen, en daarom niet heel hoog komt. Maar ze heeft geluk dat ze ergens aan het einde zit.
0
Als ik zou televoten, zou het voor Belgie zijn.
Ik denk ook wel dat ze twaalf punten van Nederland krijgt.
Ik denk ook wel dat ze twaalf punten van Nederland krijgt.
0
NewYorkCityLight schreef:
Ik vind het een beetje eng dat dit blijkbaar veel beter was dan haar optreden in de halve finale.
Ja, same here.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:56 uur
Typisch Zweeds. Eigentijds, slim, over nagedacht, ontzettend gelikt en glad, maar daar doorheen eigenlijk maar matig. Maar zal wel weer gewoon top 10 eindigen.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:57 uur
starbright boy schreef:
Typisch Zweeds. Eigentijds slim, ontzettend gelikt en glad, maar daar doorheen eigenlijk maar matig. Maar zal wel weer gewoon top 10 eindigen.
Typisch Zweeds. Eigentijds slim, ontzettend gelikt en glad, maar daar doorheen eigenlijk maar matig. Maar zal wel weer gewoon top 10 eindigen.
Zou het niet beter kunnen zeggen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.