MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Italië was best goed vanavond, toch? Ik vlak ze niet uit voor de winst, maar ik denk dat het Bulgarije gaat worden. Ik was daar best van onder de indruk vanavond.

Verder vond ik ook het VK érg sterk. Zij behoort nu samen met Armenië en Hongarije tot mijn favorieten.

Denemarken was ook erg goed en loepzuiver vanavond. Die uithalen waren veel indrukwekkender dan in de halve finale.

En Azerbeidzjan was ijzersterk! Vocaal best krachtig en een sterke act. Een van mijn eerste favorieten, daarna wat weggezakt, maar nu weer helemaal terug.

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Ah, die heb ik gemist. Hoe heet het?

Goede vraag. Iemand heeft dat al ergens in dit topic geschreven.

5x gestemd

Lekker Paradise Lost aan het luisteren nu.

Mijn favorieten blijven ook na vanavond België en Frankrijk. De drie favorieten bij de bookies zijn totaal verschillend, maar zou ik op zich allemaal mee kunnen leven als winnaars. Als het dan op gunnen aankomt dan hoop ik op Portugal. Maar ergens hoop ik op Brussel of Parijs 2018, ik acht de kans klein maar niet onbestaande

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik zal later wel op zoek gaan, ben wel benieuwd. 1944 heb ik best wel veel gedraaid.

cosmic kid (moderator)
Ik ben er uit: spanje eindigt laatste. Dat je met zoiets durft aan te komen

laxus11 schreef:
5x gestemd

Op wie?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Zamanylu heet het volgens Wikipedia

Ik heb even gemist wat dit is, maar ik vind het best tof eigenlijk!

Onweerwolf
cosmic kid schreef:
Ik ben er uit: spanje eindigt laatste. Dat je met zoiets durft aan te komen

Spanje heeft idd veruit het slechtste nummer van de finale. Duitsland klonk echter beroerder dus het zal spannend worden tussen die twee.

Eigenlijk zou Spanje zou voor straf zijn big five status moeten inleveren voor deze inzending.

Arrie schreef:
(quote)

Ik zal later wel op zoek gaan, ben wel benieuwd. 1944 heb ik best wel veel gedraaid.

1944 ? Ben nog altijd verbaasd dat een alternatief liedje met Burial-achtige instrumentals zoiets als het ESF heeft kunnen winnen. Zonder de sympathiestemmen was het ongetwijfeld niet gelukt vorig jaar.

Jeroom Snelders en Jonas Geirnaert volgend jaar als presentatie duo?

Als Oekraine de pauze act had gestuurd waren ze hoger gekomen dan met wat ze nu hebben.

Alleen al vanwege het risico op dezelfde presentatoren als dit jaar zou Oekraïne de komende 10 jaar niet meer moeten winnen

Zie je wel. Jan Smit leest mee. Al eerder gemerkt.

Gretz schreef:
(quote)

Op wie?

Portugal, UK, Italie, Belgie en Frankrijk

Onweerwolf
Wat dat betreft moet Duitsland winnen want dan hebben we volgend jaar Anke weer.

Anke.

Dat moment waarop een 12-jarige Georgische beter Engels spreekt dan de presentator

Als door een godswonder NL wint, wie moeten we dan laten presenteren?

Italië is ontzettend aan het zakken bij de bookmakers op dit moment. België stijgt juist heel erg

Portugal en Bulgarije wisselen zo ongeveer om de paar minuten tussen posities 1 en 2.

Wie zal winnen is moeilijk te bepalen, het zal gaan tussen Italië, Armenië, Portugal, Bulgarije en Frankrijk. België zeker top-10 (haar optreden was beter dan dinsdag).
Spanje laatste (wat een beroerd nummer) en Duitsland voorlaatste. Nederland denk ik tussen de 10e en 15e plaats (goed optreden, minder liedje).

kaj_666 schreef:
Dat moment waarop een 12-jarige Georgische beter Engels spreekt dan de presentator

Ik zei net precies hetzelfde.

starbright boy schreef:

Maxim Hartman.

starbright boy schreef:

Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp.

Geer en Goor

Onweerwolf
Arjen Lubach, dat is de enige BN'er waar ik geen jeuk van onder mijn voeten krijg.

Bovenstaande zijn allemaal prima opties.

Zolang Jan Smit het maar niet gaat presenteren.

Maarten van Rossem lijkt me ook wel geschikt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:29 uur

geplaatst: vandaag om 17:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.