Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
1
geplaatst: 13 mei 2017, 23:42 uur
Dit nummer van Jamala valt dan wel weer serieus heeeeeel erg tegen. Dat van dinsdag was een stuk beter.
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2017, 23:44 uur
starbright boy schreef:
Dit nummer van Jamala valt dan wel weer serieus heeeeeel erg tegen.
Dit nummer van Jamala valt dan wel weer serieus heeeeeel erg tegen.
Inderdaad. Dit klinkt als Mariah Carey in een botsauto.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 23:44 uur
Wat zou er eigenlijk gebeuren als een van de Big 5 liever wel in de halve finales mee zou doen? Want volgens mij is het toch wel duidelijk dat het een voordeel is om ook aan de halve finales mee te doen, de enige van de Big 5 die sinds de halve finales bestaan nog gewonnen heeft is Lena, en verder is alleen Italië volgens mij nog wel eens in de buurt gekomen? Terwijl er regelmatig wel nummers van de Big 5 vooraf bij de favorieten hoorden en uiteindelijk tegenvallend scoorden.. Als ik Italië was, had ik die aap liever 2x laten zingen dan 1x
0
geplaatst: 13 mei 2017, 23:45 uur
Aoibhin schreef:
Italië is ontzettend aan het zakken bij de bookmakers op dit moment.
Italië is ontzettend aan het zakken bij de bookmakers op dit moment.
Onbegrijpelijk dat het het daar überhaupt goed deed. Maar goed ik heb de studio versie dan ook niet gehoord.
Ik verwacht dat Bulgarije gaat winnen.
Wat een verschrikking trouwens van Jamala.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 23:45 uur
kaj_666 schreef:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als een van de Big 5 liever wel in de gewone finales mee zou doen? Want volgens mij is het toch wel duidelijk dat het een voordeel is om ook aan de halve finales mee te doen, de enige van de Big 5 die sinds de halve finales bestaan nog gewonnen heeft is Lena, en verder is alleen Italië volgens mij nog wel eens in de buurt gekomen? Terwijl er regelmatig wel nummers van de Big 5 vooraf bij de favorieten hoorden en uiteindelijk tegenvallend scoorden.. Als ik Italië was, had ik die aap liever 2x laten zingen dan 1x
Wat zou er eigenlijk gebeuren als een van de Big 5 liever wel in de gewone finales mee zou doen? Want volgens mij is het toch wel duidelijk dat het een voordeel is om ook aan de halve finales mee te doen, de enige van de Big 5 die sinds de halve finales bestaan nog gewonnen heeft is Lena, en verder is alleen Italië volgens mij nog wel eens in de buurt gekomen? Terwijl er regelmatig wel nummers van de Big 5 vooraf bij de favorieten hoorden en uiteindelijk tegenvallend scoorden.. Als ik Italië was, had ik die aap liever 2x laten zingen dan 1x
Dat mogen ze gewoon. Het is een recht om dat niet te hoeven.
1
geplaatst: 13 mei 2017, 23:48 uur
Ik zie geen enkel voordeel aan dat recht. Als je een fatsoenlijke inzending hebt, haal je de finale toch wel. En als je dat niet hebt, dan ben je extra kansloos in de finale als je geen halve finale hebt gehad, dus wat heb je dan aan de finaleplek?
0
geplaatst: 13 mei 2017, 23:52 uur
Dit wordt een lange avond als ze al die puntengevers laten uitpraten
0
geplaatst: 13 mei 2017, 23:53 uur
Kunnen ze die mensen die de stemmen voorlezen niet afschaffen. Ik erger me dood. Hoe kun je zo geil zijn op 10 seconden uitzendtijd.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 23:54 uur
Gretz schreef:
Ben er niet rouwig om dat Israël er mee stopt.
Ben er niet rouwig om dat Israël er mee stopt.
Ik wel. Toch wel een aantal hele mooie inzendingen. Harel Skaat bijvoorbeeld.
1
geplaatst: 13 mei 2017, 23:55 uur
Ik vond het toch leuker toen de landen vroeger alle punten 1 voor 1 oplazen. Er mist nu iets, ze gaan te snel door naar het volgende land.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.