Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:54 uur
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:55 uur
Ataloona schreef:
Kim Veenstra nu op het podium??!
Kim Veenstra nu op het podium??!
Dat dacht ik ook gelijk!
kittig pakje, verder kan ik er weinig mee qua liedje
0
Het nummer doet me soms denken aan The World is not Enough.
Oja, Still got the blues ook wel een beetje.
0
Onweerwolf
Kroatië is niet echt mijn ding maar live komt het wel aardig uit de verf.
0
Dat couplet is gejat uit Falco's Jeanny toch? Ook die geluidseffecten die op de stem zijn aangebracht. Arrangementen hebben er ook wel wat van weg.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:56 uur
Ik vind het arrangement wel goed, maar ik trek de zangeres niet zo.
0
En dat orkest wil ik terug. Kroatië vind ik enigszins slaapverwekkend. Het beeld is beter dan het geluid.
0
Poek schreef:
ja er zitten wel wat Bond dingetjes in
0
Bulgarije: vooraf mijn nummer 2 na Italië, die zaterdag pas mag. Wist niet dat Lady GaGa ook in dit groepje zat. Live overtuigen ze niet erg, voor de komende vijf jaar heeft het land nu wel een paar solisten lijkt me. Prima nummer, maar het had meer kunnen zijn. Moet je vooraf ook maar geen studioversies luisteren natuurlijk.
Macedonië: meiske is haar broek vergeten aan te trekken en ook om nog wat zanglesjes te nemen. En de volgende keer ook maar eens voor één stijl kiezen. Truitje eronder is vast door oma gemaakt en die legt het accent met de kleurtjes ietwat verkeerd. Zongen ze in dat kippenlied niet iets van toedeloetoedeloe? Bij deze dan
Kroatië: zou ze soms boos zijn? Best even schrikken zo in het begin. Zou die cameraman niet dronken worden van al dat gedraai? Ik miste de windmachine, maar blijkbaar doet die het nog een beetje. Gelukkig maar.
Macedonië: meiske is haar broek vergeten aan te trekken en ook om nog wat zanglesjes te nemen. En de volgende keer ook maar eens voor één stijl kiezen. Truitje eronder is vast door oma gemaakt en die legt het accent met de kleurtjes ietwat verkeerd. Zongen ze in dat kippenlied niet iets van toedeloetoedeloe? Bij deze dan
Kroatië: zou ze soms boos zijn? Best even schrikken zo in het begin. Zou die cameraman niet dronken worden van al dat gedraai? Ik miste de windmachine, maar blijkbaar doet die het nog een beetje. Gelukkig maar.
1
geplaatst: 8 mei 2018, 21:57 uur
deric raven schreef:
Still Got The Blues van Gary Moore.
Still Got The Blues van Gary Moore.
Dacht even aan Stop van Sam Brown in de verte. En een beetje parlando, waarom niet.
Best geinig, die Kroaten, maar ik ben er na anderhalve minuut op uitgeluisterd. Wel heel overtuigend optreden. Lijkt haar makkelijk af te gaan.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:01 uur
Oostenrijk: dacht dat we vorig jaar wel klaar waren met die Rag N Bone Man koortjes en 'opzwepende' handclap drums...
1
geplaatst: 8 mei 2018, 22:02 uur
Die gast uit oostenrijk kan goed zingen en de coupletten zijn best oke, maar dat refrein is net iets te gezellig en te cliche. Beetje jammer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.