MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Absoluut niet mijn muziek, maar zingen kan ze! Zie ik wel meedoen voor het podium eigenlijk

Mooi Estland.

Ik weet niet waarom er altijd zo’n opera crossover tussen moet zitten, maar ik kan daar weinig mee. Vond Albanie en Belgie denk ik nog het beste.

Israël: de grote favoriet. Ierland had ooit een kalkoen dus waarom zou een kip dan niet kunnen?! Hebben de dames allemaal een brilletje nodig? Ze kijken nogal scheel. Oh, dat hoort zo. Stupid boy, stupid song. Hup alle kippen op stok nu. Welterusten, koekeroekoekeroe.

Wit-Rusland: ach geen geld meer voor de kleermaker.Ach, de jongen is zenuwachtig, zijn handjes trillen nog harder dan zijn stem. Ik weet niet of ik het liedje of het toneelstukje nu leuker moet gaan vinden. Ga maar snel plassen nu, want dat ging maar net goed.

Estland: daar is weer een projectiejurk en daar is weer pop-opera. Sarah Brightman werd er ooit groot mee, maar dat is lang geleden. Ze vond van de week Waylon een mooi land, ik vind haar jurk een mooi lied. En haar lied hoeft verder niet. Was leuk geweest in de jaren '90.

Klasse Castafiori.

Ik vond Estland dus helemaal geweldig. Het enige dat ik miste was een soort instrumentale break ergens in het midden. Had gekund en het had het liedje net iets spannender gemaakt. Ik hoop op een toppositie zaterdag.

leuk die samenzang maar als de stemmen voor geen meter bij elkaar passen... Het liedje gaat op zich wel

Misterfool
Bulgarije mag van mij naar huis. Wat een niets-zeggend nummer.

Bulgarije mg zeker door.

Bulgarije: kan er mijn vinger niet opleggen. Sam Smith ofzo? In ieder geval zeer veilige middle-of-the-road muziek. Met gebroeders Gibb refreintjes.

Ik hoor niet echt wat er aan het nummer ontbreekt, maar het pakt me niet

Muzikaal best tof, de zang blijft wel wat achter

Onweerwolf
Bulgarije heeft net als vorig jaar een uitstekende performance. Erg goed weer dit.

Tot nu toe nog niks spannends voorbij zien komen, een Loreen zit er niet tussen.

Ik heb bij Bulgarije vooral het gevoel dat ik het nog zes keer wil horen om te bepalen of ik het nou goed vind of niet. Geen idee nog eigenlijk.

Bulgarije lijkt me wel een kanshebber. Ik werd er zelf niet zozeer enthousiast van, maar wel een goede, boeiende act.

Bulgarije vond ik niet zo bijzonder. Ging wel, maar mij pakt het niet.

Reggae te gek hee!

Deze mag ook door

Onweerwolf
starbright boy schreef:
Ik heb bij Bulgarije vooral het gevoel dat ik het nog zes keer wil horen om te bepalen of ik het nou goed vind of niet. Geen idee nog eigenlijk.

Had ik ook. Is een echte groeier.

heeft Komo tegenwoordig rode zakken?

man man wat vals ook nog eens in de refreinen. Gelukkig heb ik geen glazen tafel...

Wel een gezellige gitarist volgens mij, die blijft glimlachen

Macedonië doet me qua coupletten denken aan een vertraagde versie van een of ander K-popnummer: Jackpot van Block-B. Maar dan een niveautje daaronder.

MacedonIë hoeft niet naar de finale

Ik vind Macedonië best leuk, Police meets EDM, maar autotune was nuttig geweest.

Deze gaat naar huis denk ik. Kan me niet goed voorstellen dat dit stemmen gaat trekken. Lijkt op drie slappe liedjes aan elkaar geknoopt. Macedonie is een van de slapste van de avond.

Nou nou..

Even een vraagje, de muziek is niet live, alleen de zang?

deric raven schreef:
Even een vraagje, de muziek is niet live, alleen de zang?

Klopt.

Poek schreef:
Ik vind Macedonië best leuk, Police meets EDM, maar autotune was nuttig geweest.

Nou daar zal Sting blij mee zijn

Dat klonk af en toe een beetje vals. Wel leuk geprobeerd met die invloeden van reggaemuziek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.