Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:45 uur
Absoluut niet mijn muziek, maar zingen kan ze! Zie ik wel meedoen voor het podium eigenlijk
0
Ik weet niet waarom er altijd zo’n opera crossover tussen moet zitten, maar ik kan daar weinig mee. Vond Albanie en Belgie denk ik nog het beste.
0
Israël: de grote favoriet. Ierland had ooit een kalkoen dus waarom zou een kip dan niet kunnen?! Hebben de dames allemaal een brilletje nodig? Ze kijken nogal scheel. Oh, dat hoort zo. Stupid boy, stupid song. Hup alle kippen op stok nu. Welterusten, koekeroekoekeroe.
Wit-Rusland: ach geen geld meer voor de kleermaker.Ach, de jongen is zenuwachtig, zijn handjes trillen nog harder dan zijn stem. Ik weet niet of ik het liedje of het toneelstukje nu leuker moet gaan vinden. Ga maar snel plassen nu, want dat ging maar net goed.
Estland: daar is weer een projectiejurk en daar is weer pop-opera. Sarah Brightman werd er ooit groot mee, maar dat is lang geleden. Ze vond van de week Waylon een mooi land, ik vind haar jurk een mooi lied. En haar lied hoeft verder niet. Was leuk geweest in de jaren '90.
Wit-Rusland: ach geen geld meer voor de kleermaker.Ach, de jongen is zenuwachtig, zijn handjes trillen nog harder dan zijn stem. Ik weet niet of ik het liedje of het toneelstukje nu leuker moet gaan vinden. Ga maar snel plassen nu, want dat ging maar net goed.
Estland: daar is weer een projectiejurk en daar is weer pop-opera. Sarah Brightman werd er ooit groot mee, maar dat is lang geleden. Ze vond van de week Waylon een mooi land, ik vind haar jurk een mooi lied. En haar lied hoeft verder niet. Was leuk geweest in de jaren '90.
1
geplaatst: 8 mei 2018, 21:46 uur
Ik vond Estland dus helemaal geweldig. Het enige dat ik miste was een soort instrumentale break ergens in het midden. Had gekund en het had het liedje net iets spannender gemaakt. Ik hoop op een toppositie zaterdag. 

0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:47 uur
leuk die samenzang maar als de stemmen voor geen meter bij elkaar passen... Het liedje gaat op zich wel
0
Misterfool
Bulgarije mag van mij naar huis. Wat een niets-zeggend nummer.
0
Bulgarije: kan er mijn vinger niet opleggen. Sam Smith ofzo? In ieder geval zeer veilige middle-of-the-road muziek. Met gebroeders Gibb refreintjes.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:48 uur
Ik hoor niet echt wat er aan het nummer ontbreekt, maar het pakt me niet
0
Onweerwolf
Bulgarije heeft net als vorig jaar een uitstekende performance. Erg goed weer dit.
0
Tot nu toe nog niks spannends voorbij zien komen, een Loreen zit er niet tussen.
1
geplaatst: 8 mei 2018, 21:49 uur
Ik heb bij Bulgarije vooral het gevoel dat ik het nog zes keer wil horen om te bepalen of ik het nou goed vind of niet. Geen idee nog eigenlijk.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:49 uur
Bulgarije lijkt me wel een kanshebber. Ik werd er zelf niet zozeer enthousiast van, maar wel een goede, boeiende act.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:50 uur
Bulgarije vond ik niet zo bijzonder. Ging wel, maar mij pakt het niet.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 21:51 uur
starbright boy schreef:
Ik heb bij Bulgarije vooral het gevoel dat ik het nog zes keer wil horen om te bepalen of ik het nou goed vind of niet. Geen idee nog eigenlijk.
Had ik ook. Is een echte groeier.
0
heeft Komo tegenwoordig rode zakken?
man man wat vals ook nog eens in de refreinen. Gelukkig heb ik geen glazen tafel...
Wel een gezellige gitarist volgens mij, die blijft glimlachen
man man wat vals ook nog eens in de refreinen. Gelukkig heb ik geen glazen tafel...
Wel een gezellige gitarist volgens mij, die blijft glimlachen
0
Macedonië doet me qua coupletten denken aan een vertraagde versie van een of ander K-popnummer: Jackpot van Block-B. Maar dan een niveautje daaronder.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:52 uur
Ik vind Macedonië best leuk, Police meets EDM, maar autotune was nuttig geweest.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:52 uur
Deze gaat naar huis denk ik. Kan me niet goed voorstellen dat dit stemmen gaat trekken. Lijkt op drie slappe liedjes aan elkaar geknoopt. Macedonie is een van de slapste van de avond.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:53 uur
deric raven schreef:
Even een vraagje, de muziek is niet live, alleen de zang?
Even een vraagje, de muziek is niet live, alleen de zang?
Klopt.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:53 uur
Poek schreef:
Ik vind Macedonië best leuk, Police meets EDM, maar autotune was nuttig geweest.
Nou daar zal Sting blij mee zijn

0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:54 uur
Dat klonk af en toe een beetje vals. Wel leuk geprobeerd met die invloeden van reggaemuziek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.