MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Ward schreef:
De populariteit van Estland hier verbaast me wel. Vond dat echt vreselijke kitsch. Origineel is het ook niet, aangezien elk jaar wel een dergelijke operaballad meedoet.

En ik kan er elk jaar weer niks mee, maar deze pakt me net wel.

Onweerwolf schreef:
(quote)

De presentatrice 'song' het.

De presentatie is sowieso vreselijk, echt niets echts aan en waarom 4 verschillende??

vigil schreef:
Nee zo ging het niet hij herkende de vreselijk slecht uitgesproken songtitel niet. Dat is wat anders dan dat hij Gall niet zou kennen

Hij dacht dat ze de eerste winnares was, maar dat is Lys Assia (die toevallig óók net is overleden). Hij kon ze niet uit elkaar houden denk ik.
Maar dat moet je toch weten zeg als je commentator bent.

Onweerwolf
Precies.

Ik hoop zo dat de Spaanse inzending zaterdag zuiver gezongen wordt. Mooi liedje (en meisje)! Na deze eerste halve finale samen met Estland mijn favoriet.

We hoeven niet naar Londen volgend jaar

Sgt. Revolver schreef:
Ik hoop zo dat de Spaanse inzending zaterdag zuiver gezongen wordt. Mooi liedje (en meisje)! Na deze eerste halve finale samen met Estland mijn favoriet.

Ik was ook al enigszins betoverd door het Spaanse meisje

Onweerwolf
Spanje vind ik ook best goed maar het is wel aardig gedateerd.

Dat is meteen een kleine verrassing, Oostenrijk.

Aoibhin schreef:
(quote)

Hij dacht dat ze de eerste winnares was, maar dat is Lys Assia (die toevallig óók net is overleden). Hij kon ze niet uit elkaar houden denk ik.
Maar dat moet je toch weten zeg als je commentator bent.

Nee dat gokte hij vanwege de 'recentelijk overleden'-hint, die hij van Cornald kreeg.

starbright boy schreef:
Dat is meteen een kleine verrassing, Oostenrijk.

Echt?

Leek mij logisch, prima liedje

Litouwen door. Krijgt ze in de finale een nieuwe kans om zuiverder te zingen, mooi!

Ik heb het verder niet zo gevolgd, maar Oostenrijk was toch wel een van de nummers die er bovenuit stak. Het zou zomaar de nieuwe Take Me To Church of Human (Rag'n'Bone Man) kunnen worden.

En Belgie niet door. Belachelijk.

edit: oh wacht, nog 1 land.

Yes, Albanië!

Amai.

Huh Zwitserland niet door? Dat vind ik verrassend.

België niet door. Wat een aanfluiting.

Ierland door, die zag ik niet aankomen

Albanië en Ierland Jaaaaaa!!! Zo onverwacht!

Yes Albanië & Ierland, maar jammer genoeg geen België.

7/10 goed voorspeld. Ik baal dat België niet door is. Ik vrees dat Nederland hetzelfde gaat meemaken donderdag.

Heel bij met Albanië die ik vanavond het best vond.

Albanie en Litouwen, yes!

Alles ging goed tot de laatste 2. Had liever Armenië, Griekenland of België ipv Ireland en Finland.

Jammer van België en Armenië

Flutuitslag

De meeste die ik goed vond zijn door, Litouwen em Finland begrijp ik niet. Israël en Tsjechië zijn ook niet mijn ding maar dat snap ik nog

Erg jammer van Belgie idd.

Misterfool
Ik had België en Griekenland graag i.p.v Israël of Ierland door zien gaan.

Ierland vind ik verrassend, maar het had wel iets magisch vanavond. Griekenland niet door had ik niet verwacht..

België ben ik niet rouwig om.

Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
Voorspelling:

Albanië
Tsjechië
Israël
Estland
Bulgarije
Griekenland
Armenië
Zwitserland
Ierland
Cyprus

7/10

Finland door is wel verrassend, want dat was slecht, maar een persoonlijk guilty pleasure.

Litouwen had ik voor de halve finale wel op mijn lijstje maar ik vond haar zang live echt kut dus dat vind ik ook wel verrassend.

Oostenrijk, Armenie, Griekenland en Zwitserland zaten allemaal in mijn groepje van net wel/net niet.

Geen verrassing qua landen die niét zijn door gegaan voor mij.

Albanië was voor mij persoonlijk de meest positieve verrassing in vergelijking met mijn ranglijst voorafgaand aan de halve finale.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:30 uur

geplaatst: vandaag om 02:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.