Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:01 uur
Ward schreef:
De populariteit van Estland hier verbaast me wel. Vond dat echt vreselijke kitsch. Origineel is het ook niet, aangezien elk jaar wel een dergelijke operaballad meedoet.
De populariteit van Estland hier verbaast me wel. Vond dat echt vreselijke kitsch. Origineel is het ook niet, aangezien elk jaar wel een dergelijke operaballad meedoet.
En ik kan er elk jaar weer niks mee, maar deze pakt me net wel.
0
De presentatie is sowieso vreselijk, echt niets echts aan en waarom 4 verschillende??
1
vigil schreef:
Nee zo ging het niet hij herkende de vreselijk slecht uitgesproken songtitel niet. Dat is wat anders dan dat hij Gall niet zou kennen
Nee zo ging het niet hij herkende de vreselijk slecht uitgesproken songtitel niet. Dat is wat anders dan dat hij Gall niet zou kennen
Hij dacht dat ze de eerste winnares was, maar dat is Lys Assia (die toevallig óók net is overleden). Hij kon ze niet uit elkaar houden denk ik.
Maar dat moet je toch weten zeg als je commentator bent.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:03 uur
Ik hoop zo dat de Spaanse inzending zaterdag zuiver gezongen wordt. Mooi liedje (en meisje)! Na deze eerste halve finale samen met Estland mijn favoriet.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:04 uur
Sgt. Revolver schreef:
Ik hoop zo dat de Spaanse inzending zaterdag zuiver gezongen wordt. Mooi liedje (en meisje)! Na deze eerste halve finale samen met Estland mijn favoriet.
Ik was ook al enigszins betoverd door het Spaanse meisje

0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 23:04 uur
Spanje vind ik ook best goed maar het is wel aardig gedateerd.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:05 uur
Aoibhin schreef:
Hij dacht dat ze de eerste winnares was, maar dat is Lys Assia (die toevallig óók net is overleden). Hij kon ze niet uit elkaar houden denk ik.
(quote)
Nee dat gokte hij vanwege de 'recentelijk overleden'-hint, die hij van Cornald kreeg.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:05 uur
starbright boy schreef:
Dat is meteen een kleine verrassing, Oostenrijk.
Dat is meteen een kleine verrassing, Oostenrijk.
Echt?
Leek mij logisch, prima liedje
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:06 uur
Litouwen door. Krijgt ze in de finale een nieuwe kans om zuiverder te zingen, mooi!
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:07 uur
Ik heb het verder niet zo gevolgd, maar Oostenrijk was toch wel een van de nummers die er bovenuit stak. Het zou zomaar de nieuwe Take Me To Church of Human (Rag'n'Bone Man) kunnen worden.
En Belgie niet door. Belachelijk.
edit: oh wacht, nog 1 land.
En Belgie niet door. Belachelijk.
edit: oh wacht, nog 1 land.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:09 uur
7/10 goed voorspeld. Ik baal dat België niet door is. Ik vrees dat Nederland hetzelfde gaat meemaken donderdag.
Heel bij met Albanië die ik vanavond het best vond.
Heel bij met Albanië die ik vanavond het best vond.
1
geplaatst: 8 mei 2018, 23:10 uur
Alles ging goed tot de laatste 2. Had liever Armenië, Griekenland of België ipv Ireland en Finland.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 23:11 uur
De meeste die ik goed vond zijn door, Litouwen em Finland begrijp ik niet. Israël en Tsjechië zijn ook niet mijn ding maar dat snap ik nog
0
Misterfool
Ik had België en Griekenland graag i.p.v Israël of Ierland door zien gaan.
0
Ierland vind ik verrassend, maar het had wel iets magisch vanavond. Griekenland niet door had ik niet verwacht..
België ben ik niet rouwig om.
België ben ik niet rouwig om.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 23:12 uur
Onweerwolf schreef:
Voorspelling:
Albanië
Tsjechië
Israël
Estland
Bulgarije
Griekenland
Armenië
Zwitserland
Ierland
Cyprus
Voorspelling:
Albanië
Tsjechië
Israël
Estland
Bulgarije
Griekenland
Armenië
Zwitserland
Ierland
Cyprus
7/10
Finland door is wel verrassend, want dat was slecht, maar een persoonlijk guilty pleasure.
Litouwen had ik voor de halve finale wel op mijn lijstje maar ik vond haar zang live echt kut dus dat vind ik ook wel verrassend.
Oostenrijk, Armenie, Griekenland en Zwitserland zaten allemaal in mijn groepje van net wel/net niet.
Geen verrassing qua landen die niét zijn door gegaan voor mij.
Albanië was voor mij persoonlijk de meest positieve verrassing in vergelijking met mijn ranglijst voorafgaand aan de halve finale.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.