Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:13 uur
Roemenië gewoon prima en ook goed uitgevoerd, maar vraag me af of het bijzonder genoeg is om de televote aan te spreken.
0
Cerclezot schreef:
Ja Alexander gaat door en het zou me niet verbazen als hij Johnny Logan achterna gaat. Ook als is het nummer zeer kinderlijk;
Ja Alexander gaat door en het zou me niet verbazen als hij Johnny Logan achterna gaat. Ook als is het nummer zeer kinderlijk;
Dat zie ik niet zo snel gebeuren. De sound is lekker en hedendaags maar ook weinig onderscheidend, maar bovendien is het liedje gewoon niet goed genoeg.
0
Roemenie met een melodramatische rockballad, maar ik heb er wel zwak voor merk ik. Ik hoor het voor het eerst, maar dit zou met een paar keer luisteren wellicht een van mijn guilty pleasures dit jaar zijn geworden.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:14 uur
Roemenië ging op Spotify echt redelijk langs me heen, maar is eigenlijk best een aardig nummer. Kan er weinig op aan merken eigenlijk
0
Ik vond Roemenië wel aardig. Niet echt mijn stijl, maar wel eigen en prima uitgevoerd.
0
Standaard rock ballad, maar toch veerde ik een beetje op. Prima stem en uitvoering en leuke podiumact.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:15 uur
We lijken het over Roemenië zowaar redelijk met elkaar eens te zijn allemaal 

0
Nu het op één na slechtse nummer van vanavond en het hele festival
0
Hoe lang gaat dat ge eehyeeeeeeeyeeeee nog duren????? Geez......
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:16 uur
Begin van Servië doet licht denken aan DCD's Song of Seraphim. Jammer dat baardmans de mystiek abrupt verstoord. En van het Stereo Love dance deuntje. Jammer.
1
geplaatst: 10 mei 2018, 21:16 uur
Haha dit is toch wel de over the top kitsch waar ik ook voor kijk. Die gast met die fluit!
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:17 uur
Balkanica heet de Servische groep, die naam is ook prima te gebruiken als muzieksoort waaronder je enkele tientallen eurovisie inzendingen kunt scharen.
Mijn moeder heeft best een goede muzieksmaak, maar draaide vroeger ook wel van die Sprits of Nature verzamelaars met van die pseudo spirituele zemelmuziek met goedkope beat. Daar doet me dit teveel aan denken.
Mijn moeder heeft best een goede muzieksmaak, maar draaide vroeger ook wel van die Sprits of Nature verzamelaars met van die pseudo spirituele zemelmuziek met goedkope beat. Daar doet me dit teveel aan denken.
0
De fluit en drums van Griekenland keren vandaag terug bij Servië, nog meer kitsch maar nu met een hippe dancebeat eronder.
0
Rare opbouw van het nummer, want op zich vind ik het niet lelijk of zo. Maar dat gejengel duurde te lang en dan die man met de beat eronder was een rare overgang. Lijkt me geen finalist.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:18 uur
Ward schreef:
Haha dit is toch wel de over the top kitsch waar ik ook voor kijk. Die gast met die fluit!
Zonder een paar van dit soort inzendingen is het Songfestival toch echt lang niet zo vermakelijk!Haha dit is toch wel de over the top kitsch waar ik ook voor kijk. Die gast met die fluit!
1
geplaatst: 10 mei 2018, 21:18 uur
En kijk eens aan: de jaarlijkse nutteloze inzending van de Sanmarinezen....
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:19 uur
Porcupine Head schreef:
En kijk eens aan: de jaarlijkse nutteloze inzending van de Sanmarinezen....
En het is dit jaar zo mogelijk nog slechter dan vorig jaarEn kijk eens aan: de jaarlijkse nutteloze inzending van de Sanmarinezen....
0
Ik dacht dat ze allang het absolute nulpunt hadden bereikt.........
0
Neen het is dit jaar niet Valentina en dat is al een hele verbetering
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.