Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:40 uur
De act is onbegrijpelijk. En het is niet goed in beeld gebracht. Maar we gaan wel door. Waylon was feilloos.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2018, 21:41 uur
Dat was wel behoorlijk goed gedaan door Waylon moet ik toegeven.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:41 uur
starbright boy schreef:
De act is onbegrijpelijk. En het is niet goed in beeld gebracht. Maar we gaan wel door.
De act is onbegrijpelijk. En het is niet goed in beeld gebracht. Maar we gaan wel door.
Camerabeelden vond ik niet heel geweldig. Teveel veraf-shots. Hou het nou gewoon op het podium zou ik zeggen. Dat publiek interesseert niemand een donder.
Dansers voegden niets toe, maar Waylon zelf deed het heel goed. Laten we hopen dat het genoeg is.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:42 uur
Die dansers hadden ze wmb kunnen weglaten. Sloeg nergens op. Verder zeer goed gezongen.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:42 uur
Ben het wel eens met de rest: prima uitgevoerd. Heb er nog steeds niks mee, maar dat is persoonlijk.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:43 uur
Jessica klinkt tot nu toe beter dan gisteren, maar nog steeds niet geweldig. Act ook veel te donker voor zo'n vrolijk liedje
0
Ik heb wel een zwak voor country rock en Waylon zong wel erg fijn. De dansers voegen weinig toe. Eerder afstotelijk in het begin.
0
Waylon heeft wel de pech dat hij tussen 2 opvallende nummers is gepropt. Vind deze van Australië ook niet verkeerd. Wel beetje jammer dat madame geen uitstraling heeft.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:44 uur
En hoewel d'r zang wat wankel is is ook Australie zaterdag er gewoon bij. Liedje is prima voor deze gelegenheid en je gunt haar je punten.
0
Blijft toch wel een verademing om Waylon te horen tussen de rest van de prutliedjes
0
Ik vind deze niet goed.
Beter die dansers van Waylon, dan deze Lion King dans.
Beter die dansers van Waylon, dan deze Lion King dans.
2
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2018, 21:45 uur
Ik vond het vooral vreemd dat een blanke zanger omringt wordt door 4 zwarte jongens die allemaal een verdieping lager staan en dansen als, ja ik zeg het maar even, apen.
0
Beetje ongeïnspireerd in beeld gebracht, maar geweldig gezongen zeg, wat een stemgeluid. Wat een contrast ook met de voorgaande acts...
0
Cerclezot schreef:
Ik begrijp het niet in Amsterdam was ze nog zo goed.
Ik begrijp het niet in Amsterdam was ze nog zo goed.
Daar mag je met de band meezingen. Dat is het waarschijnlijk ook geweest, in combinatie met minder zenuwen.
0
Qua liedje is dit wel goed genoeg en je gunt het haar wel. Zang was wel op het randje.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:46 uur
NewYorkCityLight schreef:
Jammer dat ze het instrumentale deel eruit gegooid hebben.
Jammer dat ze het instrumentale deel eruit gegooid hebben.
Vond ik ook zeer jammer. Dat liet het nummer net even wat meer knallen. Maarja, moet onder de 3 minuten blijven he
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:47 uur
Prima popliedje, maar niet overtuigend gezongen. Gaat wel makkelijker door lijkt me. Georgië niet denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.