Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:48 uur
Wel grappig dat mijn vriendin hier naast me die van de hele 'Waylon-gate' amper iets had meegekregen als eerste reactie op die dansers echt bijna létterlijk de kritiek die overal in de pers te lezen was herhaalde 

1
geplaatst: 10 mei 2018, 21:48 uur
Die dansers bij Waylon passen toch prima bij dit soort festival?
Begrijp de kritiek niet helemaal.
Nu LA The Voices.
Begrijp de kritiek niet helemaal.
Nu LA The Voices.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:49 uur
We zitten in een beter stukje, want ook Georgie gaat het gewoon halen hoor. Topzangers. Klonk in het begin wel interessant maar aan het einde is het aanstekergehalte veel te hoog. Maar zaterdag zien we dit terug.
1
geplaatst: 10 mei 2018, 21:49 uur
Dit is wel echt fantastisch gezongen. Muzikaal had ik wel iets interessanters verwacht bij de naam 'Ethno-Jazz Band Iriao'.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:51 uur
De Poolse zanger heeft weer zo'n nasale luchthapstem die ik niet goed trek. Bovendien vals,.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:52 uur
Polen klonk net in dat programma wel oké. Maar dit... Knettervals. Kygo intermezzo er nog bij voor de originaliteit... niks dit.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:53 uur
Dit is laatste plaats. Kan niet missen. Is ook vals als ie praat?
0
Net een 45 toeren plaat die een middag in de zon heeft gelegen en is krom getrokken.
0
Dit komt totaal niet over... Jammer, want best een leuk luchtig nummer. Maar wat een rommel, en die zanger kan geen noot raken
0
geplaatst: 10 mei 2018, 21:54 uur
starbright boy schreef:
De Poolse zanger heeft weer zo'n nasale luchthapstem die ik niet goed trek.
De Poolse zanger heeft weer zo'n nasale luchthapstem die ik niet goed trek.
Same.
Muzikaal gezien klinkt als de gemiddelde 538 Dancesmash, en dat is vaak ook met zulke zang. Zou vast een hit worden als de radio de studioversie gaat draaien, maar zo live als Eurovisie-inzending werkt het niet. De act vond ik ook niet boeiend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.