Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2018, 23:08 uur
WoW Italië, lang geleden dat ik zo onder de indruk was van een inzending bij ESC.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 23:11 uur
Ja, wel verassend dat ze België en Nederland altijd als 10e afroepen
1
geplaatst: 10 mei 2018, 23:11 uur
Tsja, had liever Letland door gezien dan ons eigen Waylon, als ik heel eerlijk ben.
1
geplaatst: 10 mei 2018, 23:12 uur
Arrie schreef:
Tsja, had liever Letland door gezien dan ons eigen Waylon, als ik heel eerlijk ben.
Helemaal mee eens!
0
deric raven schreef:
Dieuwertje Blok?
Dieuwertje Blok?
Samen met Sinterklaas wellicht?
0
Wel: Servie (huh?), Oekraine (wat??)
Niet: Rusland (godzijdank!), Georgie (die had ik het wel gegund).
Acht uit tien goed. Vind ik voor deze halve finale best knap van mezelf. Polen zag ik niet zitten, kwam live helemaal niet uit de verf.
En het is blijkbaar traditie geworden om ons achterin aan te kondigen. Dat doen ze inmiddels elk jaar geloof ik.
Niet: Rusland (godzijdank!), Georgie (die had ik het wel gegund).
Acht uit tien goed. Vind ik voor deze halve finale best knap van mezelf. Polen zag ik niet zitten, kwam live helemaal niet uit de verf.
En het is blijkbaar traditie geworden om ons achterin aan te kondigen. Dat doen ze inmiddels elk jaar geloof ik.
0
Martial
Arrie schreef:
Pffffffffff
1
geplaatst: 10 mei 2018, 23:13 uur
Rusland en Roemenië opnieuw twee landen voor het eerst niet naar de finale!
0
Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
Voorspelling:
Noorwegen
Denemarken
Moldavië
Nederland
Australië
Georgië
Hongarije
Zweden
Montenegro
Oekraïne
Voorspelling:
Noorwegen
Denemarken
Moldavië
Nederland
Australië
Georgië
Hongarije
Zweden
Montenegro
Oekraïne
8/10
Slovenië had ik wel als nummer 11 staan. Servië had ik niet verwacht.
Montenegro niet door vind ik enorm onterecht en Georgië was al een twijfelgevalletje.
0
Leuk dat Slovenië nog door is. Australië en Zweden ook leuk natuurlijk! En het was nog even spannnend... maar zwaar verdiende finaleplek voor Nederland! 

1
Als Waylon een beetje kans wil maken zaterdag, moet de misplaatse presentatie helemaal op de schop, maar dat gaat naturlijk niet gebeuren.
2
Wel jammer van Montenegro. Maar zo blij dat Nederland er bij is. Maak het gemis van België toch iets draaglijker.
0
geplaatst: 10 mei 2018, 23:14 uur
Slecht voor de zenuwen, dit. Waarom worden we steeds als 10e genoemd?
0
geplaatst: 10 mei 2018, 23:15 uur
Tsja, sorry, ik ben niet zo nationalistisch. Als ik het Nederlandse nummer niet leuk vind, hoeft het van mij ook niet naar de finale. Dan maakt het voor mij niet uit dat meneer Bijkerk toevallig in hetzelfde land is geboren en dezelfde taal spreekt. Dan nog vind ik de nummers van Letland en ook Georgië beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.