Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:19 uur
Arrie schreef:
Die alleereerste seconde van dit liedje doet me telkens denken aan de intro van The Final Countdown.
Die alleereerste seconde van dit liedje doet me telkens denken aan de intro van The Final Countdown.
Haha, precies.
Muzikaal doen de melodieën ook heel erg denken aan de muziek uit Game of Thrones. Alleen dan zeer klinisch ingespeeld, geproduceerd en slapjes gezongen.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:19 uur
starbright boy schreef:
Denemarken vind ik nou echt intens verschrikkelijk. Het ergste van het jaar. Heb zo'n gevoel dat ze in pakweg Volendam hier massaal op stemmen.
Denemarken vind ik nou echt intens verschrikkelijk. Het ergste van het jaar. Heb zo'n gevoel dat ze in pakweg Volendam hier massaal op stemmen.
Het is niet best, maar ik vind hem wel bijzonder vermakelijk.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:20 uur
Denemarken mag van mij onderaan eindigen. Slecht nummer en nog vals ook
1
deric raven schreef:
Niet zuiver
Kun je nagaan hoe vals ie in de semis zong, want dit is echt beter gezongen dan toen Niet zuiver

0
Laat vikingliedjes maar aan Bassie en Adriaan over. En het raam stond open.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:21 uur
Smit heeft weer eens niet goed geluisterd. Complete nonsens over Denemarken.
1
geplaatst: 12 mei 2018, 22:22 uur
Het leent van veel andere nummers, maar ik heb de afgelopen dagen echt een enorm zwak ontwikkeld voor dit fijne popliedje. Mijn favoriete Australische inzending tot nu toe.
Het is alleen jammer dat haar zang de spanning niet helemaal aankan.
Het is alleen jammer dat haar zang de spanning niet helemaal aankan.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:23 uur
Hier hadden een paar achtergrondzangeressen wonderen gedaan. Even vocaal enige afleiding.
0
Leuk niemendalletje van Australië. Doen ze eigenlijk officieel mee? Of mogen ze niet winnen?
0
Dit heeft echt de gunfactor. Het enthousiasme straalt er vanaf. Het nummer blijft ook hangen, maar de zang is wel echt te zwak.
0
Graham Norton is lyrisch over de Australische zangeres. "She's só likeable" zegt ie een keer of 5.. Maar op basis waarvan ze dan zo sympathiek zou zijn (meer dan pakweg de zangeres uit Litouwen of Estland) heb ik niet echt kunnen horen uit z'n woorden 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.