Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 12 mei 2018, 22:23 uur
I ain't got love for this.
Laat Australië maar zitten. Niks an.
Laat Australië maar zitten. Niks an.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:24 uur
Jammer van de saaie staging. Verder een erg leuk nummer, een erg leuke verschijning en, volgens mij, gewoon zuiver gezongen
0
Het leent mij echt te veel van andere nummers. En voor een zangeres die nog aardig populair is in eigen land vind ik het ook wel erg tegenvallen.
0
Tuurlijk doen ze officieel mee en mogen ze winnen ze mogen het enkel niet in Australië organiseren dan ze moeten dan een Europees land kiezen.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:25 uur
nico1616 schreef:
Dat kleedje is ook niet echt flatterend ?
Dat kleedje is ook niet echt flatterend ?
Ik durfde het niet te zeggen...
2
geplaatst: 12 mei 2018, 22:25 uur
kaj_666 schreef:
Graham Norton is lyrisch over de Australische zangeres. "She's só likeable" zegt ie een keer of 5.. Maar op basis waarvan ze dan zo sympathiek zou zijn (meer dan pakweg de zangeres uit Litouwen of Estland) heb ik niet echt kunnen horen uit z'n woorden
Graham Norton is lyrisch over de Australische zangeres. "She's só likeable" zegt ie een keer of 5.. Maar op basis waarvan ze dan zo sympathiek zou zijn (meer dan pakweg de zangeres uit Litouwen of Estland) heb ik niet echt kunnen horen uit z'n woorden
Ik kan het ook niet onder woorden brengen, maar ze ziet er zeer likeable en aanstekelijk uit. Sympathieke verschijning onder de vreselijk gemaakte acts. Verder helaas een niemendalletje.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:26 uur
Het is wel een aandoenlijk meisje, ja. Maar een act mag toch wel meer zijn dan dat.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:26 uur
Porcupine Head schreef:
UK zal wel een nieuwe kans krijgen denk ik. Was in 2010 ook gebeurd met Spanje.
Called it!UK zal wel een nieuwe kans krijgen denk ik. Was in 2010 ook gebeurd met Spanje.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:27 uur
Ik vond Denemarken vanavond beter dan in de halve finale. Mag van mijn in de top 10, maar dat gaat niet gebeuren. 
Tsjechië vond ik niet leuk en was volgens mij slechter dan in de halve finale.
Die Australische vrouw is wel cute.

Tsjechië vond ik niet leuk en was volgens mij slechter dan in de halve finale.
Die Australische vrouw is wel cute.

0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:28 uur
Ik vind Australië trouwens nog steeds heel erg op Just the Way You Are van Bruno Mars lijken. Niet letterlijk qua melodie, maar volgens mij gebruiken ze dezelfde harmonieën.
7
Onweerwolf
geplaatst: 12 mei 2018, 22:28 uur
Ik hoop dan dat die protesteerder ook een nieuwe kans krijgt want ik kon hem niet verstaan.
0
Misterfool
geplaatst: 12 mei 2018, 22:29 uur
Finland, vond ik al helemaal niks tijdens de halve finales. Plat eurodancenummer.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 22:29 uur
Onweerwolf schreef:
Ik hoop dan dat die protesteerder ook een nieuwe kans krijgt want ik kon hem niet verstaan.
Mag ze opnieuw?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.