Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:03 uur
Edgar18 schreef:
Waylon zingt wel het beste van alle optredens tot nu toe.
Waylon zingt wel het beste van alle optredens tot nu toe.
Die eer gaat wat mij betreft toch naar Elina.
0
Ik denk dat Cyprus te kort komt bij de jury, maar hier hebben volgens velen we de volgende potentiele winnaar.
0
Het is echt een beetje een kruising tussen Beyoncé en Shakira, en gek genoeg vind ik het best tof
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:04 uur
Als bi doe mij toch maar Ryan dan in plaats van die meid uit Cyprus
0
Ligt het aan mij of is de uitvoering van Cyprus iets minder dan die van de semi's. Lijkt of het minder knalt.
0
Arrie schreef:
Die eer gaat wat mij betreft toch naar Elina.
Ik heb landennamen nodig, ik ben niet zo goed ingevoerd dat ik alle zangers en zangeressen bij naam ken.Die eer gaat wat mij betreft toch naar Elina.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:05 uur
Ik wou zeggen +1, maar toen voegde je er ineens aan toe dat het een beeldschone vrouw is.
Heb er echt helemaal niks mee.
0
Ja, voor mij is het duidelijk. Nederland, Zweden of Cyprus mag er voor mij met de winst vandoor!
0
Edgar18 schreef:
(quote)
Ik heb landennamen nodig, ik ben niet zo goed ingevoerd dat ik alle zangers en zangeressen bij naam ken. Estland.
1
geplaatst: 12 mei 2018, 23:06 uur
Jan Smit boekt alvast zijn tickets naar Nicosia. Hebben we daar volgend jaar ook geen last meer van.
0
Cyprus niet per de slecht, maar het zou wel een matige winnaar wmb. Wel een lastige finale, nog zo veel landen die zouden kunnen winnen!
0
catdog schreef:
Ja, voor mij is het duidelijk. Nederland, Zweden of Cyprus mag er voor mij met de winst vandoor!
Hoe kun je dat nou zeggen. Schande! De Winst deel je niet, die consumeer je. De winst is enkel en alleen voor ons!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.