Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:08 uur
Arrie schreef:
Estland.
Was dat die opera? Daar werd ik niet warm van. Vocaal wel in orde maar niet buitengewoon.Estland.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:08 uur
NewYorkCityLight schreef:
Die tekst had niet gehoeven van mij.
Songfestival zonder tekst lijkt mij lastig
Gaat in de hoogte helaas helemaal mis.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:09 uur
NewYorkCityLight schreef:
Vind ik eigenlijk wel leuk bedacht. En ontzettend hip natuurlijk, een lyric video.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:09 uur
Leuk liedje, matige zangers. Maar dat maakt t ook weer charmant.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:10 uur
Arrie schreef:
Vind ik eigenlijk wel leuk bedacht. En ontzettend hip natuurlijk, een lyric video.
Bovendien had ik anders geen idee gehad waar het over ging, to be honest.. Nu is dat niet altijd noodzakelijk, maar in dit geval draagt het wel bij lijkt me?(quote)
0
Favorieten: Slovenië, Oostenrijk, Moldavië, Israël, Italië en Nederland
1
Vond vooral die zanger zonder krullen erg goed eigenlijk. Italiaans met zijn felheid klinkt mooi. Die krulletjeszanger viel wat tegen inderdaad.
0
Onweerwolf
Helaas, Italië heeft veruit het beste nummer, maar het is wel een stuk beter in de studio dan live. 

0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:11 uur
Favorieten: Ned, Slovenië, Estland, Israël. En vooruit Albanië en Italië. Ik heb mij prima vermaakt na twee matige semi's. De gunfactor is voor de Australische dame.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:12 uur
kaj_666 schreef:
(quote)
Bovendien had ik anders geen idee gehad waar het over ging, to be honest.. Nu is dat niet altijd noodzakelijk, maar in dit geval draagt het wel bij lijkt me? Het is ook een soort statement dat zij tenminste een liedje met inhoud brengen, denk ik.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:14 uur
Voorspelling:
1. Cyprus
2. Israel
3. Estland
Mijn favorieten:
1. Estland
2. Bulgarije
3. Israel/Albanië
1. Cyprus
2. Israel
3. Estland
Mijn favorieten:
1. Estland
2. Bulgarije
3. Israel/Albanië
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:14 uur
Er kunnen volgens mij zeker een stuk of acht, negen landen winnen. Zou best eens heel spannend kunnen worden.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:15 uur
Moldavië, Italië, Portugal en Slovenië deden mij het meest. Litouwen was live helaas maar matig maar is qua liedje wel het mooist.
3
geplaatst: 12 mei 2018, 23:17 uur
aERo calling from Texel. Geen tijd want op een Songfestival feest hier. Ik blijf Italië als favoriet houden. Op twee Albanië en mijn nummer drie is Portugal.
We kunnen prijzen winnen met voorspellen straks dus ik ga voor Cyprus als winnaar, ik denk Ierland op twee en Noorwegen op drie. Niet echt grote favorieten van mij trouwens.
Nou dat was het voor nu. Hopelijk doet Nederland het beter dan ik verwacht (ik schat een 18e plaats in).
We kunnen prijzen winnen met voorspellen straks dus ik ga voor Cyprus als winnaar, ik denk Ierland op twee en Noorwegen op drie. Niet echt grote favorieten van mij trouwens.
Nou dat was het voor nu. Hopelijk doet Nederland het beter dan ik verwacht (ik schat een 18e plaats in).
0
geplaatst: 12 mei 2018, 23:17 uur
Ik mag toch niet hopen dat Cyprus wint. Er zijn makkelijk zeven, acht betere liedjes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.