MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Goede afsluiter!

Verdikke het mooiste liedje als laatste!

Beetje stuko dit, wel prima nummer op zich.

Arrie schreef:
Estland.
Was dat die opera? Daar werd ik niet warm van. Vocaal wel in orde maar niet buitengewoon.

Ja Estland was de operazangeres

Dit gaat winnen

NewYorkCityLight schreef:
Die tekst had niet gehoeven van mij.

Songfestival zonder tekst lijkt mij lastig

Gaat in de hoogte helaas helemaal mis.

Mooi hoor

Dit is wel fijn eigenlijk.

NewYorkCityLight schreef:
Die tekst had niet gehoeven van mij.

Vind ik eigenlijk wel leuk bedacht. En ontzettend hip natuurlijk, een lyric video.

Misterfool
Estland of Oostenrijk mag van mij winnen.

Italia

Leuk liedje, matige zangers. Maar dat maakt t ook weer charmant.

Arrie schreef:
(quote)

Vind ik eigenlijk wel leuk bedacht. En ontzettend hip natuurlijk, een lyric video.
Bovendien had ik anders geen idee gehad waar het over ging, to be honest.. Nu is dat niet altijd noodzakelijk, maar in dit geval draagt het wel bij lijkt me?

Favorieten: Slovenië, Oostenrijk, Moldavië, Israël, Italië en Nederland

Tirana, Boedapest of Rome.

Vond vooral die zanger zonder krullen erg goed eigenlijk. Italiaans met zijn felheid klinkt mooi. Die krulletjeszanger viel wat tegen inderdaad.

Onweerwolf
Helaas, Italië heeft veruit het beste nummer, maar het is wel een stuk beter in de studio dan live.

Favorieten: Ned, Slovenië, Estland, Israël. En vooruit Albanië en Italië. Ik heb mij prima vermaakt na twee matige semi's. De gunfactor is voor de Australische dame.

Mijn favoriet was de zangeres van Spanje

kaj_666 schreef:
(quote)
Bovendien had ik anders geen idee gehad waar het over ging, to be honest.. Nu is dat niet altijd noodzakelijk, maar in dit geval draagt het wel bij lijkt me?

Het is ook een soort statement dat zij tenminste een liedje met inhoud brengen, denk ik.

Dan toch maar Portugal, die waren beter dan vorig jaar

Albanië zong ook goed trouwens.

Voorspelling:
1. Cyprus
2. Israel
3. Estland

Mijn favorieten:
1. Estland
2. Bulgarije
3. Israel/Albanië

Er kunnen volgens mij zeker een stuk of acht, negen landen winnen. Zou best eens heel spannend kunnen worden.

Moldavië, Italië, Portugal en Slovenië deden mij het meest. Litouwen was live helaas maar matig maar is qua liedje wel het mooist.

Moldavië vond ik leuk

aERo calling from Texel. Geen tijd want op een Songfestival feest hier. Ik blijf Italië als favoriet houden. Op twee Albanië en mijn nummer drie is Portugal.

We kunnen prijzen winnen met voorspellen straks dus ik ga voor Cyprus als winnaar, ik denk Ierland op twee en Noorwegen op drie. Niet echt grote favorieten van mij trouwens.

Nou dat was het voor nu. Hopelijk doet Nederland het beter dan ik verwacht (ik schat een 18e plaats in).

Ik mag toch niet hopen dat Cyprus wint. Er zijn makkelijk zeven, acht betere liedjes.

aERo ???

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:44 uur

geplaatst: vandaag om 11:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.