Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2011, 23:52 uur
Wat jammer zeg. Estland 1 na laatste. Lekker lied en toch nog best wel hoog songfestival gehalte. Ik vind het verrassend dat die zo laag staat.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 23:54 uur
Estland had ik vrede mee gehad als die gewonnen hadden, Zweden en Azerbeijan vond ik niks 

0
geplaatst: 14 mei 2011, 23:54 uur
Teleurgestelde reactie van m'n vriendin op de scores tot nu toe: "wtf, it's all political?".
En tot nu toe heeft ze als ik eerlijk ben wel een punt
En tot nu toe heeft ze als ik eerlijk ben wel een punt

0
titan (crew)
geplaatst: 14 mei 2011, 23:55 uur
Het zit erg dicht op elkaar tot nu toe. Wel goed dat voorspelbare punten voor buurlanden worden getrakteerd op fluitconcerten.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 23:56 uur
De puntentelling heeft inderdaad niets meer met muziek te maken. Ik heb nog geen land gezien dat zijn buurland geen hoge punten gaf. 
Hopen op Bosnië dan maar voor de eindoverwinning. Zweden zou wel een teleurstelling zijn.

Hopen op Bosnië dan maar voor de eindoverwinning. Zweden zou wel een teleurstelling zijn.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:01 uur
Ik vind de vriendjespolitiek nog best meevallen. Ik heb het zo'n drie jaar geleden voor het laatst gezien en volgens mij was het toen erger.
EDIT: Volgens mij was het zelfs iets van vijf jaar geleden.
EDIT: Volgens mij was het zelfs iets van vijf jaar geleden.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:03 uur
Belachelijk deze tussenstand, ik weet niet eens meer wat voor act Azarbaijan had.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:04 uur
herman schreef:
De puntentelling heeft inderdaad niets meer met muziek te maken. Ik heb nog geen land gezien dat zijn buurland geen hoge punten gaf.
Omdat het zou leuk is blijf ik m'n vriendin quoten:
"it's a good thing America isn't participating, we're on everyone's shitlist".
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:04 uur
Wat ik me herinner van de keren dat ik het keek dat echt élk land op zijn buren stemden. Nu is er hier en daar nog een verrassing (Zweden gaf Finland geen punten).
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:06 uur
Ik had 0 uitzonderingen verwacht, dus wat dat betreft valt het me nog mee. Het blijft natuurlijk een grote hoop onzin.
Goede quotes trouwens van je vriendin
Goede quotes trouwens van je vriendin

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:09 uur
Azerbeidzjan vond ik maar matig, maar het lijkt er wel sterk op dat ze gaan winnen.
Ik ben benieuwd of ze daar geen gelazer mee krijgen in het diplomatieke circuit.
Teunnis schreef:
(Zweden gaf Finland geen punten).
(Zweden gaf Finland geen punten).
Ik ben benieuwd of ze daar geen gelazer mee krijgen in het diplomatieke circuit.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:10 uur
Onweerwolf schreef:
Ja hoor Azerbeidzjan!
Mijn voorspelde winnaar Ja hoor Azerbeidzjan!

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:12 uur
Volgens Jan Smit is Georgië een buurland van Litouwen. Is maar een paar duizend kilometer verderop. 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:13 uur
herman schreef:
Volgens Jan Smit is Georgië een buurland van Litouwen. Is maar een paar duizend kilometer verderop.
Die is wel erg, dat scheelt wel 6000 km

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.