Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:15 uur
herman schreef:
Volgens Jan Smit is Georgië een buurland van Litouwen. Is maar een paar duizend kilometer verderop.
Volgens Jan Smit is Georgië een buurland van Litouwen. Is maar een paar duizend kilometer verderop.

Ik heb er nu toch spijt van dat ik hem op de BBC heb gezet.
Italië is goed bezig trouwens

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:16 uur
Ataloona schreef:
Die is wel erg, dat scheelt wel 6000 km
(quote)
Die is wel erg, dat scheelt wel 6000 km
Da's wel wat overdreven, eerder 2000 km. Maar dan nog.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:18 uur
Jan Smit volgend jaar naar azerbaijan hopelijk bevalt het hem en blijft ie daar.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:19 uur
Tekh schreef:
Jan Smit volgend jaar naar azerbaijan hopelijk bevalt het hem en blijft ie daar.
Ja, vind ik ook.

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:19 uur
Op twitter:

Moldova are the Velvet Underground of #eurovision. V few voting for them now, but everyone who did will one day form a Eurovision band

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:20 uur
Tekh schreef:
Hij blijft steken op de grens tussen Litouwen en Geörgie.Jan Smit volgend jaar naar azerbaijan hopelijk bevalt het hem en blijft ie daar.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:21 uur
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:25 uur
Ataloona schreef:
Maar 1200 km zelfs
(quote)
Maar 1200 km zelfs
Hoe kom je daar zo bij? Ik heb even op de kaart gekeken en grofweg gemeten van hoofdstad naar hoofdstad.
Azerbeidzjan is een winnaar die we snel weer vergeten zijn...
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:31 uur
Ik vind het meer dan terecht dat Azerbeidzjan heeft gewonnen. toegegeven dit was niet hun beste inzending sinds ze meedoen. Maar wat wel een keihard feit is, is dat het land heel serieus bezig is om elk jaar een hele sterke inzending naar ESC te sturen. Ze hebben elk jaar terecht de top 10 gehaald en ik ben helemaal blij dat dat nu beloont wordt. 
Zoals ik eerder vanavond al zei, Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan dit land.

Zoals ik eerder vanavond al zei, Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan dit land.
0
Nou, wat wordt het volgend jaar... Jan Smit op het podium in lingerie?
Of beland ie daar, zoals beloofd, samen met Daniël Dekker met legeruitrusting als er toevallig weer eens politieke onrust losbarst?
Italië een respectabele #2, maar van ons hadden ze mogen winnen.
Moldavië onverwacht een tegenvallend aantal punten en Estland roemloos ten onder.
Ik had zelfs Zweden liever zien winnen dan dat suffe duo-gehuil.
Of beland ie daar, zoals beloofd, samen met Daniël Dekker met legeruitrusting als er toevallig weer eens politieke onrust losbarst?
Italië een respectabele #2, maar van ons hadden ze mogen winnen.
Moldavië onverwacht een tegenvallend aantal punten en Estland roemloos ten onder.

Ik had zelfs Zweden liever zien winnen dan dat suffe duo-gehuil.
0
Weet niet of ik volgend jaar weer voor de buis zit, het was voor m'n vriendin een teleurstellende ervaring. Ze vond het wel erg knap van me dat ik voor de meeste (vnl. oostblok) landen de 10 en 12 punten goed voorspelde. Gewoon een kwestie van je geografie kennen vrees ik...
0
herman schreef:
Hoe kom je daar zo bij? Ik heb even op de kaart gekeken en grofweg gemeten van hoofdstad naar hoofdstad.
(quote)
Even op zo'n kaartje gekeken op internet.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:33 uur
Overigens een compliment voor Duitsland. Dit was een van de best georganiseerde en leukste ESC's ooit. Superleuk!
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:34 uur
GrafGantz schreef:
Weet niet of ik volgend jaar weer voor de buis zit, het was voor m'n vriendin een teleurstellende ervaring. Ze vond het wel erg knap van me dat ik voor de meeste (vnl. oostblok) landen de 10 en 12 punten goed voorspelde. Gewoon een kwestie van je geografie kennen vrees ik...
Had je de 12 punten van Malta voor Azerbeidzjan ook voorspeld?
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:35 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Nee, ik had 10 of 12 punten voor Griekenland voorspeld, en dat werden er 10

Nogmaals, er zijn her en der best wel een paar uitzonderingen te vinden, maar in grote lijnen loopt het toch wel voorspelbaar.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:37 uur
GrafGantz schreef:
Weet niet of ik volgend jaar weer voor de buis zit, het was voor m'n vriendin een teleurstellende ervaring.
Dan ga je toch lekker alleen kijken, is ook wel eens leuk Weet niet of ik volgend jaar weer voor de buis zit, het was voor m'n vriendin een teleurstellende ervaring.

0
herman schreef:

0
Jammer dat Zwitserland, Estland en Finland het zo slecht deden
Ook jammer van de winnaar maar ik kan er mee leven
Ook jammer van de winnaar maar ik kan er mee leven
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:38 uur
GrafGantz schreef:
Nogmaals, er zijn her en der best wel een paar uitzonderingen te vinden, maar in grote lijnen loopt het toch wel voorspelbaar.
(quote)

Tuurlijk is diaspora voting een feit maar de winnaar is toch echt altijd het land met het beste liedje.
Vorig jaar zaten we in Noorwegen en vanavond konden we genieten van de Duitse gastvrijheid. De stelling dat het Oostblok de Westerse landen kansloos maakt is dus wat mij betreft allang ontkracht.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:40 uur
Ik vind het ook zielig voor Paradise Oskar uit Finland. Als hij ergens wil uithuilen dan is 'ie hier welkom. 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:41 uur
Hoeveel punten heeft nederlands gekregen in de halve finale weten jullie dat
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:41 uur
Onweerwolf schreef:
Tuurlijk is diaspora voting een feit maar de winnaar is toch echt altijd het land met het beste liedje.
Je maakt een geintje zeker 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.