MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Ik vermoed inmiddels ook dat t Cyprus gaat worden........

Ze pointsss uit huize otherfool:

Italië 12pt
Portugal 10pt
Estland 8pt

Spanje 7pt
Hongarije 6pt
Australië 5pt
Duitsland 4pt
Moldavië 3pt
Ierland 2pt
Albanië 1pt

Nederland tussen plek 10 en 14, gok ik.

Overigens kom ik zojuist dit tegen, voor mijn generatiegenoten:

https://i.imgur.com/2UZLQzI_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Nu is Hongarije in één klap mijn favoriet geworden.

mijn stem uitgebracht. 2x Ierland en 1x Albanië en 1x Hongarije. De vorige keren dat ik stemde kreeg ik mijn zin. Dus hopelijk is dat weer het geval.

Mijn persoonlijke volgorde:

1. Oostenrijk
2. Bulgarije
3. Portugal
4. Italië
5. Finland
6. Albanië
7. Hongarije
8. Estland
9. Cyprus
10. Frankrijk
11. Denemarken
12. Tsjechië
13. Noorwegen
14. Israël
15. Slovenië
16. Oekraïne
17. Nederland
18. Australië
19. Moldavië
20. Zweden
21. Spanje
22. Servië
23. Duitsland
24. VK
25. Litouwen
26. Ierland

Hendrik68
kaj_666 schreef:
Mijn favoriet was de zangeres van Spanje
+1

Het liefst 1 van deze 4 : Spanje, Estland, Portugal, Moldavië,

Het zou me niet verbazen als het Verenigd Koninkrijk puntloos laatste wordt bij de jury. Van de televoters zullen ze gegarandeerd wel punten krijgen (want ze was zo zielig en heeft zo knap doorgezongen), maar terecht zou het niet zijn.

Voor de winst gok ik nog steeds op Zweden of toch Cyprus. Het gaat hoe dan ook erg spannend worden.

Nederland, Estland, Albanië, Hongarije, Moldavië en Finland zijn bij mij favorieten. Geen idee wie er wint. Wel genoten vanavond, slechts 3, 4 nummers onder de ondergrens.

Onweerwolf
Voorspelling:

1. Italy
2. Estonia
3. Sweden
4. Israel
5. Moldova
6. Cyprus
7. Norway
8. The Netherlands
9. Ireland
10. Bulgaria
11. Hungary
12. Finland
13. Lithuania
14. Czech Republic
15. France
16. Germany
17. Spain
18. Albania
19. Australia
20. Denmark
21. Serbia
22. Austria
23. Portugal
24. Slovenia
25. Ukraine
26. United Kingdom

Ik heb 2x op Duitsland gestemd. Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar dit kwam echt bij me binnen vanavond. Verder ook nog stemmen uitgebracht op Italië, Albanië, Ierland en Spanje.

Vreselijk wat er gebeurt is met Surie. Ik vind het zielig voor haar, maar vrees nu ook dat ze veel sympathiestemmen gaat krijgen.

Ik vond Italië erg mooi. Zeker die gast met die stem met dat rauwe randje. Mag van mij hoog eindigen. Ook Portugal vond ik mooi. Vrees voor Noorwegen of Cyprus.

Spanje was wel ontzettend schattig vanavond trouwens. Die hebben Litouwen op dat vlak zelfs overtroffen!

De indrukwekkendste zangpartijen waren vanavond van Estland en Albanië, voor wat het waard is.

Persoonlijke voorkeur: Oostenrijk, Spanje, Italië, Portugal, Litouwen..
Ik acht geen van allen kansrijk voor de daadwerkelijke zege

Aoibhin schreef:
Ik heb 2x op Duitsland gestemd. Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar dit kwam echt bij me binnen vanavond. Verder ook nog stemmen uitgebracht op Italië, Albanië, Ierland en Spanje.

Vreselijk wat er gebeurt is met Surie. Ik vind het zielig voor haar, maar vrees nu ook dat ze veel sympathiestemmen gaat krijgen.

Bij mij kwam Duitsland ook erg binnen! En Ierland!!!! Wauw!!!! Ik hoop toch dat Israël wint eigenlijk...

Arrie schreef:

(afbeelding)

Ik heb op Hongarije gestemd. Alle lof.

Het gaat voor de winst tussen Noorwegen, Estland, Ierland, Zweden, Cyprus en misschien ook nog wel Italië, Israel of Duitsland. Volgens mij heb ik nog nooit met zoveel potentiele winnaars gezeten in deze fase van de finale.

Moldavie valt af door gebrek aan jury-appeal. De performance van Australie is niet goed genoeg en Litouwen struikelt over de zang, ondanks dat het echt een goed liedje is. En in Tsjechie geloof ik ook niet helemaal. Anders had ik er nog meer gehad.

Nederland en Albanie qua zang echt goed, maar bij Waylon speelt de act hem parten en Albanie spreekt een te klein publiek aan.

Favorieten zijn: Hongarije, Albanië, Italië, Estland, NL en Bulgarije.

Heb 3 stemmen uitgebracht: Hongarijë, Albanië en Estland. Expres niet op Italië omdat die waarschijnlijk toch wel hoog eindigen en van mij hoeven ze niet te winnen.

Arrie schreef:

(afbeelding)

Geniale gevonden!

Cyprus wint. Internationale zomerhit in spé.

Ik denk ook dat Israël wint, precies genoeg novelty-gehalte voor een ESF-winnaar. Estland, Cyprus, Albanië, Italië en Hongarije gaan ook hoge ogen gooien, denk ik.

Goed Aoibhin dat je ook op Ierland gestemd hebt.

Ik heb ook gestemd: 3 x Estland (de beste van de avond), 2 x Spanje (mijn favoriet op voorhand) en 1 x Ierland (totaal geen favoriet van mij, maar het nummer raakte mij vanavond behoorlijk).

Ik vind dat Portugal weer moet winnen. Dus.

EttaJamesBrown schreef:
Ik vind dat Portugal weer moet winnen. Dus.

Yes, een medestander! Eindelijk!

Onweerwolf
Ik heb gestemd voor Italië.

Vraag me oprecht af: is die Albanese zanger een vrouw geweest?

Ik vind dat NL moet winnen. Logisch.

Onweerwolf
Nicolage Rico schreef:
Vraag me oprecht af: is die Albanese zanger een vrouw geweest?

Stuur hem een mail als je dat wilt weten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:42 uur

geplaatst: vandaag om 05:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.