Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:40 uur
Grappig dat ze Oostenrijk nog in beeld brachten alsof hij nog kans zou maken.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:41 uur
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:42 uur
Zucht. 3 slechte winnaars op rij.. Waarom kijk ik hier nog naar? 

0
Niet mijn topfavoriet, maar we krijgen er een kleurrijke winnaar bij.
0
Zweden totaal niet in de smaak bij de televoting. Dat snap ik dus echt niet. Als iets hitgevoelig was en opviel qua visuals...
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:43 uur
1
geplaatst: 13 mei 2018, 00:43 uur
Arrie schreef:
Was voor de kijkers ?.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:44 uur
Het was na Duitsland al duidelijk dat Oostenrijk het niet zou worden.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:44 uur
catdog schreef:
Zweden totaal niet in de smaak bij de televoting. Dat snap ik dus echt niet. Als iets hitgevoelig was en opviel qua visuals...
Denk toch dat het poor-mans-Justin-Bieber gevoel overheerste. Liedjes die teveel op andere lijken worden deels afgestraft door het publiek, zie ook het heel slecht scorende Australië.
En drie jaar op rij wint iets waar het grote publiek niet meteen een associatie met iets anders van krijgt.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:45 uur
Verwachte nummers 1 en 2, goede prestatie van Oostenrijk. Jammer dat de televoters daar niet net wat meer punten voor over hadden.
Wat een irritante chick trouwens, die winnares.
Wat een irritante chick trouwens, die winnares.
2
geplaatst: 13 mei 2018, 00:46 uur
Ik denk dat Netta het ook heel goed heeft gedaan bij de wereldwijde SJW-beweging (social jusice warriors, hangt samen met het Leftbook wat ik net al noemde) en dat de boodschap van het nummer daardoor misschien wel het belangrijkst is geweest.
Daarmee past dit ook wel perfect bij de tijdsgeest. #MeToo enzo.
Daarmee past dit ook wel perfect bij de tijdsgeest. #MeToo enzo.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:47 uur
Nou ik heb haar live gezien in Amsterdam en was wel vollen bak ambiance
1
geplaatst: 13 mei 2018, 00:47 uur
Ik vind Israël absoluut geen leuke winnaar... Maar ik en wel heel opgelucht dat Cyprus en Zweden niet hebben gewonnen, dus ben toch blij 
Wel heel erg lachen toen Zweden zo weinig van de televote kreeg. Zal dat verwende snotjong leren
Waylon had meer verdiend...

Wel heel erg lachen toen Zweden zo weinig van de televote kreeg. Zal dat verwende snotjong leren

0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:48 uur
Ik denk dat Zweden zó gemaakt was dat zelfs het grote publiek erdoorheen prikte.
0
Aoibhin schreef:
Ik vind Israël absoluut geen leuke winnaar... Maar ik en wel heel opgelucht dat Cyprus en Zweden niet hebben gewonnen, dus ben toch blij

Ik mag dit als Zwedofiel niet zeggen, maar ik had precies hetzelfde. Hopelijk leren ze hier uit.
0
Nederland 18e. Had zeker meer verdiend. Vocaal gezien het beste, er zat energie in en t voelde niet zo ingestudeerd aan, waar andere inzendingen, ja zelfs Zweden, last van hadden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.