Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:58 uur
laxus11 schreef:
Nu is wel de vraag of Azerbeidzjan het allemaal aankan want ik heb net gelezen dat het land onvoldoende hotelcapaciteit In de Hoofdstad heeft
Nu is wel de vraag of Azerbeidzjan het allemaal aankan want ik heb net gelezen dat het land onvoldoende hotelcapaciteit In de Hoofdstad heeft
Dat zal wel goed komen, het is wel een miljoenenstad. De halve Kaukasus gaat daar op vakantie, dus hotels zat ook. De politieke situatie hoeven we hier niet te gaan bespreken, maar die is wel precair. Ik herinner me ook nog serieuze rellen van niet zo lang geleden. Maar wellicht houden ze zich in als het oog van de wereld wat meer op ze is gericht.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:59 uur
herman schreef:
Dat zal wel goed komen, het is wel een miljoenenstad. De halve Kaukasus gaat daar op vakantie, dus hotels zat ook.
(quote)
Dat zal wel goed komen, het is wel een miljoenenstad. De halve Kaukasus gaat daar op vakantie, dus hotels zat ook.
Laten we hopen van wel
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:59 uur
Svendra schreef:
(quote)
Jammer genoeg onthoud ik al die vreselijke winnaars niet. Maar zo uit de losse pols: Dana International, die Warriors uit Finland, Milk & Honey, Save All Your Kisses for Me en andere gelikte acts uit de U.K. Brrr... Nou ja zeg, daar noem je wel even 4 winnaars die voor mij allemaal tot de subtop behoren hoor.
Een voor een uitstekende nummers.

En voor Dana heb ik sowieso een zwak.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:00 uur
Svendra schreef:
(quote)
Jammer genoeg onthoud ik al die vreselijke winnaars niet. Maar zo uit de losse pols: Dana International, die Warriors uit Finland, Milk & Honey, Save All Your Kisses for Me en andere gelikte acts uit de U.K. Brrr... En Ding-a-Dong.

0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:00 uur
Onweerwolf schreef:
En voor Dana heb ik sowieso een zwak.
Straks ga je me nog vertellen dat je J'Aime La Vie ook leuk vindt En voor Dana heb ik sowieso een zwak.

0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 01:02 uur
laxus11 schreef:
Nou dan weet ik niet of Armenie welkom is in Azerbeidzjan
Nou dan weet ik niet of Armenie welkom is in Azerbeidzjan
[naïeve pacifist modus]Wat zou het mooi zijn als dit Armenië & Azerbeidzjan dwingt om dichter bij elkaar te komen!
*droomt langzaam weg...* [/naïeve pacifist modus]
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 01:02 uur
laxus11 schreef:
En France Gall
(quote)
En France Gall
France zo'n 10 minuten gelden nog gedraaid. een van de meeste legendarische winnaressen!

0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:04 uur
Ik lees net dat Griekenland de eerste halve finale heeft gewonnen met 133 punten
0
Onweerwolf schreef:
France zo'n 10 minuten gelden nog gedraaid. een van de meeste legendarische winnaressen!
(quote)
Inderdaad

0
Onweerwolf
musicfriek schreef:
(quote)
Straks ga je me nog vertellen dat je J'Aime La Vie ook leuk vindt
Zij won op het eerste ESC dat ik bewust heb gevolgd. Ik was toen 7. Dus ja, veel liefde richting Sandra Kim.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:05 uur
musicfriek schreef:
(quote)
Straks ga je me nog vertellen dat je J'Aime La Vie ook leuk vindt
JA
Sandra Kim - ESC 2011 1-0
0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:07 uur
titan schreef:
Met 1 punt minder dan de nummer 10, Moldavië.
(quote)
Met 1 punt minder dan de nummer 10, Moldavië.
jammer voor Belgie

0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 01:10 uur
Dat zou ik dan wel weer toejuichen. Gerard heerst iig de Jantjes, Hinds en Treble's van de afgelopen jaren er vierkant uit. Hij werd al eens 9e in een behoorlijk sterk jaar.

0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:11 uur
Onweerwolf schreef:
Dat zou ik dan wel weer toejuichen. Gerard heerst iig de Jantjes, Hinds en Treble's van de afgelopen jaren er vierkant uit. Hij werd al eens 9e in een behoorlijk sterk jaar.
(quote)
Ja daar heb je ook weer gelijk in
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 01:12 uur
Ik vind het echt zo leuk dat ik hier allemaal norse rockmuziek-stemmende-mumeladderaars terugzie in dit topic. 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:13 uur
Svendra schreef:
Als je jazz niet trekt, houdt het op maar Italië had een knap liedje en een goede zanger
Als je jazz niet trekt, houdt het op maar Italië had een knap liedje en een goede zanger
Ik hou van jazz, maar Italie vind ik zeer slecht en saai...jammer dat ze 2e zijn geworden.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:14 uur
Onweerwolf schreef:
Kijk! Dit mag ook gequote worden hoor!
(quote)
Kijk! Dit mag ook gequote worden hoor!

0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:17 uur
Ik vind het echt jammer dat Letland er niet bij was, na Griekland de beste nummer.
De explosieve optreden van dit jaar kwam van Zweden en vorig jaar van Turkije, dan vind ik wel MaNga veel explosiever en beter, jammer dat ze niet wonnen.
De explosieve optreden van dit jaar kwam van Zweden en vorig jaar van Turkije, dan vind ik wel MaNga veel explosiever en beter, jammer dat ze niet wonnen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 01:18 uur
Jaaaa! Letland was voor mij ook de grootste aderlating voor wat betreft het niet halen van de finale.
0
titan (crew)
geplaatst: 15 mei 2011, 01:35 uur
Ik ben toch wel benieuwd hoe het volgend jaar gaat uitpakken, zo'n nichtenfeestje in een moslimland.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 01:42 uur
titan schreef:
Ik ben toch wel benieuwd hoe het volgend jaar gaat uitpakken, zo'n nichtenfeestje in een moslimland.
Verandering van spijs doet eten.
We gaan het zien! Ik ben heel benieuwd wat Baku er van gaat bakken.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 01:45 uur
Ik hoop wel dat ze zich zelf blijven, je ziet meestal met de ''hosts'' zich heel nep voor doen en dat zorgt weer voor droge grappen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 01:58 uur
Nederland is trouwens qua punten 43e van de 43 geworden en daar ben ik persoonlijk erg content mee. Laten de Tros en de 3Js zich maar even goed realiseren dat hun vreselijk suffe fleste semi-woonwagen rock op Europees niveau werkelijk niets voorstelt en er zelfs door Sieneke op elk denkbaar niveau uitgerockt wordt. Misschien dat we dan volgend jaar eindelijk eens een frisse wind door de oubolligheid van de organisatie mogen zien waaien.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 02:04 uur
Nederland heeft zowaar 13 punten gehaald in de halve finale. Dat is nog altijd 2 punten meer dan de Toppers in 2009. 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 02:08 uur
laxus11 schreef:
Gerard Joling wil volgend jaar gaan lees ik net
Gerard Joling wil volgend jaar gaan lees ik net
Pardon ??!!! Gerard Joling eindigde op 7e plaats in 1988 meneer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.