Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:42 uur
laxus11 schreef:
Hoeveel punten heeft nederlands gekregen in de halve finale weten jullie dat
Hoeveel punten heeft nederlands gekregen in de halve finale weten jullie dat
Ik hoop 0.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:43 uur
musicfriek schreef:
Ja, Finland mag van mij ook wel winnen, wat een drama weer dit jaar
Verder vond ik Duitsland en Italie erg leuk, maar denk persoonlijk dat Spanje gaat winnen.
Georgie
Ja, Finland mag van mij ook wel winnen, wat een drama weer dit jaar

Verder vond ik Duitsland en Italie erg leuk, maar denk persoonlijk dat Spanje gaat winnen.
Georgie
Wat is er mis met Georgie?

Of ben je doof?
0
Onweerwolf
Svendra schreef:
Je maakt een geintje zeker
(quote)
Je maakt een geintje zeker
Nee, zeker niet. Ik vind dit persoonlijk ook niet het beste liedje van de avond maar ik snap wel dat de landen van de EBU dit als geheel het beste vonden. Het is echt geen Oostblok-only aangelegenheid.
0
Mijn top 10:
1 Greece
2 Sweden
3 Bosnia H.
4 Georgia
5 Ireland
6 Ukraine
7 France
8 Azerbaijan
9 Russia
10 Denmark
De avond geef ik een 8, het ging veel beter dan ik had verwacht. Er waren wel weer barslechte nummers.
Hmmm... een moslimland dat wint in Europa, had ik niet verwacht. Dus er is nog hoop voor vrede
.
Ik heb voor elke land/nummer een cijfer gegeven, als je wil weten wat ik een land/nummer heb gegeven kan je het gerust vragen
!
1 Greece
2 Sweden
3 Bosnia H.
4 Georgia
5 Ireland
6 Ukraine
7 France
8 Azerbaijan
9 Russia
10 Denmark
De avond geef ik een 8, het ging veel beter dan ik had verwacht. Er waren wel weer barslechte nummers.
Hmmm... een moslimland dat wint in Europa, had ik niet verwacht. Dus er is nog hoop voor vrede
.Ik heb voor elke land/nummer een cijfer gegeven, als je wil weten wat ik een land/nummer heb gegeven kan je het gerust vragen
!
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:44 uur
Italie was goed en is Terecht 2e geworden ook vond ik het verrasend dat Griekenland en Oekraine het zo goed deden
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:47 uur
Gewoon een kutnummer, voor mij slechtste nummer van allemaal, smaken verschillen en nee, ben slechthorend

0
Onweerwolf
Griekenland was de dark horse, ik zei het dinsdag al. Geweldige zanger, jammer van de rappert.
0
Onweerwolf schreef:
Nee, zeker niet. Ik vind dit persoonlijk ook niet het beste liedje van de avond maar ik snap wel dat de landen van de EBU dit als geheel het beste vonden.
Deze winnaar vind ik ook wel begrijpelijk, maar andere jaren hebben we echt verschrikkelijke winnaars gehad Nee, zeker niet. Ik vind dit persoonlijk ook niet het beste liedje van de avond maar ik snap wel dat de landen van de EBU dit als geheel het beste vonden.

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:49 uur
laxus11 schreef:
Italie was goed en is Terecht 2e geworden ook vond ik het verrasend dat Griekenland en Oekraine het zo goed deden
Ahummm Italie was goed???? barslecht bedoel je.

0
GrafGantz schreef:
Weet niet of ik volgend jaar weer voor de buis zit, het was voor m'n vriendin een teleurstellende ervaring. Ze vond het wel erg knap van me dat ik voor de meeste (vnl. oostblok) landen de 10 en 12 punten goed voorspelde. Gewoon een kwestie van je geografie kennen vrees ik...
Weet niet of ik volgend jaar weer voor de buis zit, het was voor m'n vriendin een teleurstellende ervaring. Ze vond het wel erg knap van me dat ik voor de meeste (vnl. oostblok) landen de 10 en 12 punten goed voorspelde. Gewoon een kwestie van je geografie kennen vrees ik...
Ja, de onder-onsjes van om en nabij de Donau waren weer evident.
En Cyprus, kan dat voorlopig niet gewoon aan Griekenland toegevoegd worden?

0
Onweerwolf schreef:
Ik vind het meer dan terecht dat Azerbeidzjan heeft gewonnen. toegegeven dit was niet hun beste inzending sinds ze meedoen. Maar wat wel een keihard feit is, is dat het land heel serieus bezig is om elk jaar een hele sterke inzending naar ESC te sturen. Ze hebben elk jaar terecht de top 10 gehaald en ik ben helemaal blij dat dat nu beloont wordt.
Ik vind het meer dan terecht dat Azerbeidzjan heeft gewonnen. toegegeven dit was niet hun beste inzending sinds ze meedoen. Maar wat wel een keihard feit is, is dat het land heel serieus bezig is om elk jaar een hele sterke inzending naar ESC te sturen. Ze hebben elk jaar terecht de top 10 gehaald en ik ben helemaal blij dat dat nu beloont wordt.
Helemaal mee eens. De inzendingen van Azerbeidzjan sluiten elk jaar goed aan op de Songfestival-formule. Voor mij ook een terechte winnaar.
Mijn stem heeft Zwitserland uiteindelijk niet kunnen redden van de laatste plaats.

0
RomeX schreef:
(quote)
Nee Italie was goed
0
Onweerwolf
ThePrinceOfPop schreef:
.
. Kijk! Dit mag ook gequote worden hoor!

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:50 uur
musicfriek schreef:
Gewoon een kutnummer, voor mij slechtste nummer van allemaal, smaken verschillen en nee, ben slechthorend
(quote)
Smaken verschillen ja,maar ver van de feiten aftwijken kan ook weer niet.

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:51 uur
RomeX schreef:
(quote)
'Barslecht' as in: eigenzinnig, origineel en onverwachts?

De zang stak me alleen wat tegen, de rest was puik. Mag ook wel weer eens, zulke muziek!

0
kaztor schreef:
Ierland - Engeland, Portugal - Spanje, Scandinavië? Het is niet alleen Oost-Europa dat elkaar met hoge beloont.
0
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:52 uur
Svendra schreef:
(quote)
Deze winnaar vind ik ook wel begrijpelijk, maar andere jaren hebben we echt verschrikkelijke winnaars gehad
Ik vind het best meevallen. In al die 56 jaren zijn er maar een stuk of 5 winnaars waar ik echt niks mee kon.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:52 uur
Als je jazz niet trekt, houdt het op maar Italië had een knap liedje en een goede zanger 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:53 uur
kaztor schreef:
De zang stak me alleen wat tegen, de rest was puik. Mag ook wel weer eens, zulke muziek!
(quote)

Nee gewoon barslecht.

Eigenzinnig? ja .
Origineel? nee zeker niet.
Onverwachts? absoluut, ik had iets beters verwacht van Italie.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:53 uur
Nu is wel de vraag of Azerbeidzjan het allemaal aankan want ik heb net gelezen dat het land onvoldoende hotelcapaciteit In de Hoofdstad heeft
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2011, 00:54 uur
Ik wel wel even zeggen dat het feit dat dit topic momenteel helemaal hot is op een serieuze muziek site als MM mij enigszins warme gevoelens geeft. 
(Kan ook door die twee flessen wijn komen, maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel)

(Kan ook door die twee flessen wijn komen, maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel)
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:55 uur
RomeX schreef:
Origineel? nee zeker niet.
Vond het nummer totaal anders dan de andere en dit is niet vaak gedaan, dus zeker wel origineel te noemen.Origineel? nee zeker niet.
0
Onweerwolf
Svendra schreef:
Als je jazz niet trekt, houdt het op maar Italië had een knap liedje en een goede zanger
Ja hoor! Ook best een lekker ding!

0
laxus11 schreef:
Nu is wel de vraag of Azerbeidzjan het allemaal aankan want ik heb net gelezen dat het land onvoldoende hotelcapaciteit In de Hoofdstad heeft
Staat er nog een overeind dan?
"Azerbeidzjan bereidt nieuwe oorlog met Armenië voor" - Buitenland - De Morgen - demorgen.be
Gezellig wordt het!

0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:57 uur
kaztor schreef:
(quote)
Geen idee maar de ebu gaat ook in de komende weken in gesprek met het land om te kijken hoe het zit
0
geplaatst: 15 mei 2011, 00:57 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vind het best meevallen. In al die 56 jaren zijn er maar een stuk of 5 winnaars waar ik echt niks mee kon.
Jammer genoeg onthoud ik al die vreselijke winnaars niet. Maar zo uit de losse pols: Dana International, die Warriors uit Finland, Milk & Honey, Save All Your Kisses for Me en andere gelikte acts uit de U.K. Brrr...Ik vind het best meevallen. In al die 56 jaren zijn er maar een stuk of 5 winnaars waar ik echt niks mee kon.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.