Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2012, 18:10 uur
Deze nummers gaan door vanavond. 
De rest is zo pover dat ze het uiteindelijk maar bij 7 ipv 10 finalisten houden. Bijstaande nummering is de uiteindelijke plaats die ze in die finale dan zullen behalen.
3. Moldavië
4. Ierland
6. Denemarken
10. Rusland
13. Griekenland
16. Finland
19. Hongarije
EDIT 21.37u: Zwitserland mag ook door
21.47u: en Israël
Ik heb gesproken

De rest is zo pover dat ze het uiteindelijk maar bij 7 ipv 10 finalisten houden. Bijstaande nummering is de uiteindelijke plaats die ze in die finale dan zullen behalen.
3. Moldavië
4. Ierland
6. Denemarken
10. Rusland
13. Griekenland
16. Finland
19. Hongarije
EDIT 21.37u: Zwitserland mag ook door
21.47u: en Israël

Ik heb gesproken

0
geplaatst: 22 mei 2012, 19:06 uur
Zwakke eerste halve finale. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat als Joan vanavond had moeten optreden, de finale in zicht was geweest. Alle favorieten – met uitzondering van Cyprus – zitten in de tweede halve finale. De meeste nummers van vanavond vind ik maar matig.
Oostenrijk blijft een wilde gok; het is een kutnummer, maar met die paaldansact zullen ze vast wat extra punten bij elkaar sprokkelen, en wellicht is dat genoeg voor een plek in de finale. Ik zou er overigens geen problemen mee hebben als Hongarije, Zwitersland en Israël de finale zouden halen, maar ik heb zo’n vermoeden dat deze nummers niet na slechts één optreden zullen imponeren.
Finland doet het in de polls nog steeds niet slecht, maar die zangeres heeft naar mijn idee weinig kans. Het lijkt wel een hark. Ze is zo ongelofelijk stijf, en met dat emotieloze gezicht erbij (kan ze wel lachen??) verwacht ik niet dat ze veel punten toebedeeld krijgt.
Naar de finale:
01: IJsland
02: Griekenland
03: Albanië
04: Roemenië
05: Cyprus
06: Denemarken
07: Rusland
08: Oostenrijk
09: Moldavië
10: Ierland
Ik zie dat de voorspellingen aardig overeenkomen.
Oostenrijk blijft een wilde gok; het is een kutnummer, maar met die paaldansact zullen ze vast wat extra punten bij elkaar sprokkelen, en wellicht is dat genoeg voor een plek in de finale. Ik zou er overigens geen problemen mee hebben als Hongarije, Zwitersland en Israël de finale zouden halen, maar ik heb zo’n vermoeden dat deze nummers niet na slechts één optreden zullen imponeren.

Finland doet het in de polls nog steeds niet slecht, maar die zangeres heeft naar mijn idee weinig kans. Het lijkt wel een hark. Ze is zo ongelofelijk stijf, en met dat emotieloze gezicht erbij (kan ze wel lachen??) verwacht ik niet dat ze veel punten toebedeeld krijgt.
Naar de finale:
01: IJsland
02: Griekenland
03: Albanië
04: Roemenië
05: Cyprus
06: Denemarken
07: Rusland
08: Oostenrijk
09: Moldavië
10: Ierland
Ik zie dat de voorspellingen aardig overeenkomen.

0
geplaatst: 22 mei 2012, 19:25 uur
Ik zie onze voorspellingen zelfs exact overeenkomen 
En wat betreft Hongarije, Zwitserland en Israël: ik denk er precies zo over. Ik vind het alledrie leuke nummers, maar ze zullen wel niet genoeg indruk maken.

En wat betreft Hongarije, Zwitserland en Israël: ik denk er precies zo over. Ik vind het alledrie leuke nummers, maar ze zullen wel niet genoeg indruk maken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2012, 20:28 uur
Mijn voorspelling:
Griekenland
Ierland
Denemarken
Cyprus
Roemenië
Letland
Zwitserland
Rusland
IJsland
Israël
Griekenland
Ierland
Denemarken
Cyprus
Roemenië
Letland
Zwitserland
Rusland
IJsland
Israël
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2012, 20:30 uur
Ik denk dat de top 3 bezet zal worden door Rusland, Roemenië en IJsland.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2012, 20:54 uur
Leuke uitstraling had Joan bij de voorbeschouwing. Zeker als je dat vergelijkt met die figuren van vorig jaar.
0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:01 uur
Waarom Jan Smit
Hij vindt iedereen toch slecht (buiten Nederland)
...
Hij vindt iedereen toch slecht (buiten Nederland)
...
0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:05 uur
Met als altijd weer een oervervelende niet grappige presentatie (zoals het hoort dus)

0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:08 uur
He, Youp Van 'T Hek doet mee! 
Verbazingwekkend slecht nummer overigens van Montenegro...
('He needs to take a damn bath. He's greasy as hell!' zegt m'n lieve schatje hier)

Verbazingwekkend slecht nummer overigens van Montenegro...

('He needs to take a damn bath. He's greasy as hell!' zegt m'n lieve schatje hier)
0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:10 uur
het heeft wel iets eigenlijk. Doet me denken aan de toneeltjes bij de scouts vroeger bij het kampvuur... Montenegro staat nog steeds niet in mijn lijstje...
0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:11 uur
Ben ik de enige die via internet kijkt - dus zonder NL of BE commentaar?
In dit topic bedoel ik dan
In dit topic bedoel ik dan

0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:16 uur
Zo te horen heeft de Griekse recessie ook toegeslagen op het Euro Neuro-visie Songfestival...
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2012, 21:17 uur
Griekenland: erg goed gezongen. Die gaan zeker wel weer naar de finale en daar wellicht een outsider.
0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:17 uur
Greece:
Leuk, maar het is natuurlijk niets naast het geweldige act van vorig jaar.
Ook jammer dat ze met haar lichaam ´ons´ stem probeert te winnen, en een zeer slechte show voor zo´n nummer.
Leuk, maar het is natuurlijk niets naast het geweldige act van vorig jaar.
Ook jammer dat ze met haar lichaam ´ons´ stem probeert te winnen, en een zeer slechte show voor zo´n nummer.
0
geplaatst: 22 mei 2012, 21:18 uur
Onweerwolf schreef:
Griekenland: erg goed gezongen.
Griekenland: erg goed gezongen.
Welke zender heb jij op dan????
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.